Camping Capfun Le Beauregard

Camping Capfun Le Beauregard
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Beauregard voor je op een rij gezet:

277 reviews over Camping Capfun Le Beauregard in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Leuke vakantie in Capfun

Anneleen Wittenberg
17-7-2018

Wij hebben een leuke vakantie gehad bij Capfun. Het is een niet te grote camping en heeft een goede ligging om verschillende kanten van de Provence en zuiden van Ardeche te verkennen. Onze kinderen hebben er zich prima geamuseerd in de zwembaden en speeltuinen en snel vriendjes gemaakt.De glijbanen zijn super en zowel voor groot als klein. Alleen zijn er vrijwel geen ligzetels, enkel kuipstoeltjes en zelfs die waren tegen de namiddag vrij schaars

Het campingpersoneel was steeds heel vriendelijk. De gerechten in het restaurant waren eenvoudig maar lekker en vooral heel redelijk van prijs, idem voor drankjes aan de bar.

De aankleding rond de caravans kon beter, alleszins toch aan de uitkant van het park waar wij zaten caravan 23.. Aarden weg -veel stof en onkruid rond de caravan en putten waar buizen waren in aangelegd.

De avondanimatie mocht wat internationaler gezien toch heel veel Nederlandstalige campinggasten

Fijne vakantie gehad.

Meik de Raadt
23-6-2018

Sommige stacaravans hebben ruimte en privacy, andere veel minder.

Als we aankomen kijken we welke caravans we zouden willen en dan is er altijd wel 1 vrij.

Er zijn niet heel veel sta plaatsen voor tenten en caravans. Sommige hebben eigen hokje met koelkast en sanitair?

Het is in juni nog lekker rustig op de camping. ( in het weekend iets drukker).

Veel Fransen en paar Belgen en Nederlanders.

We hadden een vrij nieuwe caravan met airco, TV en vaatwasser.

Wasmachines voldoende beschikbaar en werkte goed.

Tijdens ons verblijf werd er WIFI aangelegd. Voor €30.- een week op 4 apparaten. Niet supersnel, maar genoeg voor mail en social media.

Het zwembad is uitgebreid met nog meer glijbanen. Werd veel gebruik van gemaakt.

Er was nog geen badmeester dus zwemshorts en slippers werden gedragen.

Restaurant is ongezellig, terras is prima. Kaart heeft weinig keus. Entrecote was goed gebakken en ook de pizza’s waren lekker.

Prachtige omgeving, uitgeleefde caravan.

Hanny
17-9-2017

Wij hadden een uitgeleefde caravan, no. 204. Van de 5 binnendeuren sloten er maar 4. 1 viel er bijna helemaal uit. Als je pech had en je was toevallig alleen, kon het voorkomen dat de wc deur niet meer openging.

Slechte wifi en hele slecht internet.

Lokatie van de camping is prima. Er is heel veel te doen in de omgeving. Je mag niet op schoeisel rondom het zwembad.

Heel pijnlijk met die grove betonnen vloer.

Zeer mooie camping maar zwerfvuil sanitair

T descheemaeker
6-9-2017

Mooi gelegen camping we waren er drie jaar geleden ook.

Nu was het sanitair zo smerig dat we met verschillende camping gasten zelf gepoetst hebben

Ze hadden geen aandacht voor de klachten

We gaan niet meer terug

Leuke vakantie gehad

Jack
29-8-2017

Fijne camping, mooi onder de bomen ook. We hadden een stacaravan 247, harstikke mooie lokatie, kinderen konden alleen naar speeltuinen/voetbalveld. Fijne leuke zwembaden, glijbanen en turbotol, en ach die vloer...dat went na een paar dagen. Je bent zo in andere leuke stadjes met de auto. Heerlijk genoten met zijn vieren! De kinderen hadden geen last van de franse animatie (lees discoliedjes) gewoon meedoen met alle kinderen ! Over het sanitair weet ik niets, maar ga je in een stacaravan dan kun je met een gerust hart deze camping boeken !

Nooit meer

Jan
27-8-2017

Ruime staanplaats. Staat van het sanitair was echt zwaar beneden peil. Het stonk naar het riool en was zeer slecht schoongemaakt. Lauw afwaswater. Het zwembad was voor de kinderen leuk maar ook daar zag je vooral bij het binnenbad de groene alg aan de binnenkant van het zwembad zitten. Hygiene was zeer slecht op deze camping.

Nooit meer, mooi zwembad maar dat is ook alles

Ria Willems
22-8-2017

Met eigen caravan of tent niet aan beginnen, sanitair is echt hopeloos. Heel vies en oud. Geen toiletbrillen. Toiletten, wasbakken en douches door elkaar, niet erg fris. Er zijn toiletten waar de vloer van open ligt. Afwassen deden we bij de tent door een gebrek aan warm water. Wij kookten zelf water om af te wassen, anders alleen lauw water. Vloer om het zwembad zeer pijnlijk aan de voeten, oplossing slippers aan houden, ook al mag dit niet.

Niet snel weer

Petra
21-8-2017

Voor onze kinderen (9 en 11 jaar) was het een prima camping; zwemmen, spelen, voetballen, veel vriendjes.

De omgeving is mooi; er is veel te doen.

Wij hadden een matige campingplek voor onze tent; weinig schaduw en niet al te groot. Het sanitair was echt beneden peil; hoe komt een camping aan 4 sterren met zulke gebrekkige en slecht onderhouden toiletgebouwen?

Daar moeten ze echt iets aan doen, want het haalt heel de kwaliteit van de camping naar beneden.

Na vorig jaar 3 dagen hier te zijn geweest weer terug gegaan, mede door de keuze voor de afstand kleine 1100 km.

animatie prima, organisatie prima, sanitair het blijft een franse camping,

zwembad veel beter als vorig jaar stenen waren gelijk , glijbanen top , tweede pana veldje erbij zou leuk zijn,

staanplaatsen top, in het algemeen prima! heerlijk weer gehad die 3 weken , komen hier zeker terug maar volgend jaar een keer naar de zee.

Wij hebben een fantastische vakantie gehad op deze lekkere camping. Prachtige, nieuwe stacaravan op een plekje met privacy, zon en schaduw. Airco was heel fijn omdat het 39 graden was en de afwasmachine was pure luxe. De camping is mooi, aardige medewerkers en een heerlijk zwembad. In de omgeving zijn ontzettend leuke uitstapjes te maken zoals Mont Ventoux, Pont du Gard, een dagje naar het strand, leuke marktjes etc etc. Onze kinderen hebben zich ontzettend vermaakt en we wilden allemaal niet naar huis.

Minpuntjes: wij hadden een stacaravan en ik was blij dat ik niet van het sanitair gebruik hoefde te maken. Verder hoorde ik mensen klagen over de wifi maar dat is volgens mijn op alle campings slecht. Plus: prima om eens af te kicken van je telefoon en naar je kinderen te kijken ipv naar je scherm.

Kortom: een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Beauregard in Mornas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Beauregard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Le Beauregard scoort een 7.64 uit 10 op basis van 352 reviews.