Hotel Félix

Kleine hotelsWeer vandaag28°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Félix voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Félix in het Nederlands

Prima hotel met appartement

S.l. Park
12-8-2012

locatie is geweldig je moet wel van drukte houden en er doorheen kunnen slapen. Wil je rustig slapen dan is deze locatie geen optie. Kun je er goed tegen dat het de hele nacht rumoerig is dan is dit beslist een aanrader

Gereisd Alleenreizend in juli 2012

prijs/ kwaliteit => redelijk

dirk
10-4-2009

Een klein hotel in het centrum van Nice. Het was heel goedkoop en onze verwachtingen waren dan ook minder hoog gespannen. Kamers zijn klein mét ac maar zouden een grondige poetsbeurt kunnen gebruiken, alles was proper als je "niet te ver kijkt". Ontbijt was te doen, niet super maar voldoende. Prijs kwaliteit was het ok, goed voor een citytrip, je blijft hier immers maar een beperkt aantal dagen

Gereisd Met vrienden in april 2009

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres41, rue Masséna 6000(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Félix in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Félix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.