Hotel Domaine de l'Albatros

Hotel Domaine de l'Albatros
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de l'Albatros voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Domaine de l'Albatros in het Nederlands

Met oudere kinderen

Nooit meer

Michiel Tros
4-9-2015

Geen airco en dat was echt niet te doen. Flink verouderd allemaal en niet echt heel schoon.

Super omgeving

Lianne
27-8-2015

Wij verbleven in een van de huisjes in het appartementen complex. Ons huisje was qua ligging prachtig. We keken vanuit ons balkon uit op de golfbaan. Lagen dicht bij het zwembad en hadden een grote voortuin. Er waren ook huisjes die het qua ligging en tuin minder hadden getroffen.

Het huisje is gedateerd,verouderd. Dat geld voor het hele complex. Maar wij vonden het prima. Beddengoed en handdoeken zijn aanwezig, maar werden in 10 dagen maar 1 keer verwisseld. ( neem maar extra mee, vooral met handdoeken kom je niet uit)

Het complex is niet groot, het is rustig. Er komen voornamelijk Fransen.

De receptie is, op ( een man ) na erg vriendelijk. Zijn behulpzaam en spreken Engels.

De omgeving is prachtig. Op relatief korte reisafstand heb je veel moois te zien. Grasse, Antibes, Cannes, Nice.

Een grote supermarkt ligt op 5 minuten afstand.

best goed

wij
12-8-2012

hotelkamers waren netjes, elke dag nieuwe handdoeken, miste wel een koelkastje.

personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

1 groot nadeel: als je `s avonds nog iets wilde drinken dan moet je dat voor 22.00uur doen want dan gaat de bar dicht, 1 x hadden we na anderhalf uur en 3 x gevraagd te hebben nog niets te drinken gekregen, ober zei: sorry I`m very busy...

Wat meer personeel in de avond zou niet gek zijn! dit vond ik erg slecht maar voor de rest prima hotel.

ideale ligging

towivh
15-12-2010

De huisjes van l'albatros zijn wat gedateerd maar alles was keurig schoon. We hadden een 4 pers. huisje voor 2 personen en een hond en dan is het prima te doen, maar voor 4 pers. echt te klein. Het ligt wel een beetje afgelegen met in directe omgeving weinig te beleven, maar in Mouans Sartoux, dat op 15 minuten loopafstand ligt, zijn diverse leuke restaurantjes. Fijn zwembad en een golfbaan aan de tuin. Ideale ligging om bijv. Cannes, Nice, Grasse en niet te vergeten Gourdon te verkennen.

Leuk hottelletje voor een weekje.

seys
26-8-2010

Geen extreme luxe, maar zeer netjes en vriendelijke mensen. Hebben er een zeer leuke en stressloze vakantie beleefd. Je bent in 15 minuten in cannes of Nice. Ook Monaco ligt niet ver dus ligging ideaal.

Redelijk

Noor
29-11-2009

Het appartement was niet zo mooi, redelijk klein, weinig licht, wel met balkon en piepklein tuintje. Buiten was mooier, groot zwembad, bar, golfbaan naast het hotel gelegen. De plek van hotel was ook erg praktisch en rustig, golfbaan was 5 minuten lopen, het lag in een heel rustig dorpje, maar in de omgeving waren veel stadjes zoals Grasse, Cannes, Antibes, Nice. We hebben 1 avond bij het restaurant van het hotel gegeten, het was niet echt bijzonder en niet gezellig, we zaten op plastic stoeltjes, en daarom hebben we er niet meer gegeten, in het dorpje zijn wel gezellige restaurantjes. We zijn er een week geweest, het was een erg leuke week, vooral door de omgeving, maar we zouden er niet nog een keer naartoe gaan.

Fijne vakantie !!

Kris
2-9-2009

Wij zijn in augustus 2 weken in dit hotel geweest, wij hadden het hier prima naar onze zin, we hadden een ruime kamer, alleen jammer dat er geen frigo was, het was er altijd proper, linnenwissel dagelijks, lekker eten : s' morgens ontbijtbuffet, s' avonds 3 gangenmenu met veelal streekprodukten, vriendelijk personeel.

Ook ligt het hotel goed voor leuke uitstappen te doen : Cannes, Grasse, Gorges Du Verdon ( al wat verder ) Nice, St - Raphael, talrijke leuke dorpjes ....

Het zwembad is zeer leuk voor kinderen, het is niet te groot en niet te diep, voor volwassenen misschien wat te klein.

Wij hebben hier een heel mooie vakantie gehad !!!!

Goed hotel, ruime kamers, zeer lekker eten.

Luc Meersman
31-8-2009

Goed hotel, heel lekker eten, vriendelijke bediening. Wel een relatief klein zwembad. We hadden formule half pension en ook het voordeel van een woning te hebben die ruim genoeg is voor 4 personen. Enig nadeel doch dat geldt voor bijna alle Franse vakantiewoningen is de minder goed isolatie.

Goedgelegen en degelijk hotel

Hans Van Der Looven
17-8-2009

Het domein bestaat uit een hotrelgedeelte en een gedeelte van aaneengeschakelde huisjes. Wij verbleven in half pension in een huisje en zijn tevreden over de ruimte en de netheid. Het is wel zo dat handdoeken bij verblijf in het hotel dagelijks gewisseld worden, terwijl dit bij verblijf in een huisje slechts 1 keer per week is.

Het ontbijtbuffet is naar Franse normen zeer uitgebreid te noemen. Het avondeten bestaat uit regionale gerechten met nadruk op terrines als voorgerecht. Vlotte en correcte bediening. Bataalbare drankjes.

In Mouans-Sartoux is op zich niet al te veel te beleven, maar de stad is wel een goede uitvalsbasis voor bezoeken aan Cannes, Antibes, Grasse en een rondrit door het schitterende Massif de l'Estérel. Iets verder, maar zeer zeker de moeite: Saint-Tropez en Bormes-Les -Mimosas.

prima overnachtingshotel

Jan
19-6-2009

Dit hotel geboekt als overnachtingshotel, schone kamers , prima eetzaal maar i.v.m. de hitte buiten gegeten lekker naast het zwembad en het golfterrein, rustige omgeving. in de omgeving van het hotel is niets te doen, het ligt in een klein dorpje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine de l'Albatros in Mouans Sartoux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine de l'Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.