Camping Aire Naturelle du Montdenier

• 7.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

7 reviews over Camping Aire Naturelle du Montdenier

• 10Lieselot06-06-2014

Oase van rust in prachtige natuur

Dit is een fantastische plek om tot rust te komen, midden in de natuur. Er is geen wifi, amper gsm netwerk, ideaal om af te kicken van het constant bereikbaar zijn, STILTE. De camping biedt zo goed als geen service, maar dat vinden wij juist goed. Geen bakkerservice, geen entertainment ( godzijdank), geen zwembad. Het sanitair is gedateerd maar proper. De camping is opgedeeld door muurtjes van op elkaar gelegde grote stenen, met tussenin bomen en 'gras'. Op een half uurtje rijden van het mooie stadje Moustiers Sainte Marie, waar je de nodige cultuur kunt opzoeken. Hier zijn ook veel restaurantjes. Ook op half uurtje van Gorges du Verdon en Lac Sainte Croix, ideaal voor canyoning en zeilen etc, maar ook voor fantastische panorama's. Wij hadden een ontspannende reis, rust, sport, natuur, snuifje cultuur. Kortom, ideaal! Wij gaan over 3 weken terug, ik kan bijna niet wachten!

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Elly21-07-2012

Unieke camping, in 1 woord geweldig.

Deze camping is uniek in zijn soort door de ligging, de rust en de natuur. De eigenaar George heeft de camping met natuurlijke materialen zoals de stenen muurtjes aangekleed en daardoor zijn eigen charme eraan toegevoegd. Het sanitair is niet het mooiste, maar alles is aanwezig en heel belangrijk, het is schoon en daar gaat het om. Wij komen hier al vanaf 2000, dit jaar voor de 12e keer en de camping blijft ons trekken. Het is een typisch Franse camping zonder extra voorzieningen. Voor kinderen is er helemaal niets, de oprijlaan is dwars door een natuurgebied, welke 10 km de bergen door voert. Afstand tot Moustiers is 15 km. Honden zijn zeer welkom, aantal niet belangrijk. De camping is redelijk hoog gelegen. Het Lac st. Croix ligt 17 km van de camping waar, in dit meer kan vrij worden gezwommen. Zoals bij de meeste campings in dit gebied is een bbq verboden i.v.m. de droogte. Wij vinden het een super camping, ook voor de honden.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Claasen24-08-2010

Veel natuur en rust

Mooie camping op 10 km afstand van Moustiers-Ste Marie. Prachtig uitzicht en overal waar je kijkt zie je natuur. Bij de camping is een eettentje waar je 's avonds pizza kunt eten en 's ochtends een ontbijtje kunt nuttigen. Sanitair was netjes. Verder kun je gebruik maken van een BBQ, diepvries en koelkast. Voor de natuurliefhebber ideaal: 's nachts hoor je enkel de krekels en wandelen kun je volop.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8van der Zeijden27-04-2009

echt iets voor natuur liefhebbers

Het is een leuke camping, wel ver van de bewoonde wereld ( 10 min. met de auto. Het is er rustig, midden tussen de lavandel, ziet er veel roofvogels, koelt 's avonds snel af omdat het wat hoger op de berg ligt. Weinig vermaak voor kleine kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

Camping Aire Naturelle du Montdenier info