Hotel H33

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel H33 voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 7 reviews

7.9GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over H33

• 8Laura03-05-2018

Toplocatie! Op 5-10 minuten lopen van het oude centrum! Ruime kamer en badkamer met echte Frans balkonnetje :) Aardige eigenaar/personeel!

• 6Alex30-11-2012

Een budget Hotel

Zeer eenvoudig hotel, wel midden in het centrum, boulevard en eetgelegenheden in de buurt. Het ontbijt is matig met veel voorverpakte kaas en weinig variatie

• 8Henk24-10-2012

Goed hotel voor 2 sterrem

Wij hebben er vorige week gezeten. Het hotel ligt op een perfecte plek in het. 10 min. lopen en je bent in het centrum en op het Place Masséna. Kleine kamers, maar schoon, mooie badkamer en goede service. Personeel spreekt Engels, het ontbijt is sober maar goed. Alles wat je nodig hebt.

• 9hansvanranst15-10-2012

Absoluut een aanrader!

5de keer in Nice, beste ligging die we al gehad hebben, al kies ik volgende keer toch een hotel tussen het Oude Nice en de Promonade des Anglais. Service uitstekend, kregen direct een kamer ook al was dit 5uren voor het check-in uur. Prijs 73 kamer met ontbijt, uitstekend prijs/kwaliteit! Tijdens het ontbijtbuffet miste ik nog een chocoladekoek en choco. Kamers prima! kregen zelf één met balkon, terwijl je er normaal 10 euro extra voor moet betalen, in de kamer miste ik net iets om handdoeken aan te hangen, voor de rest prima kamer!.

• 8Natacha18-08-2012

heel goed gelegen!

klein correct hotel! Om te overnachten en op ontdekking te gaan zeer goed gelegen, praktisch ondergrondse parking vlak bij. Netjes en proper. Ontbijt verry basic maar wel tot 11 u ;-)

• 8Erwin21-08-2010

Goed budgethotel in het centrum van Nice

Hotel H33 is een klein, maar plezierig hotel in het centrum van Nice. Qua ligging is het geweldig, het ligt slechts enkele minuten lopen van de oude stad en het strand. De grootste winkelstraat van de stad, Jean Medecin, ligt om de hoek. Wij (ik en mijn partner) kregen een voor Franse begrippen ruime tweepersoonskamer, geheel gerenoveerd en met een modern design. Ook de badkamer was vrij ruim. Bij onze boeking was het ontbijt inbegrepen, ook dit was prima te doen met keuze uit verschillende soorten broodjes, ontbijtgranen, toetjes, taart, beleg en drinken. Ook de medewerkers van het hotel waren vriendelijk en de meesten waren het Engels voldoende machtig. Helaas troffen wij op onze laatste dag bedwantsen aan, wat heel vervelend was (we zijn heel wat keren gebeten) maar waarvan we weten dat het hotel zelf niks aan kan doen (wereldwijde plaag, komt zelfs in 5* hotels voor!). We zijn tevreden over de manier waarop het personeel dit probeerde op te lossen en op ons verblijf in dit hotel!

• 8Gerdie12-08-2009

keurig hotelletje

wij zijn net terug van een weekje Nice. Het is een prima hotel met een goed ontbijtbuffet, en een goede ligging ten opzichte van het strand en het centrum. Prijs kwaliteit is ook zeer goed! Zeker een aanrader.

• 6gillian25-06-2009

Hotel H33

The room was very basic,as expected. However it was clean comfortable and quiet. Would stay there again.

Hotel H33 info

Facilities