Camping Capfun Le Beauregard

Camping Capfun Le Beauregard
7,4

149 reacties Camping Capfun Le Beauregard

Stacaravans via neckermann, vacansoleil of capfun

Alwin Roijen, 18-1-2018
Wij willen graag met ons gezin in de zomer naar deze camping gaan. Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer, prijzen voor de stacaravans verschillen behoorlijk bij de diverse aanbieders. Zit er verschil in welk huisje je krijgt als je via vacansoleil of Neckerman boekt?
3 reacties

NL Tieners?

Sonja, 7-1-2018
Wij gaan komende zomer vanaf 22 juli 2 weken naar deze fijne camping (al 2x eerder geweest). Zijn er nog meer NLtieners op de camping in die periode? Wij gaan met 2 meiden van 11 en 15 jaar oud.
5 reacties

Tot wanneer is de camping open?

Stevens De Clercq, 31-8-2017
Opening camping van begin tot sluiting!
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Beauregard voor je op een rij gezet:

Capfun

4 jaar geleden hebben wij een aantal keer hwerlijk bij Galiapot op hoek entree camping gegeten.

Dit jaar gaan wij weer naar Beauregard: is dit restaurant er nog?

Iemand ook nog andere tips voor restaurants of wijnproeverijen in de buurt?

1 reactie

Wifi op de camping

Danielle, 12-7-2017

Wie zit er nu op de camping en kan mij vertellen of de wifi goed is?

Wij gaan er volgende week heen en ik zit te twijfelen wel of niet extra mb regelen

barbeque

co, 8-7-2017

hoi,

zijn hier ook gezamelijke barbeques omdat houtskool bbqs niet zijn toegestaan of wordt het wel gedaan?

Nog meer kids van 10

Ann., 5-7-2017

Wij vertrekken aanstaand weekend (9 juli) naar camping Beauregard. Met onze dochter van 10 jaar.

Zijn er nog meer meiden/jongens van rond deze leeftijd.?

Leeftijdsgenoten

E, 6-4-2017
Wij gaan de 30 juli tot 13 augustus naar deze camping met onze zoon van 13 jaar die erg van voetbal houdt en onze dochter van 11 jaar. Zijn er meer nederlanders die deze periode gaan met kinderen in ongeveer dezelfde leeftijdscategorie?
4 reacties

Maisonnette

Van Vliet, 26-3-2017
Wij twijfelen of we een maisonnette moeten huren op deze camping. Staan die ergens achter op de camping of centraal en hoe is de staat van de maisonnettes?

Mobiele providers

Kurt, 13-3-2017

Bij gebrek aan wifidekking, welke franse mobiele (internet)provider heeft de beste dekking op de camping? En wat zijn de ervaringen qua bereik en snelheid van de wifi?

Dank,

Kurt