Weer vandaag7°-2°

Omschrijving
Met het gezin naar Camping Capfun Le Beauregard. De animatie op de camping is Frans georiënteerd. Er zijn veel kinderen en ’s avonds wordt er vaak met elkaar gevoetbald of getennist. Zwembaden met glijbanen, een campingwinkel en een goed restaurant. Rondom Mornas is veel te doen en te zien. Op 1 uur afstand van Vallon Pont d’Arc.

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Beauregard voor je op een rij gezet:

292 reviews over Camping Capfun Le Beauregard in het Nederlands

Leuke camping, met veel verouderde mobile homes

Inge Doornhof,
28-11-2018

Camping echt prima, mooi schoon, leuk zwembad. Waren we elke dag te vinden.

Mobile home waar we bij aankomst in kwamen, was uitgeleefd, oud vies. Flinke klacht neergelegd en toen kregen we een nieuwe. Dat was wel jammer.

Vanwege deze reden zou ik hier niet naar teruggaan.

Veel te doen in de omgeving, dus wel erg leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Afgelopen zomer kozen we deze camping uit om de centrale ligging. Op rijafstand van de camping liggen allerlei bezienswaardigheden. We waren al eerder in de Ardeche en de Drome geweest en vorig jaar lag onze camping in de Cevennen. We vinden het mooi om in een bergachtig gebied te zijn, maar ook een aantal culturele uitstapjes te doen. Deze camping bood ons de gelegenheid om toch weer net in een andere omgeving te zitten, maar toch een aantal uitstapjes te doen die al eerder op ons lijstje stonden. We zijn o.a. geweest naar: Avignon, de Cascades du Sautadet, Mont Ventoux, de grotten van Saint Marcel, Middellandse zee, Le Sentier des Ocre in Roussilon en Orange. In de regio zijn ook veel riviertjes en watervallen te vinden voor een verfrissende duik. De camping zelf ligt wat afgelegen. Het zwembad op de camping is groot. Het aantal fijne bed was karig. Ook voor een plek in de schaduw moet je op tijd zijn. Verder was onze caravan prima.

2 hele fijne weken!

Carla Van Zon,
4-9-2018

Deze camping ligt in een prachtige omgeving waar zeer veel te doen is.

De camping zelf is wat verouderd. Ons huisje was niet meer het nieuwste maar wel schoon en ruim genoeg met 2 volwassen en en 2 kids. Helaas hadden we geen airconditioning wat wel eeen aanrader is. Inventaris niet helemaal compleet maar dat werd goed en snel opgelost. Animatie is vooral Frans georiënteerd en er wordt op de camping ook maar minimaal Engels gesproken. Zwembaden en glijbanen prima.

Net buiten de camping een leuk restaurantje waar je lekkere pizza's eet.

In de buurt uitstapjes naar avignon, oranges, pont d' arc, nimes en de ardeche.

Wij kunnen ons niet helemaal vinden in alle negatieve recensies.. sommige dingen als verouderde huisjes en minimale Nederlandse animatie koppen zeker maar voor ons geen probleem. Wij hebben voornamelijk genoten.

Nooit meer!!

Marianne,
28-8-2018

Personeel is niet behulpzaam en kan geen

Engels !

Nederlandse animatie volgens de site maar in het echt is het er niet..

S morgens brood halen de helft is steeds op amper keuze uit brood.

Zwembad met glijbanen zijn super.

Voor ons nooit meer naar Beauregard!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping, niet voor kampeerders

Ronald,
27-8-2018

Camping is vooral gericht op de huisjes. De kampeerders met caravan/tent moeten zich erg behelpen:

1. Geen bordjes met plaatsnaam nummer (zoeken naar je stukje grond, op basis van de huisjes).

2. Onze stroomvoorziening was 50 meter!!! ver weg, we moesten maar stroom vragen bij een mobile home, na aandringen bij de manager hebben we een verleng kabel gekregen.

3. Bij het reserveren wordt gevraagd naar de grootte van de caravan en tent, ter plaatste was er geen ruimte voor de bijzet tent (waar wel extra voor betaald moest worden).

4. Slecht sanitair. Wij zaten aan het begin van de camping, daar was een klein hokje omgebouwd tot sanitair. Niet oud, maar weinig in geinvesteerd. Lauw (afwas) water, papier vaak op.

5. Chemisch toilet niet bij alle toiletgebouwen. Wij moesten de halve camping overlopen met het chemisch toilet.

Top zwembad, veel animatie (alles Franstalig), leuke eetgelegenheden.

Gratis WiFi bij de receptie zeer slecht.

Gezellige leuke vakantie gehad

Familie,
20-8-2018

Leuke camping. Wij hadden een mooi ruim plekje voor onze tent. (Niet alle plekken groot! Vraag echt op voorhand een ruime plek aan) sanitair was eerste dagen dramatisch. Echt smerig. Na contact te hebben gehad met capfun Nederland werd de schoonmaak beter en was het gebouw acceptabel. Ze kunnen er echt wel iets moois van maken. Oud betekent niet vies

In de omgeving veel te doen. Van leuke dorpjes tot sportieve activiteiten. Eten op de camping is goed zowel restaurant als afhaal. Campingwinkel heel klein, in de buurt genoeg supermarkten. Op 20 min een grote leclerc.

Animatie Frans georiënteerd, maar onze kinderen hadden hier geen hinder van. Zij hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hele leuke camping! Ligging perfect om de omgeving te verkennen. Leuke stadjes en riviertjes in de buurt. Habana presto caravan was wel erg klein maar wel erg schoon. Onze caravan had veel schaduw en privacy. Alle staancaravans staan op 5 min wandelen van het zwembad en speeltuintje dus perfect voor kleine kinderen. Camping is overzichtelijk. Leuke avondanimatie voor kindjes. Zwembad en glijbanen super leuk! Ik lees hier veel reacties dat het zwembad vies zou zijn maar wij hebben daar weinig van gemerkt. Integendeel zodra het water vies was werd het schoon gemaakt. Camping is inderdaad Frans georiënteerd maar als je dat niet wil dan moet je maar in Nederland blijven vind ik, je bent niet voor niks in Frankrijk toch. Wij gaan hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Le Beauregard is een fijne centraal gelegen camping. Door de vele Nederlanders hebben kinderen er erg snel vriendjes. Elke avond wordt er volop gevoetbald of getafeltennist en dan het liefst de Nederlands tegen de Frans sprekende. Door de centrale ligging zijn de meeste uitstapjes dichtbij.

Het zwembad was vaak troebel en zag er niet al te fris uit, de glijbanen waren erg leuk vooral de nieuwe was erg amusant.

Op de camping is er een mix van oude en nieuwe mobile homes. Wij hadden de pech om in een oude terecht te komen. Deze was eigenlijk al helemaal uitgeleefd. Douchecabine verroest en niet goed afsluitbaar, verroeste bekerhouders, behang wat van de de muur afkomt enz. enz. Het enige wat wel goed was was de airco en de vaatwasser en daarom was volgens de camping de caravan gelijk aan een Sunshine Top Presta. Wij zagen dat anders maar de camping was vol en we moesten het er mee doen. Wees dus gewaarschuwd als je hier boekt.

Nooit weer!

Olivier,
9-8-2018

We hadden een 4-persoons redelijke nieuwe, nette stacaravan. (met airco). Verbleven met 3 personen . Voor 4 personen echt heel krap, erg weinig bergruimte, geen ruimte om om de bedden heen te lopen. Veranda te klein om met 4 buiten te eten. Mooi zwembad echter (wellicht ook vanwege het gelukkig mooie weer) echt overvol. En dan niet alleen de (gereserveerde) stoeltjes maar ook in het water was het een gekrioel. Het water, van met name het grootste bad, was ronduit ranzig. Animatie in de avond alles in het Frans (terwijl er ook heel veel Nederlandse en Belgische gasten waren en er ook een Nederlands animatie-meisje was die makkelijk eea had kunnen vertalen) en ook gewoonweg onder de maat. Aankomst rommelig en onvolledige informatie ontvangen (bijv. geen info over werking van slagboom, geen info over procedure uitchecken). Voor ons eens maar nooit weer!!

Leuk voor 1 keer

MST,
8-8-2018

Camping dient volgens de website Nederlands georienteerd te zijn, hier was echter weinig van te merken (1 Nederlandstalige animator).

De stacaravan: niet heel schoon, caravan 119 ligt op een plateau is voor de rust prima zijn maar voor contact met anderen (voorbijgangers) geen goede keuze.

De zwembaden en glijbanen waren voor de kinderen erg leuk maar aan het einde van de dag enorm smerig en dan met name het sanitair bij het zwembad. De steentjes bij het zwembad doen de eerste 2 dagen pijn aan je voeten maar dat went, je kan ook gewoon je slippers aanhouden. Heel weinig schaduw plekken en maar 2 parasol dus dat is echt ondermaats. Verder veel handdoekje leggen op de bedjes door met name de Nederlanders.

Speeltuin was oke, wel verontrustend dat de gehele eerste week dat wij er waren de kinderen gewoon aan de stekker van het springkussen konden komen en er kinderen waren die deze er uit trokken terwijl er kinderen op het kussen zaten.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Beauregard in Mornas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Beauregard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.