Aparthotel

Huisdieren toegestaan

25 reviews over Aparthotel Comte de Nice in het Nederlands

Audrey
1-11-2015

Voor de prijs goed hotel. Goede ligging, hoewel er nu pal naast het hotel een grote bouwput is waar ze elke ochtend om 7 uur beginnen. Voor een weekendtripje niet erg, maar voor door de weeks ben je wel vroeg wakker. Erg vriendelijk personeel.

Kamer simpel, maar schoon. Lekker bed. Iedere dag wordt het bed keurig opgemaakt en indien je wilt, schone handdoeken. Ontbijt was simpel. Elke dag het zelfde, dat was wel beetje jammer.

Had graag wat meer variatie gezien. Gekookt eitje, andere vleeswaar, meer keus in fruit dan alleen appels, misschien wat rauwkost.

Gereisd met partner in oktober 2015

prima ligging prima prijs prima ontbijt

macken
29-12-2014

30 meter van parkeerplaats (€ 2 per nacht) 100 meter van tramhalte 200 meter van stationnetje 400 meter van Centraal station en restaurantjes en 1,5 kilometer van oude centrum. Super service van de veelal duitse receptionistes (ze spreken alle talen , wij ook frans trouwens.....)Voor franse begrippen prima ontbijt ( kaas , ham , worst, (blik)fruit, yoghurt, muesli, alle soorten brood en natuurlijk croissants en pain au chocolat in overvloed) Kamer OK voor de prijs ( € 38 per nacht INCL ontbijt)

Gereisd met partner in januari 2014

Hele mooie ligging, maar geen prettige kamer.

Samantha Bos
16-9-2012

Ik vond het heel fijn dat ik zo dichtbij alle uitgaangsgelegenheden was. Alleen had ik geen klein koelkastje in de kamer wat ik jammer vond. Als je iets van eten/drinken in je kamer had, kwamen er ongeveer 1000 hele kleine miertjes op af en ook op bijvoorbeeld mijn lenzenvloeistof. Dat was heel smerig, maar het personeel hielp me wel gelijk die beestjes te bestrijden, maar ze kwamen toch nog 2 keer terug tijdens mijn verblijf. Het is wel goedkoop en de ligging heel goed, alleen die beestjes hebben mij toch zo angstig gemaakt dat ik niet meer terug ga.

Gereisd alleenreizend in juli 2012

Thank you for your comment.

We also have Studios with a little kitchen and refridgerator in our hotel.

As in all warm countries, ants are always attracted by food, especially sweet food like fruits.

That's why its preferable to store food in boxes in your rooms and not leave it open.

We do also propose our guests to change rooms when there are some ants. Have you been asked?

Best regards - Your Hotel Comté de Nice Team

We hebben een aantal aanbieders voor Comte de Nice voor je op een rij gezet:

Wij waren echt blij verrast door dit hotel! We mochten kiezen uit twee prima kamers. Niet heel groot maar groot genoeg, met stoeltjes en een hang-/ligkast. Badkamer was vrij klein, maar netjes en schoon. Van geluidsoverlast (waar andere beoordelaars wel over hebben geschreven) hebben wij geen last gehad).

Vriendelijk personeel, sprak goed Engels en Duits en was heel behulpzaam.

Supergoeie ligging om de hoek van één van de hoofdstraten met trambaan, binnen 5 minuten op het strand en binnen 10 minuten op het busstation met aansluiting naar bijv. Monaco en Cannes.

Wij waren heel tevreden, ik zou het mijn vrienden en familie absoluut aanraden!

Gereisd met partner in oktober 2010

Thank you for your comment.

We are happy that you had a pleasent stay in our hotel.

Prima hotel, vriendelijk personeel

Chris Versnel
31-7-2010

Ideale ligging, aan de rand van het centrum,goed bereikbaar per tram (2 minuten lopen vanaf de halte Liberation).De kamers zijn erg klein, maar voldoen prima als je toch niet van plan bent hier veel tijd op door te brengen. Kamers worden ook netjes schoon gemaakt.Onze kamer was voorzien van ligbad, maar de douche had geen stang en dat was niet echt handig.

Achterlaten en later weer ophalen van de bagage na het uitchecken is geen enkel probleem bij het erg vriendelijke en behulpzame personeel.

Het station Nice Ville ligt op zo'n 8 minuten lopen van het hotel, prima voor uitstapjes naar b.v. Cannes of Monaco.

In de buurt van het hotel zijn enkele supermarkten te vinden, waarvan er in ieder geval één ( Monoprix) tijdens ons verblijf ook op zondag open was.

Met de tram zit je zo bij het strand of in de oude stad, te voet moet je er zo'n 15 tot 20 minuten voor uittrekken.

Gereisd met partner in juli 2010

Hello from Nice

Thank you for your nice comment.

Geen tweede keer meer

Rene
21-9-2009

Hotel bezocht ivm treinreis met oa mijn bejaarde vader. Niet echt een geschikt hotel voor een bejaarde, zo bleek achteraf. We hadden twee kleine kamers op de begane grond aan een donkere buitengang aan een nog donkere binnentuin, niet ver van de straat. Inrichting kamers sober, op het primitieve af. Versleten sanitair. Idem vwb de bedden. Hotel ligt wat afgelegen in een buurt op vijftien minuten lopen achter het station. Geen hotelbar of iets dergelijks. Bediening onpersoonlijk en het ontbijt hield evenmin over. De markt is vlakbij

Gereisd met partner in september 2008

Thank you for your comment.

It is right that our rooms in the ground floor are a bit dark if you don't put on the light.

But our rooms which are on the higher floors and on the street sight are much more light.

Your Hotel Comté de Nice Team

eenvoudig hotel, geen airco in kamers

Renee
12-8-2009

Hotel Comté de Nice viel tegen. Er is alleen een ventilator op een tafel in de kamer. Geen airco, dus heel erg warm. Verder krijg je als alleen reizende een 1-persoonsbed, in een enorm klein kamertje. Redelijk ver van het centrum en strand. Beter om de tram te nemen. Ontbijtbuffet is wel goed.

Gereisd alleenreizend in juli 2009

Hello

Than you for your comment.

Did you know that we have also some studios with air condition and that our new renovated rooms have also air condition?

voor herhaling vatbaar!

Jan
11-8-2009

Wij hebben een appartement genomen met 4 pers. voor 9 dagen. Niet groot, maar groot genoeg om te overnachten, en af en toe zelf eens te koken! prima prijs kwaliteitverhouding. Heel vriendelijk personeel, goed onderhouden hotel, gemakkelijke ligging, en rustig gelegen. voor mij zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Thank you for your comment.

We are happy that you had a nice stay in our hotel.

For your next booking directly with us, we can grant you a 10 % discount on the room price.

Just mention, that you already stayed in our hotel.

2008

KLEIN MAAR FIJN

W Wolters
12-10-2008

Nice is prachtig, het hotel 2 sterren, met kleine kamers en een beperkt ontbijt bufet. Idiale ligging tov centum, net er buiten.

Gereisd met partner in oktober 2008

Hello from Nice

We are happy that you liked your stay in our hotel and would like to thank you for your comment.

Goed hotel

Henk
28-8-2008

Goed hotel, kamers wel erg klein dat is een beetje behelpen, jammer genoeg maar één stopcontact op de kamer dat is een beetje improviseren. Badkamer erg klein maar goed schoon. Prima bedden. Ontbijt erg goed en heel vriendelijk, behulpzaam engels sprekend personeel. Hotel ligt 50 meter van een tramhalte je bent zo in het centrum. Tram kost een euro enkele reis ongeacht de afstand.

Gereisd met partner in augustus 2008

Hello,

Thank you very much for your nice comment.

Did you know that you can borrow some multi-outlet power strips at the reception?

We hebben een aantal aanbieders voor Comte de Nice voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Comte de Nice in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Comte de Nice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.