Camping Capfun Le Beauregard

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMornas

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Capfun Le Beauregard voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 381 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Met het gezin naar Camping Capfun Le Beauregard. De animatie op de camping is Frans georiënteerd. Er zijn veel kinderen en ’s avonds wordt er vaak met elkaar gevoetbald of getennist. Zwembaden met glijbanen, een campingwinkel en een goed restaurant. Rondom Mornas is veel te doen en te zien. Op 1 uur afstand van Vallon Pont d’Arc.

Tonen op kaart

Contact

389 Reviews over Capfun Le Beauregard

• 6Frans06-09-2021

Middelmatig

Internet is tergend langzaam. Komt gemiddeld nauwelijks boven de 1Mbps. En dat anno 2021, bespottelijk. De premium stacaravan viel tegen. Nauwelijks mogelijk je auto erbij te parkeren, stacaravan stond verre van waterpas, bedden met minimaal comfort, afzuigkap werkte nauwelijks. Niks premium aan, erg basic allemaal, magere kwaliteit.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Linda30-08-2021

Heerlijke vakantie in een prachtig gebied

Een echte Franse camping…. Super gaaf zwembad met toffe glijbanen die voor vele dagen plezier hebben gezorgd. Helaas ook voor een paar blauwe plekken 😉 De plekken zijn niet overal even groot, maar wij hadden het vooraf aangegeven en hadden wel een ruime plek. De animatie was in het Frans en erg luidruchtig. Vaak tot een uur of 1. Voor ons had het geen meerwaarde.
    Het sanitair vonden wij ronduit slecht. Het toiletpapier was vaak op en de toiletten functioneerden niet altijd waardoor doortrekken niet ging. De ligging van de camping is wel top! 45 min rijden naar de Ardèche, maar de andere kant op ook binnen 45 min in de grote stad Avignon. Al met al een super leuk verblijf gehad, maar voor ons volgend jaar een camping met Nederlandse eigenaren.

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Robin03-08-2021

Leuke camping super glijbanen.

Leuke camping met super glijbanen zwembad wel wat onderhoud nodig gladden vloeren gladde tredes glijbanen. en een leuk plein met podium voor animatie. Wij waren met de caravan en de plekken zijn wel erg klein. Sanitair was schoon en het stonk niet. Het enigste wat minder was mijn vrouw werd gefilmd onder de douche. Daar kan de camping niets aan doen maar ze heeft wel een fobie nu.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Sander16-08-2020

Heerlijke vakantie in Corona tijd!

Een van de betere Capfun campings in deze regio. Kinderen hebben zich iedere dag en avond zorgeloos kunnen vermaken (10 tot 15 jaar), zowel op de glijbanen als 's avonds bij de vele "hang" plekken. Ook wij als ouders hebben de camping als zeer vriendelijk (met speciale dank aan het restaurant personeel), gastvrij en relaxed ervaren. Prima eten in het restaurant en (ondanks COVID-19) een prima sfeer op het terras. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen tussen de 10 en 16.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Sander09-08-2020

Fantastische camping

Zeer mooi gelegen camping zowel wat betreft de plaatsen die allemaal in het bos liggen als de omgeving waar zeer veel te zien is. Geweldig zwembad, leuke speeltuinen en leuke animatie. Zeer klantgericht, enorme aanrader!

• 5Roswitha De Graaf07-08-2020

Fijne camping, maar niet fantastisch

Bij aankomst goed ontvangen door een paar dames. De caravan viel wat klein uit en dat er geen waterkoker of fluitketel was is echt een minpunt. Bedden waren zeker beter dan ik voorheen gewend was van een stacaravan. De zwembaden zijn fantastisch voor kinderen, het warm water bad werd vooral door tieners bezet gehouden. Evenals de voetbalkooi. Het grote zwembad was erg koud. Er wordt veel toegestaan waaronder ook nog steeds handdoekje leggen. Er zijn 2 vaste parasols en 1 pergola, alles volledig bezet door mensen die pas uren later komen. Veel te weinig schaduwplekken en geen ligbedden, alleen stoelen. Vond dat er wel erg weinig voor Nederlandse kinderen onder 12 werd georganiseerd. Onze zoon wil graag mini disco maar zag dat het gewoon voor het grote podium was waar iedereen ook in het restaurant zat te kijken en dan wil hij niet meer. Jammer dat die activiteiten niet gewoon bij de mini club gehouden werd, op een rustigere plek.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Ilse03-08-2020

Super camping voor de kinderen

De kinderen 7 en 11 hebben een geweldige vakantie gehad. Het zwembad is heerlijk en de glijbanen fantastisch. Geen lange wachttijden bij de glijbanen. Wij hadden een mooie caravan Raoul nr 115. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden wifi inbegrepen bij onze caravan maar de wifi stelt niet veel voor. Wij hebben een aantal keer gegeten bij het restaurant op de camping. Prima eten voor een prima prijs. Bakkertje heeft elke dag vers gebakken croissants en stokbrood etc. Kortom een fijne camping dus ik herken me absoluut niet in de lage waardering.

• 7kvh25-08-2019

Voor herhaling vatbaar, kinderen vonden het super!

Mooi geheel, hele leuke zwembaden en glijbanen... 1 punt van kritiek, vernieuw het sanitaire gedeelte!! Rest is allen goed! Animatie is goed, zeker avond! Restaurant is in orde. Supermarkt is + - 10min met de wagen! Autostrade +-15min. Water in de douches is wel koud, als het buiten 35-40 C is doet dit wel eens deugd, als je een mindere dag hebt en savonds al wat kouder , voelt het douchewater wel echt koud aan!

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Huttenhuis11-08-2019

Geweldige 8dagen gehad!

We verbleven in een stacaravan nr 246 top plek. We hebben ontzettend genoten op deze camping. Onze meiden 10 en 7 jaar wilden niet weg. Het zwembad is geweldig, wat een vermaak al die glijbanen. Klopt hier en daar mogen ze wat plankjes vervangen. Animatie was heel goed. Aanrader is de stad Avignon 30min (prachtige stad) en op de terugweg de aquaduct pont du gard te gaan bezoeken. We zijn ook naar de Ardeche gereden 45min om te zwemmen in de rivier bij pont d'arc, geweldig mooi daar. Mornas zelf is niet heel bijzonder. Het marktje op zondag is fijn, veel fruit voor weinig geld. Zeker een aanrader!

• 6Fam Schipper11-08-2019

Deze camping niet meer voor ons.

De camping is mooi gelegen,centraal bij bezienswaardigheden. De camping zelf heeft een leuk zwembad voor ieder wat wils voor jong & oud. Sanitair is heel slecht , wij zaten bij een sanitairgebouw waar het water heel heet was, zou je lichaam & hoofd aan verbranden, gevaarlijk om kinderen alleen te laten douchen, er is ook maar 1 stand op kranen je kan zelf niet mengen. Het is er vies, ruikt erg naar urine! Voor mij gevoel te weinig schoongemaakt & er mag wel onderhoud aan gedaan worden dichtbij onze plek rond staandplaats 33a. Wij gingen dus naar een sanitairgebouw dichtbij zwembad. Eten bij restaurant kan pas vanaf 19.00 uur. Wel animatie voor kids, wel in het frans. s'avonds wordt er wel door franse campinggasten na 0.00 uur doorgefeest, zoals nu ik schrijf dit om 02.42uur omdat ik niet kan slapen van harde geklets en muziek wat er gedraaid wordt. Wij zijn hier 1x geweest maar er komt geen volgende keer meer.

• 5Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar