Camping Saint Clair

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMoustiers-Sainte-Marie

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Saint Clair voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 24 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 24 reviews
  • 9.4Eetgelegenheden
  • 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

24 Reviews over Saint Clair

• 10R. Brueren28-07-2020

Annuleren fantastich opgelost.

Wij zijn er niet geweest door de corona maar hebben geannuleerd en het geld van aanbetaling en verzekering is na onderling overleg terug gestort.Dus zo kan het ook! Fantastisch,als wij het volgend jaar die kant op gaan zullen we er zeker aandenken en gaan camperen.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Geraldine Jansen19-05-2017

Goede camping

Het is een mooie camping met een beekje,waar je goed verkoeling in kan zoeken in de zomermaanden. Voor kinderen is er niet zo heel veel te spelen. Er zijn een paar kleine speeltoestellen en er zijn ping pong tafels, maar zijn wat gedateerd. De beek kunnen de kinderen zich prima in vermaken. Ook honden zijn welkom. Ik had er 3 bij me en dat was geen probleem. Het sanitair is ruim en schoon. Lekkere douches en je kan brood bestellen. Leuke prijzen niet over de top. De camping ligt gunstig tov de gorges du verdon en lake croix wat prachtig is. Je kan daar zwemmen en heerlijk met de honden wandelen. 1 min punt zijn de vele motorrijders die de gorges inrijden, die zijn erg luidruchtig. Maar als je langs het beekje staat zal dat lawaai misschien een stuk minder zijn. Heel vriendelijk personeel aan de balie erg behulpzaam. Goede Wi-Fi verbinding aan de bovenkant van de camping helaas maar voor 1 apparaat.

• 1Eetgelegenheden
  • 10leray21-08-2016

superbe camping,ombragé et calme

camping calme et ombragé.nous avons loué un mobilhome pour 2 personnes pendant 15 jours.ces hébergements sont très propes et bien agencés.Il y a tout le matériel nécessaire,rien ne manque.Pas de vis à vis avec les autres logements.Le camping est situé près de Moustier ste marie.Un traiteur viens tout les soir et tout les matins,le pain et les viennoiseries sont livrés à l'accueil.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Marc Nieuwhof19-08-2016

Heerlijke rustige camping (hond vriendelijk)

Een heerlijke no-nonsense camping... 3 sterren omdat een zwembad mist? da's niet erg... het sanitair en de camping zijn super netjes en wel 4 sterren waard! Het personeel is super aardig en spreekt redelijk Engels! voor ons die geen Frans spreken erg handig! Het gebied waar deze camping ligt is super en onze favoriete plek is er één langs de beek... heerlijk geluid en lekker verkoelend tijdens de warme zuid Franse dagen! Je kan ook altijd nog naar het meer gaan (Lac de St. Croix) want er zijn genoeg plekken waar je met de auto zo terecht kan! Er is geen restaurant maar dit jaar hadden we elke dag van de week en food truckje op de camping met Pizza's, gegrilde kip en andere lekkere dingetjes! Een supermarkt is redelijk dichtbij in Riez (Intermarché) en Aups (Intermarché) en in Digne Les Bains een Carrefour en Aldi maar dan moet je ff rijden!

Oh ja... je hond is hier meer dan welkom!

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Maxim28-06-2015

Super rustige charme camping

Zeer aangename camping. Vorig jaar in augustus gekomen en dit jaar in juni. Opnieuw zeer aangenaam. Dames aan de receptie zeer steeds hulpvaardig en klantvriendelijk. Nederlandse taal wordt er niet gesproken maar zelf spreken zeer makkelijk en verstaanbaar frans en engels. Onderhoud van de gebouwen is ook zeer goed. In het hoog seizoen net iets netter maar nog nooit een vuil toilet of douche gehad. Zeer rustige camping waar je in alle rustkunt genieten van je vakantie. Van de stilte en van de natuur. Camping ligt zeer centraal gelegen tussen het meer en moustiers. Naar beide niet meer al 10 min rijden.

• 8Muda15-12-2013

Prima camping, mooie ligging

Leuke no-nonsense camping. Noodzakelijke dingen aanwezig, alles schoon, sanitaire in goede staat, Wifi aanwezig (niet bestand tegen zwaar onweer..), maar niet op de hele camping bereikbaar. Speelplaats voor de kleintjes is ok, maar houdt niet over. Riviertje is leuk, maar ijskoud, dus niet echt geschikt om in te spelen / zwemmen. Wij stonden onderaan, bij de rivier. Houd rekening met een vrij lange trap die je moet beklimmen om bij het sanitair te komen. NIet erg, wel handig om te weten. Dagelijks vers brood te bestellen. 8 a 8 is de buurtsuper. Daar is genoeg, maar geen keuze. Voor grotere winkel moet je naar Riez (ca. 15 km).

Verder is het een rustige camping, veel nationaliteiten, erg vriendelijk personeel. Weer viel ons tegen in 2013, veel dagen onweer in juli. Kregen flesje wijn mee omdat we niet eerder naar huis waren gegaan vanwege het weer :-).

• 6Eetgelegenheden
  • 9christophe18-08-2013

autentieke camping met goede voorzienigen

Zeer rustige camping met schaduwrijke ,grote standplaatsen. Hier vind je geen luidsprekers,nachtelijk lawaai,animatie of voorgeprogrammeerde activiteiten.Het is een camping voor het jonge volkje tot +- 10 jaar die nog weten wat ravotten betekend zonder meer(spelen in het riviertje,fietsen zelf vriendjes zoeken etc.) sanitair centraal gelegen met recente douches. de bijgebouwen zijn ook netjes en goed onderhouden maar wel gedateerd. Een kleine kantine waar slaatjes, frietjes en pizza te verkrijgen is en een winkeltje met het hoogst nodige.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Z. Verschuren04-01-2013

Rustig maar gezellige camping

Gezellige familie camping met erg vriendelijk personeel. Wij hadden een chalet gehuurd wat simpel maar van alle gemakken voorzien is incl eigen douche en keukentje. Bakkertje bij de receptie en mogelijkheid tot halen van ijsje/pizza/friet is prima in orde. Camping oogt gezellig en veel schaduwrijke plekken. Voordeel is dat tegen betaling men gebruik kan maken van de wasmachines op de camping. Mogelijkheden voor kinderen om te spelen wat summier maar er is dan ook genoeg in de omgeving te doen zodat je niet op de camping hoeft te blijven. Dorpje Moustiers ste Marie per auto goed bereikbaar.

• 8Eetgelegenheden
  • 9John den Ouden09-10-2012

Volgend jaar weer!

Na 12 jaar weer eens terug op deze camping. Super mooi gelegen, de kinderen vermaakte zich prima in de twee riviertjes die door de camping stromen. Het Lac du Sainte Croix is geweldig en het klimaat super. Volgende keer duurt zeker geen 12 jaar.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Delvaux Michel15-08-2012

camping super

Tout est très bien dans ce camping si le calme est ce dont vous cherché . ombre à volonté ; douche et sanitaire parfait . ( au prix ou est l'eau , douche a volonté et gratuite , faut le faire ) . Wc sans planche , ont si fait et puis n'est ce pas tout aussi igiénique . Lac très proche . Pour vos courses un bac frigo est dispo . Emplacement assez grang pour mon camping car et ma voiture . Barrière fermé pour la nuit . Glaçons pour frigobox dispo . Pain à la commande . Superette à Moustier mais assez cher . SI possible j'y retourne .

• 10Eetgelegenheden

Camping Saint Clair info