Camping Capfun Le Beauregard

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Mornas

6.5Voldoende

• 6.4Eetgelegenheden
  • 5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Beauregard voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Met het gezin naar Camping Capfun Le Beauregard. De animatie op de camping is Frans georiënteerd. Er zijn veel kinderen en ’s avonds wordt er vaak met elkaar gevoetbald of getennist. Zwembaden met glijbanen, een campingwinkel en een goed restaurant. Rondom Mornas is veel te doen en te zien. Op 1 uur afstand van Vallon Pont d’Arc.

382 reviews over Camping Capfun Le Beauregard

• 2019
    7kvh25-08-2019

Voor herhaling vatbaar, kinderen vonden het super!

Mooi geheel, hele leuke zwembaden en glijbanen... 1 punt van kritiek, vernieuw het sanitaire gedeelte!! Rest is allen goed! Animatie is goed, zeker avond! Restaurant is in orde. Supermarkt is + - 10min met de wagen! Autostrade +-15min. Water in de douches is wel koud, als het buiten 35-40 C is doet dit wel eens deugd, als je een mindere dag hebt en savonds al wat kouder , voelt het douchewater wel echt koud aan!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Huttenhuis11-08-2019

Geweldige 8dagen gehad!

We verbleven in een stacaravan nr 246 top plek. We hebben ontzettend genoten op deze camping. Onze meiden 10 en 7 jaar wilden niet weg. Het zwembad is geweldig, wat een vermaak al die glijbanen. Klopt hier en daar mogen ze wat plankjes vervangen. Animatie was heel goed. Aanrader is de stad Avignon 30min (prachtige stad) en op de terugweg de aquaduct pont du gard te gaan bezoeken. We zijn ook naar de Ardeche gereden 45min om te zwemmen in de rivier bij pont d'arc, geweldig mooi daar. Mornas zelf is niet heel bijzonder. Het marktje op zondag is fijn, veel fruit voor weinig geld. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Fam Schipper11-08-2019

Deze camping niet meer voor ons.

De camping is mooi gelegen,centraal bij bezienswaardigheden. De camping zelf heeft een leuk zwembad voor ieder wat wils voor jong & oud. Sanitair is heel slecht , wij zaten bij een sanitairgebouw waar het water heel heet was, zou je lichaam & hoofd aan verbranden, gevaarlijk om kinderen alleen te laten douchen, er is ook maar 1 stand op kranen je kan zelf niet mengen. Het is er vies, ruikt erg naar urine! Voor mij gevoel te weinig schoongemaakt & er mag wel onderhoud aan gedaan worden dichtbij onze plek rond staandplaats 33a. Wij gingen dus naar een sanitairgebouw dichtbij zwembad. Eten bij restaurant kan pas vanaf 19.00 uur. Wel animatie voor kids, wel in het frans. s'avonds wordt er wel door franse campinggasten na 0.00 uur doorgefeest, zoals nu ik schrijf dit om 02.42uur omdat ik niet kan slapen van harde geklets en muziek wat er gedraaid wordt. Wij zijn hier 1x geweest maar er komt geen volgende keer meer.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 6P05-08-2019

Prima camping, zwembad toe aan renovatie.

Prima camping. Het zwembad heeft echter wel een renovatie nodig, het water was in sommige baden vies. Het zwembad was ook te klein voor het aantal gasten. De glijbanen waren erg leuk en het toezicht is prima. Er was altijd wel een stoel of plekje vrij bij het zwembad. De omgeving is erg mooi. Personeel is vriendelijk en er zijn s avonds leuke shows. Wel veel in het Frans ondanks de beloofde Dutchbox. Speeltuinen zijn voor de kids erg leuk. Onze 4 pers mobilhome was netjes en schoon, viel echter wel erg klein uit. Ze staan verder op de ruime plekken.

• 8Mark beckers02-08-2019

Prima camping

Goede nette camping , zwembad en glijbanen waren prima zeer goed toezicht,er waren wat beschadigingen aan zwembad maar dit was afgezet. Wc en douches waren schoon konden misschien wel nog iets meer gepoetst worden, personeel is aardig en behulpzaam, heel goed restaurant, leuke shows. Jammer dat sommige mensen vooral nederlanders geen respect hebben voor andere op de camping.

• 7Staat v/h sanitair

• 1Tamara26-07-2019

Nooit meer!!!

De camping is zwaar tegen gevallen toen wij aan kwamen. Het zwembad is niet veilig voor kinderen omdat en tegels los zitten en er geen afvoerputjes zijn maar gewoon gaten. Onze dochter van 2 kwam vast te zitten met haar voetje tussen een gleuf en had daarna nog dagen last van haar enkel. Ook waren er in een paar dagen tijd, twee ambulances gekomen voor andere kinderen. Het huisje viel ook zwaar tegen, de wc zat los en het water van de wc lag er gewoon naast. De gootsteen in de keuken lekte, er staken schroeven uit het hout van de veranda voor het huisje. Ook was het huisje vies en onverzorgd. Het personeel was erg onvriendelijk tegen ons en begon zelfs een keer tegen ons te schreeuwen in het Frans omdat wij hun niet begrepen (en wij geen Frans spreken). Zeker geen aanraden en zeker geen 4 sterren waard!!

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 7Jochem26-07-2019

Prima verblijf in deze mooie regio!

We zijn eerder altijd naar andere campings van Capfun/Franceloc geweest in dezelfde regio maar voor ons was dit de eerste keer op deze camping. Wij hadden een Top Presta kampeer plaats plek 143 waardoor we een klein hutje hadden met koelkast en picknick tafel. De camping is kleinschalig en vooral gericht op de vaste stacaravans niet het camperen met caravan of tent. Er was een stroom voorziening maar geen water punt. Sanitair was matig, dit is wel aan vervanging toe overigens was het wel netjes en schoon! (dagelijks meermaals schoonmaak) Het zwembad was voor het aantal gasten op de camping groot genoeg, iedere dag 3 badmeesters waardoor je je erg veilig voelt. Het water was helaas niet schoon, er dreven veel beestjes en ander vuil in. Bij het zwembad is weinig schaduw en zijn de tegels erg ruw aan je voeten, je kunt het beste slippers aanhouden (hierop wordt niet gecontroleerd) De glijbanen zijn de gehele dag geopend. Prima camping!

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 4Anoniem21-07-2019

Nooit meer

Camping is vergane glorie!!! Plaatsje zoeken op basis van mobile homes. Elektriciteit is 40 meter van je plaatsje, geen watertappunten. Erg druk bij zwembad, weinig tot geen schaduw bij zwembad en handdoekje leggen.... Auto's van kampeerders en de golfkarretjes van het personeel rijden veel te hard. Verkeersdrempels voor kleine kinderen niet goed zichtbaar, hebben heel wat kinderen met open knietjes en handen gezien. Staat van sanitair ronduit slecht. Losse toiletpot, koude douches, minimale schoonmaak brrr. Animatie is vooral Frans georiënteerd en er wordt op de camping ook maar minimaal Engels gesproken. Wifi op camping is niet optimaal.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Buijs21-07-2019

Super

We hebben een super vakantie gehad. Veel leuke dingen te doen in de buurt. Veel animatie ook met 2 Nederlandse meisjes.

• 8Bas20-07-2019

Iedereen heel vriendelijk. Veel spreken Engels. Zelf een Nederlandstalig meisje. Eten in restaurant was echt super. Zwembad was helemaal top voor de kinderen.(6,10,15) Er was toezicht. Deze waren heel streng maar dat beviel ons wel.Shows in de avond heel leuk gedaan. Animatie overdag geen gebruik van gemaakt. Omgeving is echt helemaal top. Mount-Ventoux, Avignon, fort mornas en lavendelvelden met uitleg(Engels) en aquawave is super mooi met echt niet normaal duur. Wij hadden een mobilhome. Bij gebreken kwamen er paar mannen gelijk maken. Kom hier graag terug

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

50 tips over Camping Capfun Le Beauregard

• Jochem, 26-07-2019

Boodschappen tip: Rijdt door tot Orange +/- 15min. daar heb je een goedkope Lidl.

Bezienswaardigheden tip: Het kasteel van Mornas bezoeken, geopend tot 17:00 entree €10. Vallon Pont D'arc zwemmen +/- 1u rijden. Montelimar Nougat museum, parkeren in het centrum en het museum bezoeken. +/- 1 uur rijden

• Merel, 24-06-2014

Fontaine de Vaucluse is op 1,5 uur rijden vanaf de camping Beauregard en zeker een bezoek waard, het dorp staat bekend om de grot waar zich een waterbron bevind, de ‘klim’ ernaartoe is zeker de moeite waard, de trip ernaartoe wordt begeleid door winkeltjes en restaurantjes en een prachtig uitzicht over de rivier die ontspringt in de grot. Watergekletter en vogels is wat je onderweg hoort. In 30 minuten klim je naar de bron, maar dat is het zeker waard, ga alleen niet in het weekend ivm drukte

• Merel, 24-06-2014

Wij zijn naar Rousillon geweest: http://www.roussillon-provence.com/ een ontzettend leuk dorpje met een okergroeve, dit is zeker een bezoek waard, entree 2,5 euro voor 1 volwassene. Je kunt kiezen uit een wandeling van 30 minuten ( zeer goed te doen) en 60 minuten. We hebben daar ontzettend genoten van de rood/oranje gekleurde rotsen en de prachtigste foto’s gemaakt. Voor mensen die slecht ter been zijn is het geen aanrader. Ook het dorpje is prachtig met de gekleurde huisjes, een hoop restauran

150 vragen over Camping Capfun Le Beauregard

• Natascha , 27-06-2019

Kampeerplek

Wij hebben een "luxe" kampeerplek gehuurd met huisje waar al een koelkast en stoelen/tafel bij zit. Kan iemand mij vertellen wat voor soort stoelen hierbij zitten.

Jochem, 26-07-2019

Dit is een picknick tafel. Op de meeste plekken met Top Presta (luxe) zijn dit nieuwe picknick tafels.

• Alwin Roijen, 18-01-2018

Stacaravans via neckermann, vacansoleil of capfun

Wij willen graag met ons gezin in de zomer naar deze camping gaan. Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer, prijzen voor de stacaravans verschillen behoorlijk bij de diverse aanbieders. Zit er verschil in welk huisje je krijgt als je via vacansoleil of Neckerman boekt?

Droppie, 25-01-2018

Wij hebben via cap fun gedaan omdat we daar meer luxe in de stacaravan hebben voor een goede prijs.

Karin, 21-01-2018

Staan idd heel veel verschillende soorten stacaravans dus kan me voorstellen dat er prijsverschillen zijn. Weet zo niet welke stacaravans per reisorganisatie worden aangeboden, ik zou adviseren om rechtstreeks te boeken, eventueel telefonisch zodat je kan zeggen wat je wensen zijn betreffende het huisje/caravan. Zelf zijn we er alleen maar met eigen kampeermiddelen geweest dus kan je niet adviseren welke je het beste kan nemen. Succes ermee

S, 05-02-2018

Boeken via CapFun! Beste prijs voor de beste caravans :)

• Sonja, 07-01-2018

NL Tieners?

Wij gaan komende zomer vanaf 22 juli 2 weken naar deze fijne camping (al 2x eerder geweest). Zijn er nog meer NLtieners op de camping in die periode? Wij gaan met 2 meiden van 11 en 15 jaar oud.

Dorien, 21-07-2018

Hoi hoi, wij zijn er ook vanaf 22ste met 3 meiden 7, 10 en bijna 14 jaar en een jongen van 16 Komen elkaar vast tegen!!!

Marlin, 10-02-2018

Wij gaan ietsjes later met 2 tieners van 12 en 15 jaar oud. Wij zijn er van 12 aug tot 26 aug.

Celesta, 25-01-2018

Ik heb alleen een jongen van 12 in de aanbieding. Hi Hi.

Karin, 21-01-2018

Vast wel! Onze ervaring is dat er vrij veel jeugd aanwezig is zeker in die periode. Wordt ook veel gedaan dus als ze meedoen maken ze vast snel contacten.

Rianne, 13-06-2018

Goed om te lezen, wij zijn er vanaf 14 aug voor 3 weken met een 14 jarige dame Wordt vast heel gezellig!

Camping Capfun Le Beauregard info

• Aantal sterrensterstersterster