Vakantiepark Le Jardin du Golf

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen9,5

7 tips over Vakantiepark Le Jardin du Golf

marcel, 10-8-2015
Zie foto indeling geen huis nr kiezen bij zwembad of bij tennisbaan en vantevoren binnenkijken bij de huisjes die te koop staan
Haedens Nick, 11-8-2014
Het badplaatsje Cassis is heel mooi, op nauwelijks 45 min rijden is de middellandse zee daar op zijn mooist. Wel heel druk, maar we stonden op een gratis parking (Les Gorguettes) en werden dan met een busje naar het centrum gebracht voor slecht 1.5€ per persoon en kinderen onder de 8 gratis.
Tanja, 29-8-2013

Vanuit Nans les Pins kun je veel leuke uitstapjes maken:

bijv strand van La Ciotat (40 min rijden), Nice, Marseille, Monaco, Saint Tropez (beste te bereiken per boot via Maxime), Aix de Provence etc.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Jardin du Golf voor je op een rij gezet:

edith, 19-8-2013
Bezoek de woensdagmarkt in st.Maximin en de stad Marseille!
eenink, 6-8-2013
Strand van St. Cyr-sur Mer is een echte aanrader, net als het Aquapark. Uitstapje naar Cassis is leuk, maar wel druk, dus zorg dat je op tijd bent. Ook de waterval van Silland is een must see.
dorine, 3-8-2012
gunstig gelegen t.o.v. middellandse zee

Thomas, 13-10-2011
Mooie wandeling naar de grotkerk in het Massif de la Sainte Baume. Flinke klim, maar de moeite waard.