Camping Manaysse

16 reviews over Camping Manaysse in het Nederlands

Schitterend!

Kasper
1-1-2019

Moustiers-Ste-Marie is één van de mooiste dorpjes van Frankrijk en wij komen hier sinds 1999 op deze camping en het verveelt nooit. Wij plannen onze vakantie dusdanig dat er op de terugweg of heenreis tijd overblijft om camping Manaysse te bezoeken. Moustiers is prachtig en de Gorges du Verdon blijft ook adembenemend, vooral de route de Cretes is prachtig. En ook de mooie lavendelvelden op Plateau de Valensole zijn de moeite waard, wel het juiste moment kiezen, als de lavendel bloeit. Als je van wandelen houdt dan is de route naar de ketting via La Voie Romaine ook goed te doen en lang geleden heb ik zelf nog 2 keer de Sentier Martel gelopen, ook prachtig. Kortom genoeg te beleven in deze schitterende omgeving!

Gereisd Met partner in juni 2018

Goede twee sterren camping

J.Muijsers
7-6-2017

Bij de rotonde in Moustiers draaien we het weggetje op naar de camping Manaysses dat zoveel betekent als boerderij, zoiets als ‘Mas’, maar dan op z’n Provençaals. Ik verwar het met mayonaise, maar dat is weer wat anders. We kiezen een emplacement met een fraai uitzicht op Moustiers. De baas, onafscheidelijk met z’n paar maanden oude pincher, is een vriendelijke man die erg behulpzaam is. Het sanitair is tamelijk oud, maar functioneert goed en wordt ook goed schoongehouden. Het voetpad naar Moustiers loopt tamelijk steil omhoog en je moet toch wel redelijk ter been zijn om hier naar boven te wandelen. Moustiers is een plaatje met veel faience winkels waar prachtige spullen te koop zijn. De koffie en de lunch op ons favoriete terras ‘Sandwich & Boisson’ smaken altijd prima. Naast de camping ligt een faience atelier waar rondleidingen gegeven worden. Ook fraaie wandelroutes in- en om Moustiers die goed staan bewegwijzerd. Het wandelpad naar ‘Le claux haut’ en de olijfgaard van Moustiers biedt prachtige vergezichten. Het prijsniveau in deze regio is opvallend mild en dat geldt zowel voor de terrasjes en de restaurantjes alsook voor de camping waar we voor €16,50 per nacht all inclusive staan op een ‘emplacement panoramique’, met uitzicht op het dorp.

Gereisd Met partner in mei 2017

Goede camping en prima uitvalsbasis

L.J. Mersie
25-8-2016

Goed: de eigenaar is heel vriendelijk en zeer bereidwillig om iets voor je te betekenen. Hij spreekt engels. Het sanitair is wat verouderd, maar wij hebben nooit problemen gehad met wachtrijen of zo... En: er is wc papier (-: Tip: als je hierheen gaat, neem dan al wat boodschappen mee. In Riez is wel een supermarkt, maar daar moet je dan wel speciaal naar toe. Er is wel een kleine 8 a huit in het dorpje vlakbij. De camping is een prima basis voor wandelaars. De Gorges du Verdon zijn vlakbij, het strand aan het Lac du Saint Croix ook (vlakbij de brug - altijd voldoende parkeergelegenheid) Brood kan besteld worden. De prijzen van de camping zijn - ook in het hoofdseizoen - heel schappelijk.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

fam theunissen
17-8-2015

Camping als tip gekregen door gezin dat we op doorreis op een andere camping hadden ontmoet. We hebben er 6 dagen mogen verblijven. Erg relaxte sfeer. Eigenaar erg vriendelijk. Sanitair deels wat verouderd maar wordt goed schoongehouden. Er is geen restaurant op camping maar geregeld komt er een pizzakar, crepe of frietkar. Kortom een perfecte camping bij een leuk romantisch dorp. Wij zullen er zeker nog eens terugkomen. Kan geen enkel negatief punt opnoemen.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede 2 sterrencamping!

Beerens
18-10-2014

Aangename camping met vriendelijke eigenaars. Mooie plaatsen met zowel schaduw als zon. Omgeving heel mooi. Dorpje Moustiers op loopafstand, wel tamelijk stijgend! Heel gezellig, prachtig, met goede restaurants. Ook een paar winkels maar voor de grote magazijnen moet je toch zo'n 15 km rijden! Goedkope Wi-Fi, 5€ voor 28 dagen en 3€ voor een 2e toestel !

Gereisd Met partner in september 2014

Wat een camping!!!

Edwin
11-8-2012

Voor de eerste keer op deze camping gelegen, wat een vriendelijke campingbaas, je hoeft het maar te vragen en hij helpt je. Leuk opgezet, niet zo massal als de municipals. De prijs van deze camping is werkelijk laag t.o.v. andere campings en je krijgt er minstens hetzelfde voor terug. Voor de rest plekken met meestal 1 of 2 boompjes voor wat schaduw.

Conclusie: als ik volgend jaar terug keer naar Moustiers, zal ik zeker weer op deze camping liggen.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Goedkope en gezellige camping

Nele
5-1-2012

Goedkope (!) camping op wandelafstand van het gezellige dorpje Moustiers-Sainte-Marie. Ideale uitvalsbasis voor uitstapjes naar de Gorges du Verdon of het Lac de St-Croix. De camping heeft geen winkel, maar je kan er wel ontbijt bestellen. In Moustiers is er een winkel, maar makkelijker is om naar de (veel grotere) supermarkt in Riez te rijden (15minuutjes). Er zijn 2 sanitairgebouwen: een oud en een nieuw. Minpuntje: de camping heeft veel plaatsen die wat hellend zijn.

Gereisd Met partner in juli 2011

Mooie rustige camping met ruime plaatsen

Van Ommen
12-8-2011

Mooie camping qua ligging tov Moustiers. Heerlijk rustige camping met ruime plaatsen. Het sanitair is wel wat oud, maar gezien de lage prijs kun je daar weinig van zeggen. Je kunt bij de aardige eigenaar elke dag brood bestellen voor de volgende ochtend.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustige camping

K.v.D
1-8-2011

Een prima camping aan de voet van Moustiers Ste Marie. Het sanitair is niet heel modern, maar schoon en gratis douches. Overdag lijken kinderen zich hier goed te vermaken (zelf geen kinderen), maar 's avonds heerst er na 22.00 absolute rust, heerlijk!

Beheerder van de camping is erg vriendelijk en behulpzaam en de prijs is bijzonder laag!

Gereisd Met partner in juli 2011

fantastisch

Hans
4-4-2011

Erg vriendelijk beheer (Olivier), magnifiek uitzicht op Moustiers (vooral 's avonds) Alles is eenvoudig maar ruim voldoende. Zeer goed verzorgde camping. Een absolute aanrader. Wij zijn er al 5 keer geweest. Dit was de eerste camping die we zonder twijfel vaker wilde bezoeken. Super

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Manaysse in Moustiers-Sainte-Marie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Manaysse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.