Camping Capfun Le Beauregard

Weer vandaag17°-1°
Camping Capfun Le Beauregard

49 tips over Camping Capfun Le Beauregard

Margreet van der Bent, 23-7-2017
Wij gaan ook graag naar een parc d'aventure (in bomen een parcours afleggen) en hebben ter plekke een vrij nieuwe ontdekt in Bollene. Wordt goed aangegeven op de rotonde waar je de tolweg afkomt, op internet zoeken naar bolleneaventure. Heel rustig toen wij er waren, konden overal zo doorgaan. Let op: tussen de middag gaat hij dicht van 12-2.
Margreet van der Bent, 23-7-2017

Uitstapjes naar een riviertje: de Ardeche, bij Sauze is een fantastisch stukje 'baignade' waar je op de rotsen kunt zitten en kunt zwemmen en van rotsen af kunt springen. €3,00 parkeergeld voor een hele dag! Voor de Ceze is het de moeite waard om naar Montclus te rijden of langs de weg te zoeken naar een plek. Kiezelstrandjes waar je leuk dammetjes kunt bouwen en het wat langzamer afloopt naar diep water.

Margreet van der Bent, 23-7-2017
We wilden kanoën bij de Pont d'Arc, in de Ardeche. Houd rekening met de minimumleeftijd van 7 jaar (onverbiddelijk!) om hier te mogen kanoën. Te gevaarlijk. Wij kregen een goed alternatief: naar Goudargue langs de Ceze: een rustiger rivier, met een paar leuke stroomversnellingen en een prachtig stuk om door te kanoën! Zeker een goede tip van de kanoverhuurder! Verder zijn alle gangbare plaatsjes en monumenten goed te vinden online.

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Beauregard voor je op een rij gezet:

Margreet van der Bent, 23-7-2017

Lidl in Orange en Pont-st Esprit. Scheelt je veel in boodschappengeld als je het vergelijkt met de carrefour market en carrefour contact die dan wel weer dichtbij de camping te vinden zijn.

cjj2016, 5-9-2016
houd op de terugweg rekening met je snelheid er zijn flitsers die op een viaduct nog voor lion zijn vast gemaakt,je word langs achter geflitst en merkt er waarschijnlijk niks van.we stonden op de heenweg vast vlak bij dat viaduct en het tegemoet komend verkeerd werd constant geflitst,het leken wel disco lampen,het was heel erg,je navigatie geeft niet aan dat daar flitsers boven je hangen.
cjj2016, 5-9-2016

haribo museum leuk voor de kindjes ze krijgen gratis snoepzakjes.

carpentras markt op vrijdagochtend is gigantische ze spreken over 350 kramen,je moet wel goed kijken want bij het ene kraampje is het duurder dan bij de andere.je kan vlak naast de markt parkeren,zo vroeg mogelijk gaan voor plekje.

cjj2016, 5-9-2016

op weg naar de mont ventoux midden op de berg heb je allemaal restaurantjes wij hebben bij Restaurant La Source Du Grozeau gegeten,de meneer die daar bedient was uiterst vriendelijk en probeerde ons goed in het engels te helpen.de frietjes waren zalig met de schil er nog aan en de pizza verrukkelijk en dat voor een goede prijs.

houd de loopfietjes maar thuis want het asfalt dat op de camping ligt is ruw en als je kindje daarop valt ligt alles open wat we helaas ook al gezien hebben.

cjj2016, 5-9-2016

houd gewoon lekker je slippers aan in het zwembad niemand die er wat van zegt,badmeesters houden ze ook aan,te pijnlijk om er steeds over heen te lopen.

geen waterkoker in de inventaris.

restaurantjes:tommy,s diner half uurtje rijden,back to the 50 lekker gegeten veel keus scoort goed op *** en dan een italiaans restaurantje zo heb je nog nooit een pizza gegeten in orange Sicilia In Tavola.het is een klein restaurantje met wat tafels buiten maar echt de moeite waard.

ajhm75, 20-8-2016

Als je graag wat eerder dan twaalf uur 's nachts slaapt, vraag dan een plekje wat verder van de animatie af. Vooral in de stacaravans is er binnen nagenoeg niets te horen.

Uitstapjes naar de Mont Ventoux, Le Pont d'Avignon, Orange en Les Gorges d'Ardèche zijn aanraders.

ywijbrands, 7-7-2016
Het kasteel van Mornas beklimmen. De plaatsen Pont du Gard, Aigueze (heel mooi plaatsje), Vaison la Romaine. De stad Avignon. De watervallen bij La Roque Sur Ceze. De krokodillenfarm in Pierrelatte.