We hebben een aantal aanbieders voor Nice voor je op een rij gezet:

Reviews over Nice

Leuke ervaring !

AS,
    1-5-2017

Heel vriendelijke mensen, altijd klaar om te helpen. Lekker restaurant en uitgebreid ontbijt. Ligging valt mee, iets te ver van de stad maar wel makkelijk bereikbaar met de bus.

In de directe omgeving is niets te beleven,daarvoor krijg je wel heel veel rust. Kamers zijn ietwat gedateerd, wel goed onderhouden. Wel koud in de kamer en badkamer, is niet aangenaam.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Net hotel, ideale ligging

noell,
    1-6-2015

Goed hotel, goede ligging, personeel erg vriendelijk. 15 minuten lopen en je bent in het oude centrum. Je kan alles aanlopen. Strand, stad en kerken etc. Personeel erg behulpzaam. Kamers zijn netjes, goede bedden, elke dag schoonmaak.

Gereisd met partner in mei 2015

Charme hotel

Van Ranst Hans,
    30-3-2015

Sfeervol , charme hotel op 10 minuten wandelafstand van de promenade en het oude centrum. Prijs/kwaliteit TOP , kamer prima in orde met uitstekende bedden , als ook een kamer met bad en balkon gekregen. Vrij uitgebreid ontbijtbuffet , al waren de broodjes wel aan de harde kant. Absoluut een aanrader !

Gereisd met partner in maart 2015

Prima hotel wanneer je dagelijks op stap bent

Olav,
    17-1-2014

Dit is een prima hotel wanneer je in dit gebied bent om steden te bezoeken. Het ligt op 10 min lopen van de supermarkt en tevens het centrum van de stad. Hotel is schoon en personeel is vriendelijk. Jammer van die ene avond dat er een feest werd georganiseerd, want ja de locatie is tevens te gebruiken als feestlocatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Goed stadshotel

palm,
    22-11-2013

Goed stadshotel, prima ligging! Lekker ontbijt en vriendelijk personeel wat ook nederlands spreekt. Heerlijk zwembad op het dak, met uitzicht over de stad heel leuk. Tram stopt voor de deur maar lopen richting winkels/strand kan ook 20 min. Wifi op de kamer. Schoon en fris hotel.

Gereisd met partner in oktober 2013