Vakantiepark Le Jardin du Golf

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Nans-les-Pins

8.7Fantastisch

• 7.8Activiteiten
  • 8.9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Le Jardin du Golf voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Vakantiepark Le Jardin du Golf is een ruim opgezet vakantiepark met leuke activiteiten voor de kinderen en sportfaciliteiten voor het hele gezin. De accommodaties zijn zeer ruim en sommigen beschikken zelfs over een privézwembad. Ook het gemeenschappelijke zwembad is groot genoeg. Mooie steden in de omgeving zijn Marseille en Aix-en-Provence.

95 reviews over Vakantiepark Le Jardin du Golf

• 9Guy Otten30-07-2020

Geweldige vakantie gehad op dit mooie luxe park

We hebben een heerlijke vakantie gehad op dit rustige, kleinschalige, luxe vakantiepark. Je hebt het idee dat je een luxe prive huis huurt met toch de charme van een klein vakantiepark. Lekker zwembad met leuke ontspanningsruimte (tafelvoetbal, mini poolbiljart). Ook fijn dat je gratis gebruik kunt maken van de tennisbanen. De beheerders zijn erg gastvrij en behulpzaam. Het leuke, kleine provencaals dorpje Nans-les-Pins ligt dichtbij en het uitzicht vanaf het park op het Massif de St. Baume was super. We keren hier graag nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Linda03-11-2019

heerlijke vakantie gehad

Heerlijke vakantie gehad. Ruim, net huis met alle voorzieningen aanwezig. Grote rustige tuin met voldoende stoelen. Goede bedden. Voor de kinderen veel andere kinderen om mee te spelen. Qua animatie is het wat matig qua aanbod (1 keer disco, 1 keer stenen schilderen en een keer film kijken per week) en geen afwisseling, daar zou nog iets aan verbeterd kunnen worden. Verder zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Annick Beijer10-08-2019

het was er heerlijk

Het verblijf was super. We hebben genoten. heel fijn huis. Hele fijne beheerders!! Beheerders verdienen een 10 plus. Ze laten iedereen vrij, maar mocht hulp nodig zijn, dan zijn ze altijd bereid om te helpen. fijn zwembad in het park. In de buurt mooie plaatsjes.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Ralda Baas30-06-2019

fantastisch

Heel fijn vakantiehuis op mooi park ,aanwezig met zwembad en tennisbanen. goed verzorgd ,alles heel schoon,ook fijn de broodjes service voor het ontbijt. kortom een aanrader voor een ieder die lekker wil genieten van de rust en mooie omgeving.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Astrid03-06-2019

Fantastisch, september gaan we weer boeken hier!

De schoonmaak is verplicht en nogal prijzig. Verder super!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9C.M. Bosch05-05-2019

Rustig en kleinschalig vakantiepark

Rustig, mooi en ruim aangelegd kleinschalig vakantiepark met zwembad, tennisbanen, jeu de boules baan en tafeltennistafel. Vanuit vakantiepark zijn er met de auto leuke uitstapjes te maken naar bijvoorbeeld Cassis ( boottocht) en zijn er prachtige wandelingen te maken. Vriendelijke, nederlandstalige beheerders.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Geert Giesen17-03-2019

Ook dit jaar weer deze organisatie.

We hebben hier onze vakantie doorgebracht in een mooie omgeving. Het park is bijzonder rustig gelegen en het huizenaanbod is bijzonder mooi en verzorgd, evenals de aankleding en de tuinen. Het ligt op slechts een half uurtje rijden van de Middellandse zee. In de omgeving is veel moois op vrij korte afstand van het park te bekijken. Echt een aanrader.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2018
    9Job28-10-2018

Alsof je thuiskomt!

Verschillende keren in le jardin geweest iedere keer was het weer een feest. Wat moet je er eigenlijk van zeggen? Het beste is,er je mond over houden, zodat je er een volgend jaar weer terecht kunt. De plek is ideaal voor korte uitstapjes rondom: steden dichtbij, de bergen dichtbij, het strand dichtbij , kortom je kunt alle kanten uit Het park wordt beheerd door Dorine en Guus , die werkelijk alles doen om je te helpen, als je ergens mee zit , Mijn ervaringen met parkbeheerders zijn niet altijd even positief, maar het is dus een verademing mensen tegen te komen!, die zo'n plezier in hun beroep hebben! Al met al: een geweldige aanrader!

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Agnes27-09-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

We logeerden in huis nr 44 in bezit van een Nederlands echtpaar, die het huis zeer sfeervol en compleet hadden ingericht. Alles was aanwezig en mocht gebruikt worden. Fantastisch! Het privé zwembad was geweldig! De grote tuin om het huis was ook super mooi aangelegd. Het park is heel rustig en wordt mooi onderhouden. Het uitzicht op de bergen is prachtig! Het park wordt zeer goed beheert. Boodschappen doe je op de fiets in Nans les Pins of voor een grotere supermarkt heb je de auto nodig, maar voor ons was dat geen probleem.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7Rachel29-08-2018

Zeer rustig vakantiepark

Indien je op zoek bent naar rust is dit park ideaal. Wij hadden een huisje met privé zwembad. Zeer mooie en grote tuin, goed onderhouden. Een pareltje. Het huisje daarentegen is aan een opfrissingsbeurt toe en de matras van de master bedroom was zeer hard (elke ochtend stonden we op met rugpijn). Airco zou ook welkom zijn bij warme periodes. Aangezien wij 2 kinderen hebben van 4 en 6 jaar misten we animatie en meer kinderfaciliteiten waaronder een speeltuin voor iets grotere kinderen, een waterglijbaan, (beperkte) avondanimatie... Ook de eetgelegenheden vielen tegen. Wij vonden de omgeving fantastisch. Aanraders zijn Cassis, Cotignac, Aix en Provence en les Calanques. We komen zeker terug naar deze omgeving.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden