Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

10 Reviews over Le Vent d'Etoile

• 10Wilma11-08-2018

Genoten van deze Fantastische Bed and Breakfast

Een Fantastische Bed and Breakfast op een Prachtige Locatie in de Provence dichtbij de Mont Ventoux met een Super Vriendelijke en Gastvrije Nederlandse eigenaresse. Elke ochtend kun je genieten van een Heerlijk ontbijt met vers fruit. Ook buiten in het zonnetje kun je genieten van dit Heerlijke ontbijt met een prachtig uitzicht op de Mont Ventoux. Het is hier Echt Genieten met een grote "G"

Alles was Perfect!!!

• 10Jan en Anita17-09-2017

schitterend plekje

Het was af!!!. Echt een plekje om helemaal tot rust te komen. Geweldige gastvrouw. Kanjer van een "huishond". enige minpuntje was dat wij maar een nachtje konden blijven. Wij hopen nog een keer terug te komen om wat langer te kunnen genieten van het uitzicht, het zwembad en het pamperen van Helena.

• 9Ingeborg25-01-2016

Mooie kamer, prachtig uitzicht, heerlijk ontbijt!

Alleen maar positieve punten. Kamer was schoon, en heel smaakvol ingericht. vanaf het terras (met zwembad) een prachtig uitzicht. En het ontbijt, waarop we iedere dag werden getrakteerd door de uiterst vriendelijke gastvrouw, was voortreffelijk.

• 9Peter en Irma van Nisselrooij04-10-2015

Wederom Genieten met een hoofdletter!

Zojuist terug van weer een veel te kort verblijf bij Helena en Pax. In juli hebben we voor het eerst kennis gemaakt met Le Vent d"Etoile en voor vertrek stond al vast: we komen terug en snel! Na eerder in de nieuwe kamer (naam even vergeten) verbleven te hebben, dit keer in Blanc d'Ivoire. Ook nu weer zeer sfeervol met mooie meubels en vele leuke details. Als kamer wat ruimer dan die in juli en direct toegang tot het mooie terras met zwembad en verbluffend uitzicht op de vallei en de Mont Ventoux. In tegenstelling tot de inloopdouche bij de eerste kamer nu een wat kleine doucheruimte maar daar is dan ook elk minpunt mee genoemd.Ontbijt, ontvangst, gastvrijheid zijn van eenzame klasse. Veel mooie tips gekregen voor bezienswaardigheden of restaurantjes in de omgeving. Voor vervolgboekingen een kijkje genomen in de gites. Nog meer van het zelfde... Erg fraai, keurig verzorgd en compleet. Wanneer je als God in Frankrijk wilt zijn, is er maar een plek.... Le Vent d'Etoile.

• 10eva01-10-2013

Een paradijsje....schoon en fris.!!

Samen met mijn partner hebben wij een fantastische vakantie doorgebracht bij Helena's chambre d'hôte "Le Vent d'Etoile"" in Mormoiron. Allereerst de hartelijke en spontane ontvangst met een welkoms drankje. De kamer is bijzonder sfeervol ingericht. Sanitair brandschoon en fris wit beddengoed en handdoeken.(dit hebben we in Mormoiron op een ander adres wel eens anders meegemaakt ... !!...) Het ontbijt was iedere ochtend weer een verrassing. Goede koffie en heerlijk vers brood, zelfgemaakte jam en verse jus. Kortom...wij hebben onze plek gevonden..!!!

• 10Sandrine30-09-2013

een paradijsje! Schone kamers. Fris beddengoed.!

Na diverse chambre d'hôtes in de omgeving bezocht te hebben, hebben we eindelijk onze vaste plek gevonden. Foto's van diverse websites kunnen bedriegen. Maar hier was het werkelijk een paradijs. Alles tot in de puntjes verzorgd. Schone kamer..Smetteloos witte lakens en handddoeken.(dit hebben we in Mormoiron wel eens anders aangetroffen) Maar bij "Le Vent d'Etoile"is het fantastisch verblijven..Geweldig zwembad met ligbedden, voor ieder een fris badlaken en een prachtig uitzicht. De gastvrouw kwam ons verwennen met een hapje en een drankje of s'ochtends een kopje koffie . Dit werd overigens niet extra in rekening gebracht. Bij het ontbijt was iedere ochtend weer een verrassing. vers fruit, verse jus d'orange. heerlijk vers brood en croissants, zelfgemaakte jams, en iedere ochtend een extra wisselend gerechtje. Dus Helena..... Het deed zeer om weer naar de regen en kou te vertrekken maar... Geweldig bedankt .. je hebt ons een fantastische vakantie bezorgd. Tot 2014...!!!!! Sandrine..

• 9Ronn Petra Lars en Carmen16-05-2013

Met één woord grandioos!

Het huis waar wij in vertoefd hebben is zeer smaakvol ingericht, Alles klopt gewoon, niks op aan te merken,

Lenie de gastvrouw, staat altijd voor je klaar, en doet er alles aan om je verblijf zo leuk mogelijk te maken. Top Gastvrouw!

• 9Marian19-07-2012

Echt genieten!

Een unieke plek in de Provence. We hebben een week doorgebracht in de gite voor 2 personen. Deze is heel sfeervol en praktisch ingericht, alles wat je nodig hebt is aanwezig. De inloopdouche is heerlijk! Vanaf het zwembad terras heb je een fantastisch uitzicht over de vallei en het dorpje en als blikvanger is er de Mont Ventoux! In de omgeving is veel te doen en te zien. De gite was bij aankomst schoon en door de geurkaarsjes rook het lekker in de net gebouwde accommodatie (1 jaar oud). Wij hebben een meer dan geweldige vakantie gehad bij Helena en Pax!

• 9Hans en Wilma12-09-2011

Geweldig

We hebben genoten in een sfeervol ingerichte kamer, heerlijk ontbijt aan een sfeervol gedekte tafel. Alles tot in de puntjes verzorgd door Helena. Niets is Helena te veel, bij vragen doet ze heel veel moeite om het op te zoeken. Prachtig uitzicht, vanuit de kamer zo het zwembad in met heerljke relax ligbedden. Douche is wel aan de kleine kant. De bedden zijn van goede kwaliteit en slapen heerlijk! Zeker een plek om naar terug te gaan.

• 9Anne en vrienden/familie03-09-2011

Leven als God in Frankrijk!

Wij hebben met 6 volwassenen een heerlijke sportieve vakantie gehad in Le Vent Etoile, met uitstekende gastvrijheid van Helena en hond Pax! Een plek waar je je meteen thuis voelt met prachtig uitzicht vanuit het heerlijke zwembad over de Provence en de Mont Ventoux. De Gîte is luxe en stijlvol ingericht. Wij zaten hier in de zomer met fietsers, maar de Gîte leent zich ook uitstekend voor in de andere seizoenen. Mormoiron is ook een perfecte uitvalsbasis voor de beklimming van de Mont Ventoux, slecht 6 km van Bedoin, dus alles dicht in de buurt. Het is prachtig fietsen in de omgeving. Wij vonden dit zeker een aanrader!!!

Bed & Breakfast Le Vent d'Etoile info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)