Vakantiepark Le Jardin du Golf

Vakantiepark Le Jardin du Golf

• Onderkomen9,6
  • Activiteiten8,0

Omschrijving
Vakantiepark Le Jardin du Golf is een ruim opgezette camping met leuke activiteiten voor de kinderen en sportfaciliteiten voor het hele gezin. De accommodaties zijn zeer ruim en sommigen beschikken zelfs over een privézwembad. Ook het gemeenschappelijke zwembad is groot genoeg. Mooie steden in de omgeving zijn Marseille en Aix-en-Provence.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Jardin du Golf voor je op een rij gezet:

87 reviews over Vakantiepark Le Jardin du Golf in het Nederlands

Alsof je thuiskomt!

Job,
28-10-2018
  • Activiteiten8

Verschillende keren in le jardin geweest iedere keer was het weer een feest.

Wat moet je er eigenlijk van zeggen? Het beste is,er je mond over houden, zodat je er een volgend jaar weer terecht kunt. De plek is ideaal voor korte uitstapjes rondom: steden dichtbij, de bergen dichtbij, het strand dichtbij , kortom je kunt alle kanten uit Het park wordt beheerd door Dorine en Guus , die werkelijk alles doen om je te helpen, als je ergens mee zit , Mijn ervaringen met parkbeheerders zijn niet altijd even positief, maar het is dus een verademing mensen tegen te komen!, die zo'n plezier in hun beroep hebben!

Al met al: een geweldige aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Agnes,
27-9-2018
  • Onderkomen9

We logeerden in huis nr 44 in bezit van een Nederlands echtpaar, die het huis zeer sfeervol en compleet hadden ingericht. Alles was aanwezig en mocht gebruikt worden. Fantastisch! Het privé zwembad was geweldig! De grote tuin om het huis was ook super mooi aangelegd. Het park is heel rustig en wordt mooi onderhouden. Het uitzicht op de bergen is prachtig! Het park wordt zeer goed beheert. Boodschappen doe je op de fiets in Nans les Pins of voor een grotere supermarkt heb je de auto nodig, maar voor ons was dat geen probleem.

Zeer rustig vakantiepark

Rachel,
29-8-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7
  • Activiteiten4

Indien je op zoek bent naar rust is dit park ideaal. Wij hadden een huisje met privé zwembad. Zeer mooie en grote tuin, goed onderhouden. Een pareltje. Het huisje daarentegen is aan een opfrissingsbeurt toe en de matras van de master bedroom was zeer hard (elke ochtend stonden we op met rugpijn). Airco zou ook welkom zijn bij warme periodes. Aangezien wij 2 kinderen hebben van 4 en 6 jaar misten we animatie en meer kinderfaciliteiten waaronder een speeltuin voor iets grotere kinderen, een waterglijbaan, (beperkte) avondanimatie... Ook de eetgelegenheden vielen tegen. Wij vonden de omgeving fantastisch. Aanraders zijn Cassis, Cotignac, Aix en Provence en les Calanques. We komen zeker terug naar deze omgeving.

Fam O,
27-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Heerlijk park, ruim opgezet, zeer kind vriendelijk, zowel binnen (tafel voetbal, klein pool biljart, lekkere grote bank om film te kijken, disco zwemmen (favoriet bij de kinderen) als buiten (tennisbanen, groot genoeg zwembad, jeu de boule baan ). Hele aardige beheerders die alles netjes verzorgen en zeer behulpzaam en attent. Heerlijk huis, alles is aanwezig wat je nodig hebt.

Leuk huis voor een keer

Esther,
19-8-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

We hadden een 8-pers huis met privé zwembad. Prima, alles aanwezig, best schoon, ruimte genoeg. Niet meer heel nieuw. We misten wel airco en horren, dat zou je voor dit bedrag toch wel mogen verwachten. In de tuin zorgden 3 bomen voor benodigde schaduw. Geen schaduw of parasol bij zwembad. Het scherm dat iedere avond of als je overdag even weg gaat, dicht moet, is knullig geregeld, hier hebben we betere en eenvoudigere versies van gezien. Gezamenlijke zwembad in park is niet groot (te klein voor zo’n park) en fantasieloos, geen gebruik van gemaakt. Verder voor jeugd vrijwel niets te doen. Hele park is bevolkt met Nederlanders en Belgen. Receptie openingstijden erg minimaal. Supermarkt meer dan kwartier rijden. Als groepje in 1 huis erg naar ons zin gehad, maar geen gebruik gemaakt van minimale faciliteiten van park.

Een aanrader.

Van Haesebroeck,
15-8-2018
  • Onderkomen10

Verschillende vakantiehuizen in een afgesloten gebied, met enkel toegang via schuifpoorten, dus een veilige omgeving! Auto staat voor jouw woning geparkeerd. Domein geeft een zeer verzorgde indruk.

Mooie woning met 3 slaapkamers en 2 badkamers, ruime keuken en leefruimte. Echt alles aanwezig! Op terras meerdere zit- en ligplaatsen.

Wij (= gezin met oudere tieners) hadden een geschakelde villa met eigen zwembad: gezien de leeftijd van de tieners = heerlijk! Wij kunnen ons voorstellen dat jonge kinderen het gemeenschappelijk zwembad zeker even leuk vinden.

Twee tennisterreinen aanwezig op domein.

Broodjesservice aan de receptie = fantastisch: de dag voordien heerlijke croissants of baguettes bestellen, en 's ochtends deze op nog geen vijf minuutjes te voet ophalen. Alles ligt mooi gesorteerd voor jullie klaar!

Vriendelijke ontvangst door Nederlandstalige Dorine: altijd onmiddellijk bereid om te helpen.

Ligging: altijd wagen nodig.

Mooi park en groot huis om tot rust te komen

Marc Frijns,
13-8-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Prachtig huis (4b) met eigen 'jeux de boulles' baan! Ruim , 3 slaapkamers, grote koelkast, wasmachine (altijd handig met 2 kinderen). Helaas deed de vaatwasser het niet, maar dat werd keurig gecompenseerd.

Park is netjes onderhouden, service is goed. Kinderen (10 & 11) hadden voldoende aanspraak om te spelen (zwemmen en tennis).

Goede Touristische Info in Nans, spreken perfect Engels (laat ze reserveren)

Aix en Provence is mooi en gezellig (neem RN en kies Park&Ride Malacrida)

Boottocht Calanques (vanaf Ciotatis mooi, 2,5 uur is wel lang voor kinderen)

Cassis verandert 's avonds in een eetparadijs

Strand (zand) Les Lecques bij St Cyr is echt top, zorg dat je er vroeg bent

Mooi park met mooie huizen!

Linda,
4-8-2018
  • Activiteiten8

Heerlijke vakantie gehad op dit mooie park! Een rustig en niet al te groot park met mooie huizen. Huis van alle gemakken voorzien met heerlijke grote tuin met veel privacy. Vriendelijke nederlandse beheerders. Fijn zwembad! Mooie omgeving!

Heerlijk!

Anne-Marie,
30-7-2018
  • Onderkomen10

Le Jardin du Golf ligt in een rustige omgeving bij het dorpje Nans-les-Pins. Het is een rustig park met 59 huizen. De Nederlandse beheerders zijn super aardig, behulpzaam, attent en geven je graag een tip voor de omgeving. Sommige huizen hebben een privé-zwembad. Bij de ingang is ook een gezamenlijk zwembad. In de omgeving zijn leuke stadjes zoals Cassis, La Ciotat, Bandol. Marseille ligt op ongeveer 50 km afstand vanaf Nans-les-Pins. Het park ziet er mooi onderhouden uit. We komen graag nog een keer terug.

Fantastisch!

Pip,
27-7-2018
  • Activiteiten8

Een fantastisch huis voorzien van alle gemakken, keurig schoon. Het park is heerlijk rustig. De locatie is perfect. Prachtige zee op 40 minuten rijden en leuke stadjes dichtbij.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Jardin du Golf in Nans-les-Pins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Jardin du Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.