Vakantiepark Les Mas des Arènes

Vakantiepark Les Mas des Arènes
9,6

• Activiteiten9,3
  • Onderkomen9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Les Mas des Arènes voor je op een rij gezet:

23 reviews over Vakantiepark Les Mas des Arènes in het Nederlands

De allerleukste vakantie van het jaar.

Angelique Vlieger
7-5-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Voor de vierde keer op rij hebben we deelgenomen aan de stoere gezinnenweek en wat was het weer een feest, voor zowel ouders als kinderen. Het heerlijke eten, de avonturen, de prachtige omgeving maar vooral de ongedwongen sfeer en de gastvrijheid van Paula en Willem maken dit tot de aller leukste vakantie van het jaar. Ik dacht zelf vooraf dat dit de laatste keer zou zijn en voor volgend jaar in de meivakantie een keer een andere bestemming op te zoeken, maar dat was volgens de kinderen absoluut geen optie. Na afgelopen week weer zo te hebben genoten kan ik ze alleen maar gelijk geven. Daarom komen we heel graag volgend jaar weer. Bedankt voor weer een super week !

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Marnic
12-6-2017
  • Activiteiten6

Om met de deur in huis te vallen: het is een nadeel dat er enkel wifi is bij de receptie. In deze tijd... Wij hebben voor drie personen een accomodatie genomen voor 6 personen, omdat we wisten dat het anders wel klein behuisd ging zijn. We hadden een héél nette kamer, goed bed, mooie douche. De ligging is meer dan uitstekend. In een doodlopend straatje, dus geen doorgaand verkeer. Het zwembad is groot genoeg (april en september). Je bent op enkele honderden meters van het centrum. Dat er geen superette is in het domein is daardoor geen nadeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed meegevallen

Raes
17-11-2014
  • Activiteiten7

We hadden een huisje van 8. Afzonderlijk douche en badkamer. Niet splinternieuw maar absoluut niet versleten. Vaatwas, koffiezet, voldoende glazen en borden en zo, maar niet veel kookpotten (zijn best van thuis mee te nemen) Huisje in rij niets op aan te merken. Correcte en vriendelijke uitbaatster. Voldoende parking er met poort afgesloten terrein. Prachtig verwarmd zwembad. Mouriès niet groot, wel zeer typisch provence. Goede uitvalbasis. Mooie niet te bergachtige streek, vol olijfbomen. Een aanrader dus en zeker einde seizoen in de streek alles niet druk en nog goede temperatuur.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bof!

Stephan
1-11-2013
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten5

Ligging van het eerder kleine vakantiepark in 'n Frans dorpje nabij 'n arena en 'n woonwijk met krekdezelfde huisjes is niet zo ideaal. Té ingesloten voor 'n vakantiepark, geen enkele kant van het park biedt een (mooi) zicht op de omgeving. De eerder lege parking liet bij aankomst al vermoeden dat er weinig mensen kozen voor Le Mas des Arènes. Dit was dan toch 'n meevaller gezien het nu al vechten was om een ligbed zonder parasol rond het kleine zwembad. De behuizing voor 'n gezin met 5 kinderen was veel te klein! En de kamers beschikken niet over voldoende kast/opbergruimte. Het bed past net in de kamer. Iets meer dan 50cm rondom bed heeft je eerder 'n beklemmend gevoel. In 1 van de 2 kleine badkamertjes kan je zelfs de douchedeur niet helemaal openen doordat het toilet dit belet. Alle muren zijn ultradun waardoor we zelfs de buurman hoorden snurken. Veel te klein terras, met z'n drieën met stoel van terras getuimeld! Kookplaat liet het af en toe afweten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Ideale uitvalsbasis

Marnic Goeteyn
11-9-2012
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Wij huurden een huisje voor 6 personen (wij waren met 3). Voor 6 zou het wat krap zijn, maar dat is meestal zi in Frankrijk. Je hebt enkel het zwembad op het adres, maar het was voor ons een ideale uitvalsbasis om de omgeving te bezoeken. De Camargue, Aigues-Mortes, de Mont Ventoux, Avignon, Arles, Nimes, Les Baux, en le Cöte Bleue liggen in de buurt. In Mouriès zijn een paar restaurants en weinig meer.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

supervakantie gehad

bianca
14-5-2012
  • Onderkomen9

de huisjes zijn oud maar wel schoon, de ontvangst was erg aardig. Alles is wel simpel, je moet hier niet voor de luze naartoe willen gaan. Maar man, wat hebben we het leuk gehad, en wat is het er mooi!

Gereisd Met partner in januari 2012

Geen werk van gemaakt

martijn
31-8-2009
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Wij zijn hier 1 week geweest. De tuintjes worden bijna niet onderhouden en daardoor ziet het er niet 'af' uit. Overal staan stalen constructies die begroeid hadden moeten worden maar al klimplanten zijn dood. Zwembad is echt 3 keer te klein. Wij zijn er niet in geweest want zo druk was het. Geen parasols en het was nog een dag gesloten door de overheid vanwege de slechte waterkwaliteit. Personeel is niet vriendelijk. Wel goede airco en prima uitvalsplek om de rest van de omgeving te onderzoeken. Picasso grot is een aanrader en ook koel. We zaten er in Augustus. Heel warm dus airco was nodig, geen kluisje in appartement. Appartement is wel spik en span. Goede parkeerplatts die afgesloten kan worden.Dorpje mouries is niks wel goede bakkers ander zaken zijn lekker westers geprijsd. Arles en Marseille zijn goed te rijden.

prima residentie

Martin
26-8-2009

De residentie op zich is prima maar het dorp zelf is waardeloos, nauwelijks een avondwandeling waard. We zijn in juni geweest(3de week) en alle app stonden leeg. Kort bij Avignon en Arles. Wil je lavendel zien moet je nog 100 km verder!

Gereisd Met partner in augustus 2009

mooie appartement, rustige ligging.

Ilona
10-8-2009
  • Activiteiten5

Wij zijn hier een weekje met z`n tweeen geweest in dit vakantiepark. De appartementen zijn uitstekend. Wij zaten op de 1e etage van het appartementen complex, zodat we volop privacy hadden. Maar ik zou wel een parasol meenemen, je hebt anders geen schaduw. Maar die hadden we al meegenomen, wegens eerdere recensies. De omgeving is inderdaad prachtig, echter je moet wel een eindje rijden om leuke plaatsen te gaan bezichtigen. De mooiste omgeving vonden wij toch de gorges du verdon en dat is al zeker 2 uur rijden! Verder is er op het vakantiepark niks te beleven, met alleen een veel te klein zwembad vol kleine kindereren. Maar voor een weekje, om de omgeving te verkennnen is het een uitstekend appartement. Let op; het heet ook Resid hotel, scheelt je een boel zoek werk in het plaatsje.

rustig park

Y. DE KONING
5-8-2009
  • Activiteiten7

WIj waren 11 dagen in een 4 persoonshuisje op dit park. Huisje prima, schoon en voor 2 personen groot genoeg. (4 personen lijkt ons ook wat krap) WIj hadden het geluk dat wij een appartement hadden waar een ander appartement boven zat. Zodoende hadden wij het balkon van de bovenburen als overkapping en dus schaduw. De meeste huisjes hebben echter geen schaduw. Ook bij het zwembad geen schaduw en geen parasols. En zelfs in juni is het er al erg warm! De omgeving is prachtig (natuurgebied) en het dorpje aardig maar stelt weinig voor. Er ligt een supermarkt bij het begin van het dorp. Wij hadden geluk dat er een dorpsfeest was en dat was geweldig! Er waren maar weinig huisje bezet in het park dus erg rustig! Bij de receptie is bijna nooit iemand en bij vertrek moesten we 1 uur wachten tot iemand ons de borg van 300 euro kon terugbetalen terwijl ze wisten dat we zouden vertrekken! Prima park om in de omgeving rond te kijken maar niet geschikt voor een zon vakantie met kinderen!

Gereisd Met partner in juni 2009

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• Autovrij parkJa

• Adrespassage de L'Espigau 13890(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Mas des Arènes in Mouries, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Mas des Arènes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.