Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Hameau du Golf

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Le Hameau du Golf voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 15 reviews

8.8FantastischScore uit 15 reviews

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Le Hameau du Golf

• 9lien13-07-2016

supergoed !

Het is een mooi domein met propere huizen. Ontvangst zeer hartelijk door beheerderskoppel. Tijdens ons verblijf was er een diner op locatie georganiseerd. In de natuur met prachtig uitzicht. Ze hadden een veldkeuken en mooi gedekte tafels. Dit was de topavond tijdens onze vakantie ! Zeker reserveren ! we hopen volgend jaar terug te komen op hameau du golf en dan gaan we ook weer eten aan Table Nomade.

• 8Onderkomen
  • 7marc verlinden21-08-2013

Mooi park, minder huis

Villa 16B Le Nid Mooi huis met alle comfort, zeer mooie tuin maar Krakende en piepende bedden te weinig verlichting op terras Twee terrassen maar slechts 1 tafel

• 7Onderkomen
  • 9alacser_104-11-2011

Mooi gelegen, goed onderhouden kleinschalig park

Hameau du Golf is een gezellig park. Mooi en rustig gelegen bij het dorpje Nans les Pins en op 5 minuten afstand van een golfbaan. We huurden met 7 (schoon)zussen een ruim huis, goed gemeubileerd, schoon, groot terras. Het park beschikt over een zwembad met ligstoelen. Het Nederlandse beheerdersechtpaar staat de gasten met raad en daad terzijde. Toppertjes! In de omgeving vind je typisch Franse dorpjes. Onder de platanen is het goed lunchen. Het strand van de Côte d'Azur is binnen 3 kwartier per auto te bereiken.
    Een vakantie om nooit te vergeten!

• 9pedro_depraetere15-08-2011

Mooi verzorgd vakantiepark in een rustige omgeving

Wij hebben voor één week het huis 15B gehuurd, dit is een huis voor max 5 personen. Dit huis is heel mooi ingericht, zeer verzorgd en gezellig, voorzien van alle comfort en oog voor mooie details. In dit huis liggen er drie mappen met veel toeristische informatie over de streek. Ook de tuin is zeer ruim en verzorgd, er is een overdekt terras waar je kan eten (er is een buitenkeuken voorzien), daarnaast is er nog een kleiner overdekt terras met zithoek. In de tuin zijn er voldoende tuinmeubelen en ligzetels voorzien (ook een hangmat in de tuin). In het park is er een gemeenschappelijk zwembad, het is geen groot zwembad, maar door het beperkt aantal woningen op het park, was het nooit druk in het zwembad (voldoende ligstoelen + schaduwrijke plaatsen). Het park ligt in een rustige omgeving, maar met de auto kan je zeer mooie uitstappen maken.

• 9Roelofs30-05-2011

Mooi huisje 12A, top vakantie, zo even tussendoor

Al een paar keer huisje 12a gehuurd. Van alle gemakken voorzien. Aardige verhuurders. Mooi gelegen aan de bosrand (vallei). Lekker rustig en in de zomer de vakantie gezelligheid. Overal redelijk dichtbij. Leuk dorp en vriendelijke mensen Echt een aanrader!

• 9pim & danielle06-08-2010

très calme et jolis villa's

notre villa "onze" avec jardin et piscine était formidable. l'annee prochain nous voulons retourner à ce paradis la. José et Aad ( gardiens hollandais ) sont très aimable et aident toujours avec tous.

• 10jodi01-08-2010

Steeds weer!!!!!

Dit is het meest lekkere vakantiepark van Zuid Frankrijk. Geen massa toerisme maar een park waar de huurder echt no. 1 is. Dat is de verdienste van de beheerders. wat een schatten. De vereniging van eigenaren mag blij zijn met zo'n actief en gastvriendelijke stel.

• 9Activiteiten
  • 9mireille14-06-2010

topper

heerlijk rustig park, fijn zwembad en de Nederlandse beheerder zijn echt schatten van mensen

• 1Activiteiten
  • 9Carine en Peter19-08-2009

prima bestemming !

wij hebben heerlijk genoten van het huisje en de geweldige natuur rondom. je kunt er mooie wandelingen maken, al was het wel een beetje heet ( 35 graden ) voor sportieve activiteiten. In het dorp was van alles te doen: kermis, muziek, vuurwerk, optocht - echt heel leuk. Dat blijkt elk jaar in de eerste week van aug. te zijn. Picobello zwembad en overal erg netjes, zowel in al buiten de huisjes.

• 9Ruben & Lieve16-08-2009

Zeker nog eens...

Prachtige villa met alle voorzieningen... rustig gelegen.. en kindvriendelijk... een aanrader...

Vakantiepark Le Hameau du Golf info

Camping-informatie