Géén boekingskosten

Vakantiepark FranceComfort - Le Jardin du Golf

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurNans-les-Pins

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark FranceComfort - Le Jardin du Golf voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 111 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantiepark Le Jardin du Golf is een ruim opgezet vakantiepark met leuke activiteiten voor de kinderen en sportfaciliteiten voor het hele gezin. De accommodaties zijn zeer ruim en sommigen beschikken zelfs over een privézwembad. Ook het gemeenschappelijke zwembad is groot genoeg. Mooie steden in de omgeving zijn Marseille en Aix-en-Provence.

112 Reviews over FranceComfort - Le Jardin du Golf

• 8Jacqueline05-07-2022

Erg fijn!

Fijn park met mooie huisjes. Heerlijk zwembad er bij met pierebadje voor de kleintjes. Vriendelijke beheerders die graag wat opblaasbeesten en speelgoed voor de kids bij het zwembad zetten. Mooie omgeving waar veel te zien en te doen is. Zeker een aanrader dus!

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Michael en Inge24-06-2022

Ontzettend mooi en karakteristiek park!

Dit park is werkelijk fantastisch! De vakantiewoningen zijn luxe, goed verzorgd en bieden privacy. De beheerders van het park zijn erg gezellig, spreken goed Nederlands en hebben een lieve hond! Ze gaven ook goede tips over de omgeving en over wandelingen. Wij hadden een privé zwembad bij de vakantiewoning en ook dit was erg fijn! Iedere dag wel een duik genomen. In dit gedeelte van de Provence waren wij nog niet geweest. Het park ligt redelijk centraal voor uitstapjes naar Marseille, Cassis, La Ciotat, Aix-en-Provence en ook voor wandelingen kan je hier terecht. Er is een broodjes service op het park, maar wij wandelden iedere ochtend via het bos naar het dorp om brood te halen. Uitgebreidere boodschappen deden we in Saint-Maximin-la-Sainte-Baume, waar ook een leuk marktje is. Nans les Pins (waar het park ligt) is een schattig dorpje en heeft iedere zondag een leuke kleine markt. Wij zijn zeker van plan een keer terug te komen!

• 9Fam. van Rijswijk16-06-2022

Heerlijk park met een fantastische ligging

Een prachtig park op een locatie waar al het beste van de Provence bij elkaar komt! Overal liggen er wijnvelden en het Massif de la Sainte-Baume maakt het helemaal compleet. Hoewel wij er begin januari waren, was het nog steeds prima te vertoeven met temperaturen van rond de 15 graden. Steden als Aix-en-Provence en Marseille liggen dichtbij en ook de stranden van de Côte d'Azur zijn snel te bereiken. Wij hebben er van genoten!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Maria B.15-06-2022

Geweldig!

Een heerlijk rustig en zeer verzorgd park. Wij verbleven in een vrijstaande villa met privé zwembad en een prachtige grote tuin. Het huis was smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien! Voor degenen die rust, comfort en ruimte zoeken is dit park echt een aanrader!!! Prijs/kwaliteit absoluut top! In de omgeving is voldoende te doen (fietsen, wandelen, paardrijden) en de golfbaan ligt praktisch om de hoek. Leuke badplaatsen op een half uurtje rijden. Ook Marseille en Aix-en-Provence zijn leuke steden in de buurt. Hele gastvrije en servicegerichte (Nederlandse) beheerders!

• 9Fam. Wolters15-06-2022

Oase van rust midden in de Provence!

Wat een heerlijke plek in Zuid-Frankrijk is dit! Een oase van rust midden in de Provence. Het huis was ruim en schoon met een landelijke inrichting. Goed onderhouden tuin met geurige bloemen/planten. Bij het wakker worden kun je de luiken openen en word je tegemoet gekomen door een prachtig uitzicht op het Massif de la Sainte-Baume. Door het huis met 4 slaapkamers/2 badkamers konden we met 2 gezinnen samen op vakantie, dit was ruim genoeg. Op de rustige dagen konden we uren langs het privé zwembad hangen met fijne ligbedden en een buitendouche. Op de actievere dagen waren er voldoende activiteiten in de omgeving beschikbaar (tips: wijnproeverij in Bandol, boottocht langs de Calanques, hiken naar la Grotte Marie-Madeleine). Verder fijne service op het park, mooie dorpjes in de omgeving en supermarkt/bakker dichtbij.

• 9Fam. De Jong15-06-2022

Heerlijk park met bijzonder complete huisjes

We verbleven met ons gezin en aanhang in een huisje met eigen zwembad en zeer veel privacy. Gezien de tijd van het jaar was het erg rustig op het park. Voor kinderen zijn er prima faciliteiten, maar een zwembad aan huis en de grote tuin zijn meer dan genoeg om je een vakantie te vermaken. In het dorp is niet heel veel te beleven, maar op enige afstand zijn er genoeg leuke plaatsjes te bezichtigen. Blijkbaar verschillen de huisjes qua inrichting, dat van ons was zeer verzorgd, ruim van opzet en bood ook extra's als tennisrackets, mountainbike, luchtbedjes voor in het zwembad, etc. De Nederlandse beheerders zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hebben genoten!

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Iris15-06-2022

Een paradijsje!

Er is maar 1 woord die volledig de lading dekt van dit park en dat is: fantastisch! De Provence op haar mooist. Er naartoe rijden is een feestje: langs de wijnranken en velden vol klaprozen en met het Massif de la Sainte-Baume op de achtergrond.

Een dag ontspannen bij het zwembad, de omgeving verkennen, naar het strand in Les Lecques of dineren in de schattige kustplaatsjes zoals Cassis en Bandol: dit zijn maar een paar redenen waarom wij als gezin toch steeds terugkomen.

Na 1x in villa 15 gezeten te hebben, vragen wij altijd voorkeur aan voor deze villa. Het huis is ruim opgezet en toch heel knus; geheel in de style van de Provence. Het huis is van alle gemakken voorzien zoals wasmachine, vaatwasser, 2 badkamers, 3 wc’s en een meer dan volledige keukenuitrusting. Een heerlijk verkoelend privé zwembad met fijne lig bedden.

Wij vragen ons af: kunnen we ipv een 10 ook een 11 geven?

• 9j.rooijakkers15-06-2022

Leven als een god in zuid frankrijk

ik heb een week in een prachtige villa mogen verblijven wat op een zeer mooi en goed bijgehouden park is gelegen. De woning was van alle gemakken voorzien en erg schoon en van deze tijd.

• 9Activiteiten
  • 9Sander en Jeroen15-06-2022

Fantastische golf ervaringen

Top huis en park. Prachtige gelegen met alle voorzieningen!!! We hebben gespeeld op 4 geweldige nabij gelegen golfbanen Golf Ste Baume (naast de deur op 1500 meter), Barbaroux, Dolce Fregatte en Golf Ste Victoire!!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Fam. R.04-10-2021

Wat een fijn vakantie park

Jardin du Golf is een rustig vakantiepark. We hadden mooi onderhouden huis en tuin. Voor oudere kinderen is het minder geschikt want er zijn geen uitgaansmogelijkheden.

Super.

• 9Activiteiten