Hotel Terriciae

• Jacuzzi
  • Kinderopvang

9 reviews over Hotel Terriciae

• 9Kurt Vanspeybrouck05-08-2017

Aanrader voor in de Provence!

Het hotel is heel rustig gelegen, een eind van de weg af op een vrij groot domein met verzorgde tuin en groot zwembad. De kamers zijn 3* waard; airco, eenvoudige badkamer, goed bed, frigo met vriesvak, kluisje, eigen buitendeur. Het onbijt is verzorgd zonder overdaad en kan zowel buiten (onder luifel) als binnen. Vriendelijke hotelbaas. Tuin en gebouwen goed onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Robert24-09-2012

Zeer goede plek inde Provence, centraal gelegen.

De uitbaters zijn uiterst vriendelijk en het hotel is zeer net. Zeer ruime afgesloten parking en een groot zeer proper zwembad. De zaak is heel goed onderhouden. De ligging is uitstekend. Een uitvalsbasis voor veel bezoekjes op korte afstand. De zee is nabij en de bergen eveneens.

Het ontbijt is eerder heel gewoon. Er mankeert niets en alles van goede kwaliteit maar voor deze prijs mag het wel iets meer zijn, vb een eitje in al zijn bereidingen.

Dat er geen restaurant aanwezig is wordt gecompenseerd door de talrijke mogelijkheden die in de buurt zijn.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Bagein-Hannon, Roeselare24-07-2011

heel rustig, vriendelijke ontvangst

Een proper en net hotelletje, rustig en met een vriendelijke, persoonlijke ontvangst. Zeer hulpvaardig:hadden autopech en de patron regelde een afspraak voor ons dezelfde dag bij een garagist in het dorp. Jammer dat er enkel ontbijt verkrijgbaar was maar het koelkastje op de kamer maakte het mogelijk om een eenvoudig avondmaal op ons balkonnetje te nuttigen. Du pain, du vin,... meer moet dat niet zijn! Rustig met zicht op de olijfbomen en de ondergaande zon. Bij het zwembad ook wat speeltjes voor de kinderen. Dicht bij gezellige dorpjes waar je lekker kon eten en goed gelegen als uitvalsbasis om bezienswaardigheden te gaan bezoeken. Een aanrader voor wie iets rustigs zoekt!

Gereisd met partner in juni 2011

• 8tiebout210-05-2009

Veel en veel te duur

Dit is een prima lokatie, vriendelijk personeel, maar het hotel is veel en veel te duur voor wat het te bieden heeft. Je betaalt voor de kamer, dus niet per persoon. Ik kwam op 4 mei 2009 aan, en in het hotel waren geen gasten, en tot op 8 mei kwamen er ook geen gasten, toch kreeg ik een "achterkamer" toegewezen ad 82 Euro. Ik verzocht om een andere kamer met balkon, maar kon uiteindelijk een kamer ter begane grond betrekken ad 104 euro. Gewoon ontbijtje ook zomaar 10 euro. Wordt tijd dat er een touroperator aan het werk gaat, zou ook zomaar de bezettingsgraad ten goede kunnen komen.

Alleen gereisd in mei 2009

• 10Evelien20-10-2008

Prima adres

super adresje om van de provencaalse sfeer te genieten!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 10Sophie21-08-2008

schitterend verlof !

Het was voor ons een onbekende streek, mar dankzij de hulp van deze vriendelijke mensen hebben we de liefde gevonden voor de Alpilles. Een practige streek,! 's morgens een lekker ontbijtje, daarna een de omgeving gaan verkennen, 's middags een "cas croûte" en in de namiddag lang aperitieven met de mensen. Een schitterend familiaal hotel. De eigenaars zijn geweldig! We hebben er vrienden aan over gehouden...volgen jaar zien ze ons weer

Gereisd met partner in augustus 2008

• 10L & J18-08-2008

Schitterend familiaal hotel

Hotel is best te omschrijven als een kruising tussen een chambre d'hote en een proper en net en recent hotelletje. Eigenaar en familieleden zijn enorm vriendelijk en behulpzaam elke dag wordt het bed opgemaakt en zijn er nieuwe handdoeken. Het is er erg rustig; ietwat afgelegen met een schitterend groot zwembad. Aan de balie staat een PC met internet ter beschikking, televisie (10- tal internationale zenders) en eigen koelkast op de kamer. Zeer goede en veilige parkeermogelijkheid. 's Avonds kan je lekker uit eten in St Rémy de Provcence of in Le vieux Four (le-vieux-four.com) in het vlakbijgelegen dorp Mouriès.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 10ik 18-08-2008

vriendelijk, familiair, klein maar gezellig

Een weekje in het hotel gelogeerd en het was echt fantastisch! De week dat wij daar waren zaten er vooral Belgen wat het voor onszelf ook wel tof maakte omdat je zo contact hebt met zowat heel het hotel. Er hangt een heel familiaire sfeer tussen de hotelgasten maar ook tussen personeel en de gasten. Dit komt ook omdat er maar 30 kamers zijn. Het is enkel kamer met ontbijt maar dit is geen probleem. Je kan in een plaatselijke supermarkt brood en beleg halen en daar op je gemak eten of een van de leuke restaurantjes proberen. Volgend jaar zeker terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 7PENNE29-07-2007

Zeer rustig gelegen hotel met zeer vriendelijke bediening op minder dan 30 km van arles ? Avignon ? St Remy de Provence

Gereisd met partner in juli 2007

Hotel Terriciae info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer