Reviews over Mornas

Leuke camping, met veel verouderde mobile homes

Inge Doornhof,
    28-11-2018

Camping echt prima, mooi schoon, leuk zwembad. Waren we elke dag te vinden.

Mobile home waar we bij aankomst in kwamen, was uitgeleefd, oud vies. Flinke klacht neergelegd en toen kregen we een nieuwe. Dat was wel jammer.

Vanwege deze reden zou ik hier niet naar teruggaan.

Veel te doen in de omgeving, dus wel erg leuke vakantie gehad.

Zeer centraal gelegen camping voor uitstapjes.

Marina,
    11-11-2018

Afgelopen zomer kozen we deze camping uit om de centrale ligging. Op rijafstand van de camping liggen allerlei bezienswaardigheden. We waren al eerder in de Ardeche en de Drome geweest en vorig jaar lag onze camping in de Cevennen. We vinden het mooi om in een bergachtig gebied te zijn, maar ook een aantal culturele uitstapjes te doen. Deze camping bood ons de gelegenheid om toch weer net in een andere omgeving te zitten, maar toch een aantal uitstapjes te doen die al eerder op ons lijstje stonden. We zijn o.a. geweest naar: Avignon, de Cascades du Sautadet, Mont Ventoux, de grotten van Saint Marcel, Middellandse zee, Le Sentier des Ocre in Roussilon en Orange. In de regio zijn ook veel riviertjes en watervallen te vinden voor een verfrissende duik. De camping zelf ligt wat afgelegen. Het zwembad op de camping is groot. Het aantal fijne bed was karig. Ook voor een plek in de schaduw moet je op tijd zijn. Verder was onze caravan prima.

2 hele fijne weken!

Carla Van Zon,
    4-9-2018

Deze camping ligt in een prachtige omgeving waar zeer veel te doen is.

De camping zelf is wat verouderd. Ons huisje was niet meer het nieuwste maar wel schoon en ruim genoeg met 2 volwassen en en 2 kids. Helaas hadden we geen airconditioning wat wel eeen aanrader is. Inventaris niet helemaal compleet maar dat werd goed en snel opgelost. Animatie is vooral Frans georiënteerd en er wordt op de camping ook maar minimaal Engels gesproken. Zwembaden en glijbanen prima.

Net buiten de camping een leuk restaurantje waar je lekkere pizza's eet.

In de buurt uitstapjes naar avignon, oranges, pont d' arc, nimes en de ardeche.

Wij kunnen ons niet helemaal vinden in alle negatieve recensies.. sommige dingen als verouderde huisjes en minimale Nederlandse animatie koppen zeker maar voor ons geen probleem. Wij hebben voornamelijk genoten.

Gezellige leuke vakantie gehad

Familie,
    20-8-2018

Leuke camping. Wij hadden een mooi ruim plekje voor onze tent. (Niet alle plekken groot! Vraag echt op voorhand een ruime plek aan) sanitair was eerste dagen dramatisch. Echt smerig. Na contact te hebben gehad met capfun Nederland werd de schoonmaak beter en was het gebouw acceptabel. Ze kunnen er echt wel iets moois van maken. Oud betekent niet vies

In de omgeving veel te doen. Van leuke dorpjes tot sportieve activiteiten. Eten op de camping is goed zowel restaurant als afhaal. Campingwinkel heel klein, in de buurt genoeg supermarkten. Op 20 min een grote leclerc.

Animatie Frans georiënteerd, maar onze kinderen hadden hier geen hinder van. Zij hebben genoten.

Super leuke vakantie gehad! Mooie leuke camping

Nele,
    18-8-2018

Hele leuke camping! Ligging perfect om de omgeving te verkennen. Leuke stadjes en riviertjes in de buurt. Habana presto caravan was wel erg klein maar wel erg schoon. Onze caravan had veel schaduw en privacy. Alle staancaravans staan op 5 min wandelen van het zwembad en speeltuintje dus perfect voor kleine kinderen. Camping is overzichtelijk. Leuke avondanimatie voor kindjes. Zwembad en glijbanen super leuk! Ik lees hier veel reacties dat het zwembad vies zou zijn maar wij hebben daar weinig van gemerkt. Integendeel zodra het water vies was werd het schoon gemaakt. Camping is inderdaad Frans georiënteerd maar als je dat niet wil dan moet je maar in Nederland blijven vind ik, je bent niet voor niks in Frankrijk toch. Wij gaan hier zeker nog een keer terug!

Mornas scoort een 7,9 uit 10, op basis van 62 reviews