Aparthotel Ajoupa

3 reviews over Aparthotel Ajoupa in het Nederlands

Super

Elly,
3-12-2018

Prijs kwaliteit en ligging geweldig, kamer super

Gereisd met vrienden in december 2018

Super!

Anja van den Berg,
2-6-2018

Dit is een basic maar compleet hotel op een absolute toplocatie (promenade, place Masséna, station, bussen, supermarken, restaurants). Geen lobby maar kleine receptie met mogelijkheid om koffers te stallen op laatste dag, om te kleden, desgewenst zelfs te douchen. Ontbijt op kamer is goed maar ook kleine kitchenette met Nespresso apparaat, bakkers en supermarkten naast de deur dus ook heel makkelijk om eigen ontbijt te verzorgen. Koken zou ook kunnen maar zoveel betaalbare restaurantjes naast de deur dus waarom zou je?! :)

Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig. Evt. goed excursies via hen te boeken. Straat weliswaar enigszins luidruchtig (maar met dichte ramen (er is goede airco) geen last van geluid) maar zo leuk om op uit kijken! Mochten wij ooit weer naar Nice gaan dan absoluut weer naar Ajoupa!!

Gereisd met partner in mei 2018

Goed appartement niet te duur

w tiek
1-5-2012

incentrum, 's nachts toch rustig (achterzijde), winkels, supermarktjes etc.

Gereisd met vrienden in januari 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Ajoupa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ajoupa in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ajoupa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.