Géén boekingskosten

Camping Capfun Le Beauregard

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMornas

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun Le Beauregard voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 383 reviews
+92/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 383 reviews
  • 4.8Staat v/h sanitair
  • 6.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Met het gezin naar Camping Capfun Le Beauregard. De animatie op de camping is Frans georiënteerd. Er zijn veel kinderen en ’s avonds wordt er vaak met elkaar gevoetbald of getennist. Zwembaden met glijbanen, een campingwinkel en een goed restaurant. Rondom Mornas is veel te doen en te zien. Op 1 uur afstand van Vallon Pont d’Arc.

Contact

391 Reviews over Capfun Le Beauregard

• 4Jolien02-05-2022

Zeer matige camping!

De glijbanen hebben de beste tijd gehad. Twee glijden zelfs helemaal niet. (Vergaande glorie) Rug helemaal opengehaald en dus zeer pijnlijk! De toiletgebouwen zijn erg oud en er staan nergens prullenbakken.

Voor kinderen genoeg te doen.

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Karen29-04-2022

Prima voor de meivakantie

Voor de meivakantie vinden wij dit een prima camping, aangezien we in een stacaravan verblijven. In de zomer gaan we met de caravan en staan dan liever op een camping met meer kampeerplaatsen.

Camping heeft een prachtig zwembad, leuk winkeltje. Wat ons op valt is dat voornamelijk de Fransen erg hard rijden over de camping. De huisjes liggen qua ligging erg verschillend. Sommigen liggen wel erg hutje mutje. Onze stacaravan was bij aankomst keurig netjes

• 6Staat v/h sanitair
  • 6Frans06-09-2021

Middelmatig

Internet is tergend langzaam. Komt gemiddeld nauwelijks boven de 1Mbps. En dat anno 2021, bespottelijk. De premium stacaravan viel tegen. Nauwelijks mogelijk je auto erbij te parkeren, stacaravan stond verre van waterpas, bedden met minimaal comfort, afzuigkap werkte nauwelijks. Niks premium aan, erg basic allemaal, magere kwaliteit.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Linda30-08-2021

Heerlijke vakantie in een prachtig gebied

Een echte Franse camping…. Super gaaf zwembad met toffe glijbanen die voor vele dagen plezier hebben gezorgd. Helaas ook voor een paar blauwe plekken 😉 De plekken zijn niet overal even groot, maar wij hadden het vooraf aangegeven en hadden wel een ruime plek. De animatie was in het Frans en erg luidruchtig. Vaak tot een uur of 1. Voor ons had het geen meerwaarde.
    Het sanitair vonden wij ronduit slecht. Het toiletpapier was vaak op en de toiletten functioneerden niet altijd waardoor doortrekken niet ging. De ligging van de camping is wel top! 45 min rijden naar de Ardèche, maar de andere kant op ook binnen 45 min in de grote stad Avignon. Al met al een super leuk verblijf gehad, maar voor ons volgend jaar een camping met Nederlandse eigenaren.

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Robin03-08-2021

Leuke camping super glijbanen.

Leuke camping met super glijbanen zwembad wel wat onderhoud nodig gladden vloeren gladde tredes glijbanen. en een leuk plein met podium voor animatie. Wij waren met de caravan en de plekken zijn wel erg klein. Sanitair was schoon en het stonk niet. Het enigste wat minder was mijn vrouw werd gefilmd onder de douche. Daar kan de camping niets aan doen maar ze heeft wel een fobie nu.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Sander16-08-2020

Heerlijke vakantie in Corona tijd!

Een van de betere Capfun campings in deze regio. Kinderen hebben zich iedere dag en avond zorgeloos kunnen vermaken (10 tot 15 jaar), zowel op de glijbanen als 's avonds bij de vele "hang" plekken. Ook wij als ouders hebben de camping als zeer vriendelijk (met speciale dank aan het restaurant personeel), gastvrij en relaxed ervaren. Prima eten in het restaurant en (ondanks COVID-19) een prima sfeer op het terras. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen tussen de 10 en 16.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Sander09-08-2020

Fantastische camping

Zeer mooi gelegen camping zowel wat betreft de plaatsen die allemaal in het bos liggen als de omgeving waar zeer veel te zien is. Geweldig zwembad, leuke speeltuinen en leuke animatie. Zeer klantgericht, enorme aanrader!

• 5Roswitha De Graaf07-08-2020

Fijne camping, maar niet fantastisch

Bij aankomst goed ontvangen door een paar dames. De caravan viel wat klein uit en dat er geen waterkoker of fluitketel was is echt een minpunt. Bedden waren zeker beter dan ik voorheen gewend was van een stacaravan. De zwembaden zijn fantastisch voor kinderen, het warm water bad werd vooral door tieners bezet gehouden. Evenals de voetbalkooi. Het grote zwembad was erg koud. Er wordt veel toegestaan waaronder ook nog steeds handdoekje leggen. Er zijn 2 vaste parasols en 1 pergola, alles volledig bezet door mensen die pas uren later komen. Veel te weinig schaduwplekken en geen ligbedden, alleen stoelen. Vond dat er wel erg weinig voor Nederlandse kinderen onder 12 werd georganiseerd. Onze zoon wil graag mini disco maar zag dat het gewoon voor het grote podium was waar iedereen ook in het restaurant zat te kijken en dan wil hij niet meer. Jammer dat die activiteiten niet gewoon bij de mini club gehouden werd, op een rustigere plek.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Ilse03-08-2020

Super camping voor de kinderen

De kinderen 7 en 11 hebben een geweldige vakantie gehad. Het zwembad is heerlijk en de glijbanen fantastisch. Geen lange wachttijden bij de glijbanen. Wij hadden een mooie caravan Raoul nr 115. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden wifi inbegrepen bij onze caravan maar de wifi stelt niet veel voor. Wij hebben een aantal keer gegeten bij het restaurant op de camping. Prima eten voor een prima prijs. Bakkertje heeft elke dag vers gebakken croissants en stokbrood etc. Kortom een fijne camping dus ik herken me absoluut niet in de lage waardering.

• 7kvh25-08-2019

Voor herhaling vatbaar, kinderen vonden het super!

Mooi geheel, hele leuke zwembaden en glijbanen... 1 punt van kritiek, vernieuw het sanitaire gedeelte!! Rest is allen goed! Animatie is goed, zeker avond! Restaurant is in orde. Supermarkt is + - 10min met de wagen! Autostrade +-15min. Water in de douches is wel koud, als het buiten 35-40 C is doet dit wel eens deugd, als je een mindere dag hebt en savonds al wat kouder , voelt het douchewater wel echt koud aan!

• 2Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar