Moustiers-Sainte-Marie

We hebben een aantal aanbieders voor Moustiers-Sainte-Marie voor je op een rij gezet:

vakanties Moustiers-Sainte-Marie

Reviews over Moustiers-Sainte-Marie

Schitterend!

Kasper,
    1-1-2019

Moustiers-Ste-Marie is één van de mooiste dorpjes van Frankrijk en wij komen hier sinds 1999 op deze camping en het verveelt nooit. Wij plannen onze vakantie dusdanig dat er op de terugweg of heenreis tijd overblijft om camping Manaysse te bezoeken. Moustiers is prachtig en de Gorges du Verdon blijft ook adembenemend, vooral de route de Cretes is prachtig. En ook de mooie lavendelvelden op Plateau de Valensole zijn de moeite waard, wel het juiste moment kiezen, als de lavendel bloeit. Als je van wandelen houdt dan is de route naar de ketting via La Voie Romaine ook goed te doen en lang geleden heb ik zelf nog 2 keer de Sentier Martel gelopen, ook prachtig. Kortom genoeg te beleven in deze schitterende omgeving!

Gereisd met partner in juni 2018

Super camping

Gerrit en Jolanda,
    9-9-2018

Prima camping, wijstonden langs de rand van de camping met prachtig uitzicht op het dorpje..Vriendelijke en behulpzame eigenaren ,Lekkere pizza's op de camping..

Dichtbij de Verdon..Pittig klimmetje te voet naar het dorp maar zeker de moeite waard

Gereisd met partner in augustus 2018

Aanrader voor wie de Verdon wil bezoeken

Hub van den Bosch,
    8-9-2018

prachtig gelegen camping, lekker rustig, geen lawaai, zeer schoon en ruim voldoende sanitair, vriendelijke en behulpzame eigenaren ( de vrouw spreekt Engels ) zeer gevarieerde ruime plaatsen met heel veel water en stroompunten , 300 meter lopen naar het mooie dorp Moustiers Sainte Marie met vele restaurants en winkeltjes , paar kilometer rijden naar de gorges du Verdon, een absolute aanrader

Gereisd met partner in augustus 2018

Alles wat we nodig hadden, was aanwezig.

Annet,
    14-8-2018

Fijne camping met goed sanitair. Grote schaduwrijke plaatsen maar ook erg kleine plaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Ontspannen vakantie

gwi,
    14-8-2018

Rustige camping met schoon sanitair, met (te) veel schaduw. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijke zwemvijver en zwembad. Kampeerplekken variëren nogal in grootte; wij zijn tijdens ons verblijf verkast van een te kleine plek voor caravan met tent naar grotere plaats, dat kon gelukkig. Douches zijn over het algemeen warm, bij afwas daarentegen vrijwel nooit warm water. Grotere supermarkten helaas niet in de buurt: dichtstbijzijnde Intermarché is in Riez (18 km rijden). Moustiers is gezellig plaatsje met veel eetgelegenheden en het drukke Lac en Gorges du Verdon zijn vlakbij. Wandelroutes genoeg in dit gebied, al zijn ze niet altijd even goed gemarkeerd. En niet wachten tot de hete middag...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Moustiers-Sainte-Marie scoort een 9,9 uit 10, op basis van 80 reviews