We hebben een aantal aanbieders voor Mornas voor je op een rij gezet:

Reviews over Mornas

Niet echt interessant.

R.J.M. Lammers,
    11-11-2018

Mornas is een klein dorpje met weinig voorzieningen. Er lag wel een prima supermarkt aan de rand van het dorp. Qua eetgelegenheden hebben we Mornas bekeken, maar uiteindelijk overgeslagen. Er ligt wel een fort bovenop de berg, maar wij kwamen aan vlak voordat het ging sluiten en hebben het uiteindelijk niet bekekekn

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

klim naar het kasteel is leuk

Fam Thiel,
    11-8-2014

We hebben de berg beklommen met 4 kids (10,7,4,3) en was erg stijl, maar leuk om te doen. Helaas was de laatste rondleiding in het kasteel al voorbij.

Het schijnt leuk te zijn met ridders die met zwaarden vechten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Redelijk saai

AWRT,
    9-8-2014

Mornas zelf heeft weinig te bieden.

Het fort zou een leuke bezichtiging kunnen zijn, maar wij zijn halverwege de beklimming naar boven afgehaakt!! Zeker niet geschikt om te beklimmen met jonge kinderen; wat steil!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Alleen het kasteel bezocht.

mjbouva,
    21-9-2013

Tijdens ons verblijf op een nabijgelegen camping zijn we alleen naar Mornas geweest voor het kasteel. Over de rest van het dorp kunnen wij dus niet oordelen.

Het kasteel was aardig, maar geen must-see. In het weekend was er een rondleiding, maar alleen in het Frans. Ook als je geen gebruik wilde maken van de rondleiding moest je het hogere bedrag betalen. Dat was ons niet helemaal duidelijk vooraf, maar je loopt ook niet weg bij de kassa na de flinke klim.

Ons zoontje van 3 vond het echter allemaal indrukwekkend!

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Mooi klein dorpje met een prima supermarkt Dia

van der Molen,
    9-8-2013

Mornas heeft een prachtig kasteel. Gelukkig hebben wij niet de auto bij de weg geparkeerd maar zijn met auto naar boven gereden. Daarvandaan toch nog een eindje en flinke klim naar boven wandelen. Fles water mee. Kasteel is best mooi.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Mornas scoort een 7,9 uit 10, op basis van 62 reviews