Camping Manaysse

32 reviews over Camping Manaysse

• 2019
    10Kasper01-01-2019

Schitterend!

Moustiers-Ste-Marie is één van de mooiste dorpjes van Frankrijk en wij komen hier sinds 1999 op deze camping en het verveelt nooit. Wij plannen onze vakantie dusdanig dat er op de terugweg of heenreis tijd overblijft om camping Manaysse te bezoeken. Moustiers is prachtig en de Gorges du Verdon blijft ook adembenemend, vooral de route de Cretes is prachtig. En ook de mooie lavendelvelden op Plateau de Valensole zijn de moeite waard, wel het juiste moment kiezen, als de lavendel bloeit. Als je van wandelen houdt dan is de route naar de ketting via La Voie Romaine ook goed te doen en lang geleden heb ik zelf nog 2 keer de Sentier Martel gelopen, ook prachtig. Kortom genoeg te beleven in deze schitterende omgeving!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9J.Muijsers07-06-2017

Goede twee sterren camping

Bij de rotonde in Moustiers draaien we het weggetje op naar de camping Manaysses dat zoveel betekent als boerderij, zoiets als ‘Mas’, maar dan op z’n Provençaals. Ik verwar het met mayonaise, maar dat is weer wat anders. We kiezen een emplacement met een fraai uitzicht op Moustiers. De baas, onafscheidelijk met z’n paar maanden oude pincher, is een vriendelijke man die erg behulpzaam is. Het sanitair is tamelijk oud, maar functioneert goed en wordt ook goed schoongehouden. Het voetpad naar Moustiers loopt tamelijk steil omhoog en je moet toch wel redelijk ter been zijn om hier naar boven te wandelen. Moustiers is een plaatje met veel faience winkels waar prachtige spullen te koop zijn. De koffie en de lunch op ons favoriete terras ‘Sandwich & Boisson’ smaken altijd prima. Naast de camping ligt een faience atelier waar rondleidingen gegeven worden. Ook fraaie wandelroutes in- en om Moustiers die goed staan bewegwijzerd. Het wandelpad naar ‘Le claux haut’ en de olijfgaard van Moustiers biedt prachtige vergezichten. Het prijsniveau in deze regio is opvallend mild en dat geldt zowel voor de terrasjes en de restaurantjes alsook voor de camping waar we voor €16,50 per nacht all inclusive staan op een ‘emplacement panoramique’, met uitzicht op het dorp.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 8L.J. Mersie25-08-2016

Goede camping en prima uitvalsbasis

Goed: de eigenaar is heel vriendelijk en zeer bereidwillig om iets voor je te betekenen. Hij spreekt engels. Het sanitair is wat verouderd, maar wij hebben nooit problemen gehad met wachtrijen of zo... En: er is wc papier (-: Tip: als je hierheen gaat, neem dan al wat boodschappen mee. In Riez is wel een supermarkt, maar daar moet je dan wel speciaal naar toe. Er is wel een kleine 8 a huit in het dorpje vlakbij. De camping is een prima basis voor wandelaars. De Gorges du Verdon zijn vlakbij, het strand aan het Lac du Saint Croix ook (vlakbij de brug - altijd voldoende parkeergelegenheid) Brood kan besteld worden. De prijzen van de camping zijn - ook in het hoofdseizoen - heel schappelijk.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10fam theunissen17-08-2015

Geweldig!

Camping als tip gekregen door gezin dat we op doorreis op een andere camping hadden ontmoet. We hebben er 6 dagen mogen verblijven. Erg relaxte sfeer. Eigenaar erg vriendelijk. Sanitair deels wat verouderd maar wordt goed schoongehouden. Er is geen restaurant op camping maar geregeld komt er een pizzakar, crepe of frietkar. Kortom een perfecte camping bij een leuk romantisch dorp. Wij zullen er zeker nog eens terugkomen. Kan geen enkel negatief punt opnoemen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Beerens18-10-2014

Goede 2 sterrencamping!

Aangename camping met vriendelijke eigenaars. Mooie plaatsen met zowel schaduw als zon. Omgeving heel mooi. Dorpje Moustiers op loopafstand, wel tamelijk stijgend! Heel gezellig, prachtig, met goede restaurants. Ook een paar winkels maar voor de grote magazijnen moet je toch zo'n 15 km rijden! Goedkope Wi-Fi, 5€ voor 28 dagen en 3€ voor een 2e toestel !

Gereisd met partner in september 2014

• 9Edwin11-08-2012

Wat een camping!!!

Voor de eerste keer op deze camping gelegen, wat een vriendelijke campingbaas, je hoeft het maar te vragen en hij helpt je. Leuk opgezet, niet zo massal als de municipals. De prijs van deze camping is werkelijk laag t.o.v. andere campings en je krijgt er minstens hetzelfde voor terug. Voor de rest plekken met meestal 1 of 2 boompjes voor wat schaduw.

Conclusie: als ik volgend jaar terug keer naar Moustiers, zal ik zeker weer op deze camping liggen.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Van Ommen12-08-2011

Mooie rustige camping met ruime plaatsen

Mooie camping qua ligging tov Moustiers. Heerlijk rustige camping met ruime plaatsen. Het sanitair is wel wat oud, maar gezien de lage prijs kun je daar weinig van zeggen. Je kunt bij de aardige eigenaar elke dag brood bestellen voor de volgende ochtend.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9K.v.D01-08-2011

Heerlijk rustige camping

Een prima camping aan de voet van Moustiers Ste Marie. Het sanitair is niet heel modern, maar schoon en gratis douches. Overdag lijken kinderen zich hier goed te vermaken (zelf geen kinderen), maar 's avonds heerst er na 22.00 absolute rust, heerlijk!

Beheerder van de camping is erg vriendelijk en behulpzaam en de prijs is bijzonder laag!

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Hans04-04-2011

fantastisch

Erg vriendelijk beheer (Olivier), magnifiek uitzicht op Moustiers (vooral 's avonds) Alles is eenvoudig maar ruim voldoende. Zeer goed verzorgde camping. Een absolute aanrader. Wij zijn er al 5 keer geweest. Dit was de eerste camping die we zonder twijfel vaker wilde bezoeken. Super

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 7Johan Korblet17-08-2010

Prima camping

We hebben hier een week gestaan. Rustige camping met goede prijs/kwaliteit verhouding. Een nadeel is dat het afwasgedeelte niet gescheiden is van de toiletten. De locatie is mooi op loopafstand van Moustiers. We komen hier waarschijnlijk nog wel eens terug.

Gereisd met partner in juli 2010

1 tip over Camping Manaysse

• Nele, 05-01-2012 Rapporteren

Reserveer tijdig en vraag een plek met uitzicht op het dorp Moustiers-Sainte-Marie. Prachtig!

0 vragen over Camping Manaysse

Camping Manaysse info