Hotel Grand le Florence

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurNice

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Grand le Florence voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 8 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 8 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Grand le Florence

• 8Evelien04-11-2012

Voor herhaling vatbaar.

Hotel ligt dichtbij een metrostation en de winkels. Het strand is op ongeveer 10 minuten lopen. Goed verzorgde kamer, elke dag nieuwe handdoeken. Van het eten hebben wij niet gebruikt gemaakt, elke ochtend hebben wij in verschillende restaurantjes wat gegeten, dit kan al voor 10 euro voor 2 personen. Wij zouden hier weer terug komen.

• 7naam naam28-10-2011

Schoon, rustig, goed gelegen, kleine kamers

Goede uitvalsbasis voor bezoek en besprekingen in de stad. Nabij tram gelegen.

• 5Jimmy23-12-2008

Dit nooit weer

Een oud hotel, met gore kamers. Badkamer heeft veel last van schimmelvorming. Bediening was niet vriendelijk. Let op bij het boeken van de lunch. In Nederland wordt hij aangeboden incl lunch, ter plekke moesten wij alsnog de lunch betalen of wij moesten maar een ander hotel zoeken. Voor ons dit hotel nooit meer.

• 4henk12-10-2008

nooit meer

Slechte kamer, waarbij we uitkeken op de airco's van de buren. Vloerbedekking deed niet fris aan en ook de kamer was nogal stoffig. De badkamer is zeer klein, waarbij de deur maar half open kan, komt tegen de wc-pot aan. Aansluiting van bidet zit er wel, maar de ruimte te krap dus nooit geinstalleerd. Op enkele sites aangeboden incl.ontbijt, maar dit blijkt niet zo te zijn en wordt door eigenaren gewoon in rekening gebracht.

• 8THEA VOESTEN21-04-2008

Goed verzorgd hotel,rustig gelegen, midden in 't centrum, goed ontbijtbuffet, vriendelijk personeel.Wij waren hier een weekend met 11 dames, een aanrader, zeker voor een weekend.

• 7Bert van Laarhoven18-10-2007

Vriendelijk personeel en een rustige ligging, niet ver van het gezellige (oude) stadscentrum. Ontbijt was niet slecht, maar wel elke dag hetzelfde (7 dagen). Kamers wat klein en onze kamer had slechts enkele kleerhangers om de kleding op te bergen; in de kast ontbraken alle legplanken, maar het bleek dat dit niet in alle kamers zo was, dus waarschijnlijk hadden wij gewoon pech!

• 8Ria 07-05-2007

mei 2007, leuk frans hotel,incl. ontbijtbuffet met croissants (+ au chocolat), eitje,joghurt, vruchtjes,stokbrood,toast,jus,melk, koffie en thee, cornflakes, muesly,ham,2 soorten kaas, jam, honing. nette kleine kamers, schoon, vriendelijke bediening, rustig gelegen. Halverwege station en strand/boulevard. Klein maar fijn!

• 7Notenboom28-08-2005

Een prettig hotel en centraal gelegen t.o.v. station en oude centrum, maar toch rustig gelegen. Kleine, maar nette kamers. De badkamer is voorzien van nieuw sanitair, alleen het plafond mag nodig eens gewit worden (veel schimmelvorming). Let op: de kamerprijs is exclusief ontbijt! (ongeveer 10 euro per persoon voor een eenvoudig ontbijt). Wij als studenten gingen daarom liever broodjes en sap halen bij Monoprix, 5 minuten lopen.

Hotel Grand le Florence info

Building information