Vakantiepark Les Mas des Arènes

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Mouries

8.7Fantastisch

• 6.8Activiteiten
  • 6.2Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Les Mas des Arènes voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

20 reviews over Vakantiepark Les Mas des Arènes

• 2019
    9Sonja Laeremans01-08-2019

Fijne accomodatie

Kleinschalige residentie rustig en vlakbij Mouries waar je enkele restaurantjes hebt waaronder 1 uitschieter ." Qualia "zeker doen als je van de betere keuken houd!!! Verder is Mas des Arenes een goede uitvalbasis om uitstapjes te doen. Spijtig dat de meubels in de huisjes zelf al afgeleefd zijn ,maar verder is alles in orde daar. Wij vroegen een rustig gelegen huisje en we kregen dit ook zonder problemen. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie. Afgesloten parking en zalig zwembad.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Angelique Vlieger07-05-2019

De allerleukste vakantie van het jaar.

Voor de vierde keer op rij hebben we deelgenomen aan de stoere gezinnenweek en wat was het weer een feest, voor zowel ouders als kinderen. Het heerlijke eten, de avonturen, de prachtige omgeving maar vooral de ongedwongen sfeer en de gastvrijheid van Paula en Willem maken dit tot de aller leukste vakantie van het jaar. Ik dacht zelf vooraf dat dit de laatste keer zou zijn en voor volgend jaar in de meivakantie een keer een andere bestemming op te zoeken, maar dat was volgens de kinderen absoluut geen optie. Na afgelopen week weer zo te hebben genoten kan ik ze alleen maar gelijk geven. Daarom komen we heel graag volgend jaar weer. Bedankt voor weer een super week !

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• Oude reviews

8Marnic12-06-2017

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Om met de deur in huis te vallen: het is een nadeel dat er enkel wifi is bij de receptie. In deze tijd... Wij hebben voor drie personen een accomodatie genomen voor 6 personen, omdat we wisten dat het anders wel klein behuisd ging zijn. We hadden een héél nette kamer, goed bed, mooie douche. De ligging is meer dan uitstekend. In een doodlopend straatje, dus geen doorgaand verkeer. Het zwembad is groot genoeg (april en september). Je bent op enkele honderden meters van het centrum. Dat er geen superette is in het domein is daardoor geen nadeel.

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

• 8Raes17-11-2014

Zeer goed meegevallen

We hadden een huisje van 8. Afzonderlijk douche en badkamer. Niet splinternieuw maar absoluut niet versleten. Vaatwas, koffiezet, voldoende glazen en borden en zo, maar niet veel kookpotten (zijn best van thuis mee te nemen) Huisje in rij niets op aan te merken. Correcte en vriendelijke uitbaatster. Voldoende parking er met poort afgesloten terrein. Prachtig verwarmd zwembad. Mouriès niet groot, wel zeer typisch provence. Goede uitvalbasis. Mooie niet te bergachtige streek, vol olijfbomen. Een aanrader dus en zeker einde seizoen in de streek alles niet druk en nog goede temperatuur.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in september 2014

• 7Stephan01-11-2013

Bof!

Ligging van het eerder kleine vakantiepark in 'n Frans dorpje nabij 'n arena en 'n woonwijk met krekdezelfde huisjes is niet zo ideaal. Té ingesloten voor 'n vakantiepark, geen enkele kant van het park biedt een (mooi) zicht op de omgeving. De eerder lege parking liet bij aankomst al vermoeden dat er weinig mensen kozen voor Le Mas des Arènes. Dit was dan toch 'n meevaller gezien het nu al vechten was om een ligbed zonder parasol rond het kleine zwembad. De behuizing voor 'n gezin met 5 kinderen was veel te klein! En de kamers beschikken niet over voldoende kast/opbergruimte. Het bed past net in de kamer. Iets meer dan 50cm rondom bed heeft je eerder 'n beklemmend gevoel. In 1 van de 2 kleine badkamertjes kan je zelfs de douchedeur niet helemaal openen doordat het toilet dit belet. Alle muren zijn ultradun waardoor we zelfs de buurman hoorden snurken. Veel te klein terras, met z'n drieën met stoel van terras getuimeld! Kookplaat liet het af en toe afweten.

• 5Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Marnic Goeteyn11-09-2012

Ideale uitvalsbasis

Wij huurden een huisje voor 6 personen (wij waren met 3). Voor 6 zou het wat krap zijn, maar dat is meestal zi in Frankrijk. Je hebt enkel het zwembad op het adres, maar het was voor ons een ideale uitvalsbasis om de omgeving te bezoeken. De Camargue, Aigues-Mortes, de Mont Ventoux, Avignon, Arles, Nimes, Les Baux, en le Cöte Bleue liggen in de buurt. In Mouriès zijn een paar restaurants en weinig meer.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in april 2012

• 9bianca14-05-2012

supervakantie gehad

de huisjes zijn oud maar wel schoon, de ontvangst was erg aardig. Alles is wel simpel, je moet hier niet voor de luze naartoe willen gaan. Maar man, wat hebben we het leuk gehad, en wat is het er mooi!

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2012

• 4martijn31-08-2009

Geen werk van gemaakt

Wij zijn hier 1 week geweest. De tuintjes worden bijna niet onderhouden en daardoor ziet het er niet 'af' uit. Overal staan stalen constructies die begroeid hadden moeten worden maar al klimplanten zijn dood. Zwembad is echt 3 keer te klein. Wij zijn er niet in geweest want zo druk was het. Geen parasols en het was nog een dag gesloten door de overheid vanwege de slechte waterkwaliteit. Personeel is niet vriendelijk. Wel goede airco en prima uitvalsplek om de rest van de omgeving te onderzoeken. Picasso grot is een aanrader en ook koel. We zaten er in Augustus. Heel warm dus airco was nodig, geen kluisje in appartement. Appartement is wel spik en span. Goede parkeerplatts die afgesloten kan worden.Dorpje mouries is niks wel goede bakkers ander zaken zijn lekker westers geprijsd. Arles en Marseille zijn goed te rijden.

• 2Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 8Martin26-08-2009

prima residentie

De residentie op zich is prima maar het dorp zelf is waardeloos, nauwelijks een avondwandeling waard. We zijn in juni geweest(3de week) en alle app stonden leeg. Kort bij Avignon en Arles. Wil je lavendel zien moet je nog 100 km verder!

• 7Ilona10-08-2009

mooie appartement, rustige ligging.

Wij zijn hier een weekje met z`n tweeen geweest in dit vakantiepark. De appartementen zijn uitstekend. Wij zaten op de 1e etage van het appartementen complex, zodat we volop privacy hadden. Maar ik zou wel een parasol meenemen, je hebt anders geen schaduw. Maar die hadden we al meegenomen, wegens eerdere recensies. De omgeving is inderdaad prachtig, echter je moet wel een eindje rijden om leuke plaatsen te gaan bezichtigen. De mooiste omgeving vonden wij toch de gorges du verdon en dat is al zeker 2 uur rijden! Verder is er op het vakantiepark niks te beleven, met alleen een veel te klein zwembad vol kleine kindereren. Maar voor een weekje, om de omgeving te verkennnen is het een uitstekend appartement. Let op; het heet ook Resid hotel, scheelt je een boel zoek werk in het plaatsje.

• 5Activiteiten

Vakantiepark Les Mas des Arènes info