Hotel De l'Univers

7.6Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Nice

Op vakantie geweest naar De l'Univers?

7.6Goed

5 reviews over Hotel De l'Univers

• 8Vanweerts Lieve20-07-2013

Ligging "uitstekend"

Twee één-persoonkamers geboekt. Mijn vriendin kreeg een kamertje op de derde verdieping. De kamer was zeer klein. Je kon juist rond het bed stappen, maar had wel een balkon met uitzicht op Place Masséna. Haar badkamer was 1m op 1,20 meter groot, maar alles was er netjes in-gepuzzeld: WC, douche en toilettafel. Ik kreeg een kamer op de 5de verdieping: een mansarde-kamer. De kamer was tweemaal zo groot dan die van de derde verdieping, met een ruime badkamer ... maar met een dakvenster en uitzicht op antennes. De kamers waren netjes: iedere dag verse handdoeken, netjes gepoetst en de airco werkte prima. Het onthaal was vriendelijk en correct. Het ontbijt een klein buffet : stokbrood, toast, croissantjes en chocolade-broodjes , cornflakes Beleg: kaas, hesp, salami, gekookt eitje, honig, confituur, yoghurts Grootste troef van het hotel is zijn centrale ligging: Strand, winkels, restaurants, oude stad, station ... allemaal in 5 minuutjes bereikbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 7Nicole30-12-2010

Prima hotel voor een citytrip

Vorig jaar in sept. lang weekend Nice in Hotel L'Univers. Tegenover Lafayette en aan het begin van de moderne winkelstraat (fijn). Oude binnenstad prima op loopafstand. Hotel ziet er netjes en verzorgt uit. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij sliepen met zijn drieën op 1 kamer. Je krijgt een campingbed op de kamer. Vraag dus een extra matras. We hebben dit gevraagd en werd gelijk geregeld. De kamer was dan ook wel erg klein voor met zijn drietjes. Maar als je alleen maar buiten bent op zich prima. In het hotel verder geen gebruik gemaakt van een bar o.i.d. dat doe je wel in de stad. Ontbijt was prima verzorgd. Je hoort verder natuurlijk wel de geluiden van de stad, maar dat weet je als je hier zit. Misschien was het alleen op onze kamer ?? maar als je net bijna sliep, begon de airco een tijdje te brommen en was je weer wakker. Openbaar vervoer zit dus ook voor de deur (tram), ook prettig. Makkelijk om op het station een auto te huren. 2 haltes met de tram.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 9Elena02-10-2005

Goed hotel, kamers zijn alleen niet heel erg groot, maar verder prima. Vlakbij winkels en het strand. Ik heb hier een prima vakantie gehad!

Gereisd in oktober 2005

1 tip over Hotel De l'Univers

• Vanweerts Lieve, 20-07-2013 Rapporteren

Als je lekker wil eten: steek de straat schuin over en ga het straatje door naar Rue Masséna. Je loopt recht het restaurant "La Maison de Marie" binnen. Tramhalte op 10 m van hotel Voor 1,5 euro kan je met bus 100 naar Monaco en Menton, de 400 naar St Paul de Vence, de 200 naar Cannes. Ticket kopen op de bus. De musea zijn niet meer gratis zoals in de meeste boekjes vermeld staat. De orthodoxe kerk is gesloten op maandag en heren in shorts mogen er echt niet in.

0 vragen over Hotel De l'Univers

Hotel De l'Univers info