Géén boekingskosten

Hotel Les Restanques

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMoustiers-Sainte-Marie

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Les Restanques voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

2 Reviews over Les Restanques

• 8linda07-08-2011

Mooi hotel voor een korte stop

Mooi hotel met ruime kamers. Wij hadden een groot balkon tot onze beschikking met een mooi uitzicht over de omgeving. Vanuit het hotel kun je lopend naar het centrum van Moustiers-Sainte-Marie. Een erg gezellig dorpje, zeker in de avond, met veel lekkere restaurantjes. Tip: Vraag bij de balie naar een kaart van de omgeving en rij de route langs de rivier. Zeer de moeite waard!

• 10Babette27-06-2011

Zeer gezellig hotel!

Mooi hotel, en lijkt me vrij nieuw of gerenoveerd! Super kamer, groot genoeg.

minpuntjes: -wij hadden geen minibar op de kamer, maar je kan wel drank aankopen bij de receptie. -wij hadden ook geen balkon/terras (maar dit was voor ons geen probleem). -hardere matras

pluspunten: -heel proper -alles leek nieuw, mooi afgewerkt -inloopdouche

De ligging van het hotel was op een paar minuten wandelen van het centrum van het gezellige dorpje. Met gratis parkeerplaats voor het hotel.

Als je de deur van je kamer opendoet sta je direct in de buitenlucht, geen gang, geen lift, wel gelegen op het eerste verdiep met trap.

Zeker een aanrader!

Hotel Les Restanques info