Hotel Best Western New York

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurNice

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Best Western New York voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 7 reviews

7.1GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Best Western New York

• 5fikokevr18-07-2014

middelmatig

6 parkeerplaatsen voor een hotel met 4 verdiepingen. Personeel vertelde niet (zoal ik nu lees) dat er een parkeergarage in de buurt is. Daarom raad ik dit hotel niet aan voor mensen die zoals wij met de motor komen. Karig ingedeeld. Matige bedden, personeel dat niets kon vertellen over de dienstregeling van de ferry in hun stad. De prijs is niet altijd hetzelfde. Gelukkig had ik een bewijs dat ik geboekt had, maar op de receptie stond een lijst met veel hogere prijzen voor de kamer.

• 7Joost19-09-2013

Budget vriendelijk hotel met alles op loopafstand

Net hotel op ongeveer 15 - 20 minuten afstand van het strand en +/- 20 minuten van de oude stad van Nice. Personeel correct en behulpzaam. 6 (kleine) parkeerplaatsen voor de deur, deze zijn niet te reserveren dus je moet geluk hebben. Alternatief is parkeergarage etoile (2 min lopen). Bedden zijn wat aan de kleine klant en een beetje ingezakt, zou er toch een cijfer 6 voor geven, niet per definitie slecht. Kamer is wel klein. Lift aanwezig. Ontbijt ook voldoende, verwacht echter niks bijzonders. Er is geen bar/restaurant aanwezig. Er is echter wel de mogelijkheid om iets te bestellen, echter is het aanbod zeer miniem. Personeel spreekt engels. In de omgeving een aantal (buitendlands) restaurants. Meeste zitten in de buurt van oude stad / strand. Ligging aan een zijstraat van de hoofdwinkelstraat (nieuw gedeelte) van Nice met alle bekende merken. Zeer druk, echter heb je hier in het hotel geen last van. In de directe omgeving helaas weinig mogelijkheid om iets te drinken na 21:00.

• 7M. Klopper03-08-2012

Aangename plek

Minimale voorzieningen, vervuilde vloerbedekking, smalle bedden.

• 10Mari25-06-2009

The best of Best Western

The staff at the hotel was very kind! We especially loved the soap at the bathroom since it was Fragonard's!! (We loved it so much, so we brought it back home!)

Breakfast was super. They served baguette, croissants, pain au chocolat, hams, cheese and more and everything was delicious.

View from our room was also special though it's not ocean view. I felt like living in Nice!!

We loved this hotel and hope to come back some years later!

• 7Natasja & Frank10-06-2009

Uitstekend hotel

De ligging t.o.v. oude centrum, openbaar vervoer, winkels, restaurants is ideaal. Ontbijt is matig (weinig keuze), kamers wat klein maar zeer schoon, iedere dag schoen handdoeken. Wij hadden overigens een kamer aan de achterzijde met frnas balkon. De kamers aan de voorzijde heb een balkon. De medewerksters van de receptie waren, geen een uitgezonderd, top. Als je wat wil weten is niets te veel. Bijkomend voordeel is dat zij, als je de franse taal niet machtig bent, engels spreken. In de directe omgeveing is 's avonds niet veel te beleven, maar het oude centrum ligt op loopafstand en daar is genoeg gezelligheid. Dit hotel is een absolute aanrader voor een stedentrip.

• 9M&M08-05-2009

super een aanrader!

Wat een perfecte ligging heeft dit hotel. Midden in het centrum met parkeerplek (€12 pd) voor de deur. Mooie schone kamer, badkamer met bad en dat voor €60.

• 8M. van Schaik04-11-2008

Prima hotel in het centrum van Nice

Op de hoek van Avenue Jean Medicin, de winkelstraat van Nice en op loopafstand van het oude centrum. Tram a/d overkant v/h hotel welke snel naar het busstation en treinstation rijdt. Schoon en rustig hotel.

• 7Eric24-10-2005

De ligging van het hotel is prima, zowel dichtbij treinstation (je bent zo in monaco & cannes) als de oude stad en het hotel ligt in een zijstraat waar alle grote winkels liggen (H&M etc.) De kamers zijn simpel maar schoon helaas is de inrichting niet echt geweldig. Het ontbijt is simpel (worst/kaas/broodjes jam etc. toetjes koffie en sinasappelsap) maar wel in orde. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom, voor een weekend weg is het hotel prima !

boek via Touroperator dit is veruit het goedkoopste en prima geregeld

Hotel Best Western New York info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar