Hotel La Lune De Mougins

Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
Hotel La Lune De Mougins
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor La Lune De Mougins voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel La Lune De Mougins in het Nederlands

Prima hotel als uitvalsbasis. Heerlijke bedden.

I. Verbeek
1-12-2018

Prima hotel. Dichtbij Nice, Cannes en Valbonne. Kamers aan tuin zijn het best. Ontbijt matig.

Middelmatig hotel waar nog werk aan de winkel is.

Roy
5-9-2011

Hotel la lune de Mougins is pas gerenoveerd. De lounge, het restaurant en de kamers zijn mooi, redelijk sfeervol, netjes en schoon. Gebreken (een klemmende deur), werden snel opgelost en het zwembad was schoon, groot en lekker warm. Er was ruimschoots parkeergelegenheid en het hotel ligt goed en opzichte van uitvalswegen. Nadelen: de ontvangst was onvriendelijk en de kamers waren pas rond half drie in orde. Het buitengebeuren lag er nogal verwaarloosd bij: het gras was dor en vol zanderige plekken, er hing een oude versleten hangmat en het paadje van onze kamer naar het zwembad was gemaakt van rommelig tegen elkaar geflansde tegels. We hebben 1 x in het restaurant gegeten. Het eten was matig van kwaliteit. De spa was nog niet af. Al met al was de prijs/kwaliteitverhouding goed, zeker gezien de prijzen van hotels in de omgeving. Hopelijk wordt de buitenboel snel ook opgeknapt, dat zal een heel stuk schelen..

Gereisd Met partner in Sun Aug 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een verouderd hotel ; nooit meer

marnix en lieve
22-9-2009

gebouw in erbarmelijke staat ; zo lek als een zeef bij regenweer ; zwembad niet onderhouden evenals de tuin en het meubilair. het personeel is echter zeer vriendelijk en dat maakt veel goed ; het eten is redelijk.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Lune De Mougins in Mougins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Lune De Mougins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.