Hotel Albert 1er

5.8Voldoende

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Nice

Op vakantie geweest naar Albert 1er?

5.8Voldoende

• Kinderopvang

4 reviews over Hotel Albert 1er

• 2018
    5Patricia V R07-04-2018

nooit meer, op gelijkvloers was dancing tot 2u

Het uitzicht vanuit onze kamer was mooi, op de Albert1 garden. Maar wat wij niet wisten toen wij boekten, was dat er op 't gelijkvloers van het hotel een dancing werd uitgebaat door een andere eigenaar(zo zei de receptionist) en er is n oorverdovend lawaai van muziek tot 2u s nachts, dan gaat ze pas dicht. Dus wanneer je de hele dag Nice hebt bezocht en moe bent, heb je geen nood aan een dancing in je hotel. Het ontbijt is duur, 12 euro, voor wat je krijgt. ik wou een gekookt eitje, je moest 't zelf in de eierkoker zetten, na 15 minuten te wachten, neem ik 't eitje eruit en het was nog gewoon ongekookt, een ramp. Nice zelf, de oude stad was wel heel mooi, maar spijtig van dit foute hotel, was de dancing er niet, dan ging 't.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• Oude reviews

4es25-09-2007

In dit hotel waar je veel meer betaalt dan dat het waard is ( het hotel en de kamers ogen oud en stoffig, van enige luxe geen spoor) heb ik een eigendom laten liggen. Natuurlijk meteen dezelfde dag gebeld, en natuurlijk 'was er niets gevonden'....) Dit hotel heeft enige naam in Nice, maar ik adviseer er niet te overnachten; buiten de slechte kwaliteit van het hotel lijken ze ook totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel of servicegevoel naar de gast te hebben. Het verveelde stemmetje van de receptionist toen ik voor de tweede keer belde over mijn eigendom zei al genoeg.........

Gereisd met familie in september 2007

• 7Yvonne16-08-2006

Prime ligging. Kamers zijn een beetje oud en stoffig. Airco was zeer aangenaam. Prima hotel alleen een beetje duur voor de drie sterren die ze hebben.

Gereisd met familie in augustus 2005

• 7Dirk De Huis24-09-2004

Drie-sterren hotel pal in het centrum, vlak bij de boulevard. Kleine receptie, buitengewoon behulpzaam personeel. Ontbijt is vrij prijzig euro 11,-- p.p. Wel goed ontbijt in kleine rustige ruimte, ondanks dat de ontbijtruimte klein is, hoef je bijna nooit te wachten op een tafeltje (ook niet in het hoogseizoen). Kamers zijn schoon en netjes. Sommige kamers hebben een wat ouwelijke inrichting met veel hout en bruin. De kamers kennen geen luxe, al het hoognodige is aanwezig. De ligging van het hotel is het grootste pluspunt van het hotel. De receptie kan je met alles helpen. Het hotel is misschien iets minder waard dan de 3 sterren die het heeft. Het hotel is ook vrij prijzig gezien de kamers die het heeft. Maar de ligging maakt alles meer dan goed, als je een centrale ligging wilt, dan is Albert Premier Hotel een echte aanrader.

Gereisd in september 2004

Hotel Albert 1er info