Aparthotel Comte de Nice

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurNice

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Comte de Nice voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 27 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 27 reviews

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
Meer aparthotel infoTonen op kaart

34 Reviews over Comte de Nice

• 7Audrey01-11-2015

Voor de prijs goed hotel. Goede ligging, hoewel er nu pal naast het hotel een grote bouwput is waar ze elke ochtend om 7 uur beginnen. Voor een weekendtripje niet erg, maar voor door de weeks ben je wel vroeg wakker. Erg vriendelijk personeel. Kamer simpel, maar schoon. Lekker bed. Iedere dag wordt het bed keurig opgemaakt en indien je wilt, schone handdoeken. Ontbijt was simpel. Elke dag het zelfde, dat was wel beetje jammer. Had graag wat meer variatie gezien. Gekookt eitje, andere vleeswaar, meer keus in fruit dan alleen appels, misschien wat rauwkost.

• 8macken29-12-2014

prima ligging prima prijs prima ontbijt

30 meter van parkeerplaats (€ 2 per nacht) 100 meter van tramhalte 200 meter van stationnetje 400 meter van Centraal station en restaurantjes en 1,5 kilometer van oude centrum. Super service van de veelal duitse receptionistes (ze spreken alle talen , wij ook frans trouwens.....)Voor franse begrippen prima ontbijt ( kaas , ham , worst, (blik)fruit, yoghurt, muesli, alle soorten brood en natuurlijk croissants en pain au chocolat in overvloed) Kamer OK voor de prijs ( € 38 per nacht INCL ontbijt)

• 8Samantha Bos16-09-2012

Hele mooie ligging, maar geen prettige kamer.

Ik vond het heel fijn dat ik zo dichtbij alle uitgaangsgelegenheden was. Alleen had ik geen klein koelkastje in de kamer wat ik jammer vond. Als je iets van eten/drinken in je kamer had, kwamen er ongeveer 1000 hele kleine miertjes op af en ook op bijvoorbeeld mijn lenzenvloeistof. Dat was heel smerig, maar het personeel hielp me wel gelijk die beestjes te bestrijden, maar ze kwamen toch nog 2 keer terug tijdens mijn verblijf. Het is wel goedkoop en de ligging heel goed, alleen die beestjes hebben mij toch zo angstig gemaakt dat ik niet meer terug ga.

Anja, Rezeptionnistin, 31-03-2013

Hello Thank you for your comment. We also have Studios with a little kitchen and refridgerator in our hotel. As in all warm countries, ants are always attracted by food, especially sweet food like fruits. That's why its preferable to store food in boxes in your rooms and not leave it open. We do also propose our guests to change rooms when there are some ants. Have you been asked? Best regards - Your Hotel Comté de Nice Team

• 10Hanna31-08-2011

Wenig Luxus aber der Preis stimmt

Das Hotel ist sehr einfach gehalten, mit kleinen Zimmern (einfache Ausstattung) und Bädern, die aber allesamt super sauber sind. Das gesamte Personal war während unseres Aufenthaltes sehr zuvorkommend, immer freundlich und konnte jederzeit gute Tipps zu Ausflugszielen in und um Nizza geben. Das Frühstücksbuffet war für uns vollkommen ausreichend. Nur die Tiefgarage konnten und wollten wir letzten Endes nicht nutzen, weil die Einfahrt viel zu eng und steil war. Fazit: Wer sich während des Urlaubs auch viel im Hotel aufhalten möchte, dem ist diese Unterkunft nicht zu empfehlen. All diejenigen, die einfach eine günstige Unterkunft suchen, die außerdem noch sehr zentral in der Stadtmitte Nizzas liegt, die sind hier genau richtig. Für uns stimmte das Preis-Leistungs-Verhältnis.

Anja, Rezeptionnistin, 12-11-2012

Hallo aus Nizza, Wir bedanken uns für Ihren sehr treffenden Kommentar. Unser Parkplatz ist leider nur für kleine oder mittlere Autogrössen geeignet. Sonnige Grüsse, Ihr Hotel Comté de Nice Team

• 6Serge6323-05-2011

Hôtel Comté de Nice : correct mais pas plus

• Hôtel très simple situé dans un quartier très moyen (Libération) dans le Nord de Nice, pas très loin de la gare SNCF ...mais à 25 mn à pied du front de mer ...
    • Accueil convenable avec réception assurée 24 heures sur 24.
    • Petit déjeuner copieux sous forme de buffet pour 7,50 euros par personne.
    • Chambre individuelle de taille très modeste avec équipement assez sommaire ; mini salle de bain démunie de prise électrique (peu pratique pour se raser).
    • Confort très modeste pour un hôtel 2 étoiles même si tout est propre et bien entretenu.
    • A recommander seulement si budget hyper serré pour les jeunes et les groupes de jeunes ; seniors s'abstenir compte tenu de la taille ridicule des chambres.

Bonjour de Nice,

Merci pour votre commentaire. En effet, nos chambres ont la taille standard pour un hôtel de 2 étoiles.

Avec les meilleures salutations, Votre équipe de l'Hôtel Comté de Nice

• 8Eva31-10-2010

Superkwaliteit voor een tweesterren hotel!

Wij waren echt blij verrast door dit hotel! We mochten kiezen uit twee prima kamers. Niet heel groot maar groot genoeg, met stoeltjes en een hang-/ligkast. Badkamer was vrij klein, maar netjes en schoon. Van geluidsoverlast (waar andere beoordelaars wel over hebben geschreven) hebben wij geen last gehad). Vriendelijk personeel, sprak goed Engels en Duits en was heel behulpzaam.

Supergoeie ligging om de hoek van één van de hoofdstraten met trambaan, binnen 5 minuten op het strand en binnen 10 minuten op het busstation met aansluiting naar bijv. Monaco en Cannes.

Wij waren heel tevreden, ik zou het mijn vrienden en familie absoluut aanraden!

Anja, Rezeptionnistin, 31-03-2013

Hello Thank you for your comment. We are happy that you had a pleasent stay in our hotel. Best regards Your Hotel Comté de Nice Team

• 9E. Lesier27-09-2010

Hôtel sympa

Petit hôtel sympa juste à coté de la gare des chemins de fer de Province d'où je suis partie faire des randonées, donc l'emplacement parfait pour moi. Comme le prix de ma réservation était tellement bas je n'ai pas attendue grande chose, mais j'ai été vraiment surprise. Le personell était accueillant, les chambres très propres, le petit déjeuner copieux. La prochaine fois que je serais à Nice je séjournerais de nouveau à l'hôtel Comté de Nice.

Anja, Rezeptionnistin, 12-11-2012

Bonjour, Nous vous remercions de commentaire. Lorsque votre prochaine réservation directemment avec nous, nous vous accordons une remise de 10 %. Avec les meilleures salutations, Votre équipe de l'Hôtel Comté de Nice

• 9Chris Versnel31-07-2010

Prima hotel, vriendelijk personeel

Ideale ligging, aan de rand van het centrum,goed bereikbaar per tram (2 minuten lopen vanaf de halte Liberation).De kamers zijn erg klein, maar voldoen prima als je toch niet van plan bent hier veel tijd op door te brengen. Kamers worden ook netjes schoon gemaakt.Onze kamer was voorzien van ligbad, maar de douche had geen stang en dat was niet echt handig. Achterlaten en later weer ophalen van de bagage na het uitchecken is geen enkel probleem bij het erg vriendelijke en behulpzame personeel. Het station Nice Ville ligt op zo'n 8 minuten lopen van het hotel, prima voor uitstapjes naar b.v. Cannes of Monaco. In de buurt van het hotel zijn enkele supermarkten te vinden, waarvan er in ieder geval één ( Monoprix) tijdens ons verblijf ook op zondag open was. Met de tram zit je zo bij het strand of in de oude stad, te voet moet je er zo'n 15 tot 20 minuten voor uittrekken.

Hello from Nice

Thank you for your nice comment.

Best regards Your Hotel Comté de Nice Team

• 9S. Darwin30-11-2009

Gutes Hotel zum kleinen Preis

Das Hotel Comte de Nice war für uns genau das richtige für einen Kurztrip nach Nizza. Wir wurden freundlich empfangen und mit allerlei Informationen über Nizza und Umgebung ausgestattet und das alles in deutscher Sprache. Die Zimmer sind einfach, aber sehr sauber und für das wenige Geld, dass wir bezahlt haben, völlig in Ordnung. Frühstück ist sehr reichhaltig und am Büffet wird jeder satt. Kurz und gut, das Preis-Leistungsverhältnis des Hauses hat uns überzeugt und wir können das Hotel jedem empfehlen, der eine preisgünstige Unterkunft in Nizza sucht.

Anja, Rezeptionnistin, 12-11-2012

Bonjour aus Nizza, Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Falls Sie nochmals die Gelgenheit haben, nach Nizza zu kommen, gewähren wir Ihnen gerne 10 % Rabatt auf eine Reservierung direkt mit us. Sonnige Grüsse, Ihr Hotel Comté de Nice Team

• 6Rene21-09-2009

Geen tweede keer meer

Hotel bezocht ivm treinreis met oa mijn bejaarde vader. Niet echt een geschikt hotel voor een bejaarde, zo bleek achteraf. We hadden twee kleine kamers op de begane grond aan een donkere buitengang aan een nog donkere binnentuin, niet ver van de straat. Inrichting kamers sober, op het primitieve af. Versleten sanitair. Idem vwb de bedden. Hotel ligt wat afgelegen in een buurt op vijftien minuten lopen achter het station. Geen hotelbar of iets dergelijks. Bediening onpersoonlijk en het ontbijt hield evenmin over. De markt is vlakbij

Anja, Rezeptionnistin, 31-03-2013

Hello Thank you for your comment. It is right that our rooms in the ground floor are a bit dark if you don't put on the light. But our rooms which are on the higher floors and on the street sight are much more light. Best regards Your Hotel Comté de Nice Team

Aparthotel Comte de Nice info

Building information