Camping Le Moulinsterster

Meer camping info
Tonen op kaart

20 reviews over Camping Le Moulin

• 7MM03-06-2019

Goede prijs/kwaliteit op goede locatie

De camping heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. De camping is niet duur met zo'n 20eu per nacht (2 personen en tent) en ligt op een top locatie: vlakbij het meer en vlakbij de gorge du verdon. Prachtige omgeving! Strandje bij het meer (10 min lopen) zijn wel steenstranden: lekker liggen doe je er niet, dus stoeltje mee. De camping zelf is prima, niet bijzonder. Minimale faciliteiten. Veel stof/steentjes en geen grasplekken. Vrijwel alle plekken onder bomen. Wij stonden in de hoek van de camping bij de ingang aan het water: deze plek is niet aan te raden ivm geluidsoverlast van de in- en uitrijdende auto's en de beek die erg veel herrie maakt (geen zacht kabbelend stroompje). Sanitair is prima, geen wc papier. Er is een klein winkeltje met brood, maar brood is niet de beste kwaliteit. Personeel vriendelijk.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    9ingrid-eding10-12-2017

super camping met veel schaduw !

goed: veel schaduw, gratis wifi overal op de camping, mooie plaatsen, vooral aan de rivier, je hoeft niet te boeken, goedkope camping. We betaalden voor 3 volwassen en een caravan en auto 25 euro per nacht. Voor 2 personen is het 20 euro !, rustig gelegen camping met niet zo superveel kinderen, er staan ook veel vaste Franse ouderen, warme douches, vooral de douches voor invaliden zijn fijn, omdat ze heel groot zijn, nette wc's. behalve op dinsdag zijn is er iedere dag afhaal- eten te krijgen. En een paar keer per week komt een boer groenten en fruit verkopen, vers brood is bij de receptie te verkrijgen, je hebt helemaal geen last van de grote weg naast de camping,c.a 130 toer, er is een jeu de boules veldje, 5 km van Moustiers, een heel toeristisch maar heel mooi gelegen gezellig dorpje, 15 km van Riez met een grote supermarkt, rivier ondiep en lekker om in te zitten als het erg warm is, geen speeltoestellen voor kinderen, er was een Belgisch meisje bij de receptie. De rest spreekt slecht Engels.Er is veel hard zand en wat kort gras. Wij hadden geen regen maar misschien is het modderig als het veel regent. Wij waren hier 8 nachten en hadden een super fijne vakantie ! Niet goed: het is geen 300 meter naar het meer maar rond de 800 meter lopen, via een bospadje. Het strand bij het meer heeft wat grove kiezels en is niet het mooiste strand, maar er zijn we bomen voor schaduw. (de mooiste stranden liggen bij Salles sur Verdon.(de campings daar zijn vrij duur en het hele jaar volgeboekt en ze hebben veel Duitsers en weinig schaduw) een man liet de plaatsen zien die vrij waren, zelf mag je niet gaan zoeken. Maar toen we na een nacht wilden verkassen van plek was dat geen probleem. Er waren een stuk of 20 Nederlanders en Belgen. Er is geen wc-papier. We hebben alle campings aan het meer bezocht en de meesten hadden weinig schaduw en waren duur en lagen op terrassen en hadden kleine plekken. Het meer is heel warm in de zomer ! En mooi blauwen helder. Je kunt er omheen rijden. Bezoek de kloof van de Verdon. Een rondje rijden is erg mooi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

8Joachim25-08-2015

Prima

Mijn vriendin en ik hebben hier in augustus negen dagen gekampeerd in een tent.

Pluspunten: Goedkoop, de ligging (vijf minuten lopen van het meer), goed schoon sanitair met warm water, goede gratis wifi, vriendelijk personeel, schaduw op alle plekken, winkeltje waar je van alles kunt kopen en gelegenheid om te barbecueën. Ook komt er (bijna) elke dag een 'foodtruck' met pizza, crêpes, etc.

Minpunten: Plekken zijn vrij klein en de meeste hebben alleen schaduw. Na een koude nacht is het toch ook wel lekker om wat zon op je plek te hebben. Ook is er erg veel verkeer op de camping. Auto's rijden tot 23:30 en ook al 's ochtends vroeg. Uitslapen konden wij op onze plek niet. Verder is er geen mogelijkheid om koelelementen in te vriezen, maar kan je bevroren flessen kopen voor € 1,50. Tot slot is het brood wat je kunt bestellen erg slecht maar goed daarvoor kun je naar een bakker in Moustiers.

Samengevat een goede camping, zeker voor de prijs!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8jeroen10-08-2014

Dicht bij het meer.

Een eenvoudige en schaduwrijke camping, ca 10 minuten lopen van het meer. Vriendelijk personeel en mooie ruime plaatsen. Wifi is onregelmatig, maar wel ieder dag wat momenten te ontvangen. Er komen iedere dag auto's met fruit, pizza's, crêpes en dergelijke.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8sionneesje08-08-2012

rustige camping

rustige camping op 1 avond na, gemeld bij de receptie en daarna gelijk verhopen zonder boze gezichten. voor kinderen is er niets te doen, maar daarintegen is het meer natuurlijk geweldig. Daar kunnen de kinderen heerlijk in verblijven. De wandeling erheen valt reuze mee, ook als je wat meeneemt. Bij het meer stond altijd een windje, soms iets te veel, waardoor je onder de bomen die er veel staan goed verkouling kon zoeken. Moustiers is een aanrader, alleen wanneer je 1 winkeltje bent binnen geweest heb je ze allemaal gezien. De gorges is in deze tijd te druk, niet leuk om met een waterfiets de Verdon op te gaan. Dan moet je er in de meivakantie zijn dan is het zo rustig dat je alleen bent.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 6Danielle09-08-2010

redelijke camping

Camping is oke, maar de plekken zijn niet allemaal goed. Wel lekker in de schaduw, maar niet ruim en erg ongelijk. Maar de prijs is er ook naar. Het sanitair is prima. De helft is net nieuw. De eigenaren zijn vriendelijk. Bijna elke dag is er een wagen met bijv pizza of kip. Er waren extreem veel muggen. Echt bizar, maar dat kan nu meer geweest zijn vanwege de overstromingen. Maar sla antimug maar in. Er staat op de site dat je zo naar t meer loop... nou das fikse stap,en je ga niet zonder spullen, dus hoop gesleep. Kan beter met de auto een stuk verderop gaan. De omgeving is natuurlijk supermooi...maar er zijn ook veel campings. Als de muggen er niet waren, dan zou mijn beoordeling stuk positiever zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Mariska21-07-2010

Goedkope natuurvolle camping dicht bij het meer

De camping ligt op 300 m van het meer (lac de st Croix) en midden in de natuur (ontspannen geluid van krekels, rivier op de achtergrond. Het is goedkoop en is zeer goed van kwaliteit. De camping biedt grote schaduwrijke plekken. Er is een speelplaats voor kinderen (tafeltennistafel, schommel, glijbaan en een jeu de boule veld. Het sanitair wordt goed onderhouden. Veel douches (ook grote voor invaliden), hurk en zittoiletten, wasbakken, afwasbakken etc. Bij de receptie wordt frans en engels gesproken. (bij ons was er ook een belgische dame die ook een beetje nederlands spreekt). Elke dag kunnen verse broodjes besteld worden. Elke dag wordt er wat geregeld: di en zat pizzakraam, zondag mossel/friet kraam, een dag fruit, een dag crêpes etc. Hebben zelf een heerlijke vakantie gehad. De omgeving is prachtig en zeker aan te raden. Voor mensen die actief willen zijn kunnen hier heel goed terecht. Aanrader omgeving: route de cretes.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 8De bie Jozef10-09-2009

rustige camping

een rustige camping gelegen op ongeveer 10min. te voet van het meer Lac st.croix met zeer helder water waar het zalig is om in te zwemmen. Er is s'avonds geen animatie en er is ook geen cafetaria, enkel een klein winkeltje waar je je brood voor de volgende dag kan bestellen. de uitbaters zijn zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. zeker een aanrader voor wie rust en kalmte houdt.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7hema25-08-2009

Fijne camping

Eenvoudige en simpele camping. Goed voor de kampeerder met weinig eisen. kampeerplaatsen van div. afmetingen, bij reservering goed aangeven waar je meekomt ! (ivm de bomen) Vriendelijk ontvangst door eigenaar en medewerkers. Zeer behulpzaam. Sanitair eenvoudig doch keurig schoon. Heerlijke douches. Altijd warm water. Eigenaar is veel aan het renoveren. Het achterste gedeelte van de camping is opnieuw ïngericht" er zijn 4 nieuwe mobilhomes extra geplaatst. Er is een nieuwe schommel, rekstok, glijbaan en tafeltennistafel. Overwegend franse kampeerders. Dicht bij het meer. Goed te lopen. Ligt centraal voor uitstapjes in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Tama03-04-2009

Gezellig, rustig

De camping was best simpel, maar dat was eigenlijk juist wel leuk. de camping staat op 10 minuten loopteid van het meer. Voor de kinderen en jongeren is er nog een pingpongtafel en een schommel. De medewerkers op de camping zijn erg aardig.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

0 tips over Camping Le Moulin

3 vragen over Camping Le Moulin

• Joost, 10-07-2014

Supermarkt in de buurt?

Weet iemand of er een redelijke supermarkt in de buurt is? Ik hou altijd van boodschappen doen in die enorme Franse supermarkten namelijk!

• josas, 07-10-2013

hond

Wij,een gezin van 2 personen en onze kleine hond,willen graag in Juni 2014 naar deze camping . Heeft iemand ervaringen met honden op deze camping ? Mag de hond ook mee naar het meer ?

MvG Josas

• Rachel Reuselaars, 27-02-2013

barbecuen

Hallo allemaal, Wij hebben onze vakantie geboekt op deze camping! Maar we zijn erg benieuwd of je daar mag barbecuen? Gewoon lekker bij onze eigen tent, of mag je daar alleen met een elektrische barbecue aan de gang? Goeten, Rachel

maaikeeilidh, 21-06-2013

Op de site staat geloof ik dat er drie gezamelijke bbqs zijn. Dus ik denk dat het daar moet. Wij hebben ook geboekt voor deze zomer!

Ingrid, 21-08-2013

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, wij willen evt volgend jaar (2014) naar deze camping. Alvast bedankt!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig