We hebben een aantal aanbieders voor Mouries voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mouries voor je op een rij gezet:

Reviews over Mouries

Alles dichtbij en toch rust

Marnic
    9-6-2017

Mouriès is een rustig provencaals dorp (stadje). ze beweren de meeste olijfbomen per km² in Frankrijk te hebben. En dat zal je geweten hebben. Eens het stadje uit: olijfbomen alom. Er is de hoofdstraat waar je alle noodzakelijke dingen kan vinden. Er zijn daar ook de bars en cafés waar 's morgens het nieuws reeds duchtig besproken wordt en 's avonds de nodige animo heerst. Overdag kabbelt het leven rustig verder. Bezienswaardigheden zijn er niet zo veel (2 olijfmolens), maar de natuur in de omgeving nodigt uit om in te fietsen en het is een ideale uitvalbasis naar andere plaatsen (Les Baux, Avignon, Arles, Nimes, camargue, Aix-en-Provence...)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2012

geslaagde vakantie

Renée
    6-7-2009

Mooi en rustig domein, in stille periode is het zwembad voldoende groot. Kleine bungalow, te weinig berging. Airco is heel goed evenals de extra douche. Mooie omgeving veel te zien. Vriendelijk aan receptie. Geen bakker op domein maar geen probleem bakkers op wandelafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mouries scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6 reviews