Géén boekingskosten

Vakantiepark Les Mas des Arènes

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMouries

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Les Mas des Arènes voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 26 reviews

Meer vakantiepark info

26 Reviews over Les Mas des Arènes

• 9Sonja Laeremans01-08-2019

Fijne accomodatie

Kleinschalige residentie rustig en vlakbij Mouries waar je enkele restaurantjes hebt waaronder 1 uitschieter ." Qualia "zeker doen als je van de betere keuken houd!!! Verder is Mas des Arenes een goede uitvalbasis om uitstapjes te doen. Spijtig dat de meubels in de huisjes zelf al afgeleefd zijn ,maar verder is alles in orde daar. Wij vroegen een rustig gelegen huisje en we kregen dit ook zonder problemen. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie. Afgesloten parking en zalig zwembad.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 10Angelique Vlieger07-05-2019

De allerleukste vakantie van het jaar.

Voor de vierde keer op rij hebben we deelgenomen aan de stoere gezinnenweek en wat was het weer een feest, voor zowel ouders als kinderen. Het heerlijke eten, de avonturen, de prachtige omgeving maar vooral de ongedwongen sfeer en de gastvrijheid van Paula en Willem maken dit tot de aller leukste vakantie van het jaar. Ik dacht zelf vooraf dat dit de laatste keer zou zijn en voor volgend jaar in de meivakantie een keer een andere bestemming op te zoeken, maar dat was volgens de kinderen absoluut geen optie. Na afgelopen week weer zo te hebben genoten kan ik ze alleen maar gelijk geven. Daarom komen we heel graag volgend jaar weer. Bedankt voor weer een super week !

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8Marnic12-06-2017

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Om met de deur in huis te vallen: het is een nadeel dat er enkel wifi is bij de receptie. In deze tijd... Wij hebben voor drie personen een accomodatie genomen voor 6 personen, omdat we wisten dat het anders wel klein behuisd ging zijn. We hadden een héél nette kamer, goed bed, mooie douche. De ligging is meer dan uitstekend. In een doodlopend straatje, dus geen doorgaand verkeer. Het zwembad is groot genoeg (april en september). Je bent op enkele honderden meters van het centrum. Dat er geen superette is in het domein is daardoor geen nadeel.

• 6Activiteiten
  • 8Raes17-11-2014

Zeer goed meegevallen

We hadden een huisje van 8. Afzonderlijk douche en badkamer. Niet splinternieuw maar absoluut niet versleten. Vaatwas, koffiezet, voldoende glazen en borden en zo, maar niet veel kookpotten (zijn best van thuis mee te nemen) Huisje in rij niets op aan te merken. Correcte en vriendelijke uitbaatster. Voldoende parking er met poort afgesloten terrein. Prachtig verwarmd zwembad. Mouriès niet groot, wel zeer typisch provence. Goede uitvalbasis. Mooie niet te bergachtige streek, vol olijfbomen. Een aanrader dus en zeker einde seizoen in de streek alles niet druk en nog goede temperatuur.

• 7Activiteiten
  • 7Stephan01-11-2013

Bof!

Ligging van het eerder kleine vakantiepark in 'n Frans dorpje nabij 'n arena en 'n woonwijk met krekdezelfde huisjes is niet zo ideaal. Té ingesloten voor 'n vakantiepark, geen enkele kant van het park biedt een (mooi) zicht op de omgeving. De eerder lege parking liet bij aankomst al vermoeden dat er weinig mensen kozen voor Le Mas des Arènes. Dit was dan toch 'n meevaller gezien het nu al vechten was om een ligbed zonder parasol rond het kleine zwembad. De behuizing voor 'n gezin met 5 kinderen was veel te klein! En de kamers beschikken niet over voldoende kast/opbergruimte. Het bed past net in de kamer. Iets meer dan 50cm rondom bed heeft je eerder 'n beklemmend gevoel. In 1 van de 2 kleine badkamertjes kan je zelfs de douchedeur niet helemaal openen doordat het toilet dit belet. Alle muren zijn ultradun waardoor we zelfs de buurman hoorden snurken. Veel te klein terras, met z'n drieën met stoel van terras getuimeld! Kookplaat liet het af en toe afweten.

• 5Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 8Marnic Goeteyn11-09-2012

Ideale uitvalsbasis

Wij huurden een huisje voor 6 personen (wij waren met 3). Voor 6 zou het wat krap zijn, maar dat is meestal zi in Frankrijk. Je hebt enkel het zwembad op het adres, maar het was voor ons een ideale uitvalsbasis om de omgeving te bezoeken. De Camargue, Aigues-Mortes, de Mont Ventoux, Avignon, Arles, Nimes, Les Baux, en le Cöte Bleue liggen in de buurt. In Mouriès zijn een paar restaurants en weinig meer.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9bianca14-05-2012

supervakantie gehad

de huisjes zijn oud maar wel schoon, de ontvangst was erg aardig. Alles is wel simpel, je moet hier niet voor de luze naartoe willen gaan. Maar man, wat hebben we het leuk gehad, en wat is het er mooi!

• 9Onderkomen
  • 7Perdue Jacques16-09-2011

A faire sans enfants

site tres agreable malgre l'absence d'aire de jeux pour enfants .pas de maitre nageur pour la securite de la piscine dont l'eau etait souvent trouble et la plage tres glissante, sans parler du vis a vis au niveau des appartements qui,eux, sont spacieux

• 3Activiteiten
  • 4martijn31-08-2009

Geen werk van gemaakt

Wij zijn hier 1 week geweest. De tuintjes worden bijna niet onderhouden en daardoor ziet het er niet 'af' uit. Overal staan stalen constructies die begroeid hadden moeten worden maar al klimplanten zijn dood. Zwembad is echt 3 keer te klein. Wij zijn er niet in geweest want zo druk was het. Geen parasols en het was nog een dag gesloten door de overheid vanwege de slechte waterkwaliteit. Personeel is niet vriendelijk. Wel goede airco en prima uitvalsplek om de rest van de omgeving te onderzoeken. Picasso grot is een aanrader en ook koel. We zaten er in Augustus. Heel warm dus airco was nodig, geen kluisje in appartement. Appartement is wel spik en span. Goede parkeerplatts die afgesloten kan worden.Dorpje mouries is niks wel goede bakkers ander zaken zijn lekker westers geprijsd. Arles en Marseille zijn goed te rijden.

• 2Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Martin26-08-2009

prima residentie

De residentie op zich is prima maar het dorp zelf is waardeloos, nauwelijks een avondwandeling waard. We zijn in juni geweest(3de week) en alle app stonden leeg. Kort bij Avignon en Arles. Wil je lavendel zien moet je nog 100 km verder!

Vakantiepark Les Mas des Arènes info

• CafeNiet beschikbaar