Camping Château de l'Eouvière

95 reviews over Camping Château de l'Eouvière

• 2017
    4jan b.30-08-2017

zootje ongeregeld

Prachtige ligging, mooi uitzicht vanaf de camping en prima plaatsen. Maar wat een bedroevende camping. Grootste deel van toilet- en douchehokjes afgesloten, en een aanzien lijk deel dat open is werkt niet goed (wc's trekken niet door, douchen met koud water). Veel vervuild, verrot en kapot. In principe is het mogelijk om brood te bestellen en op te halen 's ochtends vanaf half negen - maar regelmatig komt het pas na negen uur 's ochtends aan. Bij de toiletten bleef een vieze onderbroek een week lang liggen - niemand die het opruimt. Toiletten worden ook nauwelijks schoongemaakt. Oude houten planken rond het zwembad - met losse en uitstekende schroeven. Speeltuintje is een niet al te veilige rotzooi. Eigenaar vindt het maar gezeur (van die Nederlanders) als je geen paspoort of rijbewijs wil achterlaten (ze legt wel uit dat ze bang is dat je anders zonder te betalen vertrekt - gastvrij is dus anders). Het is bijna grappig, al die sterren die de camping heeft en het geld dat ze vragen voor overnachtingen.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• Oude reviews

3frans14-08-2016

niet echt een aanrader

stacaravan gehuurd bij touroperator 3slaapkamers 1 met 2 pers bed, 2 met 2, 1 pers bedden ,die zijn heel klein 5cm tussen de bedden veel te klein voor 6 pers wel schoon en netjes. camping is verwaarloosd, overal waar je kijkt is iets kapot of verrot sanitair is zeer oud ,zwembad ziet er oké uit maar de planken om het zwembad zijn gevaarlijk ,bij het eerste bezoek al een splinter van 10 cm in de voet, schroeven steken uit ,dat is wachten op ongelukken het restaurant ziet er zo erg uit dat we het maar niet eens geprobeerd hebben ga je puur voor de gehuurde stacaravan en zoek je je vertier in de omgeving en niet meer dan 4 personen dan is het goed te doen wil je hier heen met kleine kinderen of met je eigen tent/caravan. niet doen personeel is aardig, bij vertrek wordt de caravan zeer grondig geïnspecteerd (het leek wel een plaats delict ,zelfs het douche putje ging er uit )

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9Herman Hessels25-07-2015

zeer goed

Leuke camping en lekker rustig, wij mochten zelf een plekje uitzoeken. Sanitair ook erg goed en voor Franse begrippen erg keurig. Twee jaar geleden ook geweest en daarom nu weer gegaan. Gevoel van thuis komen, en zo werden we ook behandeld.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9Nele Poets12-06-2015

Topper

Zeer rustige camping. Mooi zwembad, zeer vriendelijke eigenaars. Kortom voor ons een top camping!!!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8Arno04-10-2014

Mooi gelegen

Half september wordt alles hier afgebouwd. We konden nog net in het restaurant eten, maar de rode wijn was al op. In Frankrijk en de rode wijn is op. Van de kaart was er nog één gerecht te krijgen. De volgende dag was het restaurant gesloten. Verder ook geen faciliteiten meer behalve dat wat nodig is. Wij worden graag met rust gelaten en daarom vonden wij deze camping heerlijk. Eten kan o.a. prima in Montmeyan evenals naar de bakker. Prima plek, aardige beheerders. Sanitair een beetje simpel maar het werkte allemaal prima. Wij komen terug.

• 7Eetgelegenheden

• 6Familie van der Velden12-09-2014

Teleurstelling na geweldig verblijf vorig jaar!

Vorig jaar een goed verblijf gehad op deze prachtig gelegen camping.Nu zijn we helaas na 2 nachten vertrokken naar een andere camping.Er bleek in het grote sanitairgebouw op het 1e terras geen water te zijn om te douchen.Ook was er alleen koud water aan de wastafels.Een aantal toiletten waren niet in bedrijf als gevolg van verstopping. Het kleinere hoger gelegen toiletgebouw had lauwwarm water en een erg kleine straal. Het probleem is meerdere keren aangekaart bij de beheerder, maar helaas zonder resultaat.Toen wij de 2 nachten afrekenden en de reden van ons vertrek gaven werd ik er gezegd dat het probleem was opgelost. Een aantal dagen later spraken wij campinggasten die wel hadden besloten te blijven, maar het probleem was nog niet opgelost!Wij denken dat een nieuw aangelegde waterleiding voor de nieuw geplaatste stacaravans het probleem is.De ligging van de camping is werkelijk prachtig, maar het is jammer dat de beheerder niet meer doet om de kwaliteit van de camping te waarborgen.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 5rsteeg06-09-2014

150 km doorrijden

Receptie is midden op de camping, als je niet laat weten dat je een plaats hebt ingenomen, kan je ook zonder wat te betalen ook zo weer vertrekken. Eigenaren hebben geen intresse in kampeerders. Receptie is altijd dicht, en je moet aanbellen. Broodjes service is er wel, maar degene die dat 's morgens verzorgt kan wasrschijnlijk niet praten. Deurgrepen van douche zijn afgebroken, eri s geen electra bij dr douche, en ook geen verlichting. Overslaan en doorrijden. !!!!

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 9Jet31-08-2013

Bijzondere prachtig gelegen camping!

Begin augustus kwamen wij aan op deze mooie camping en werden wij heel vriendelijk ontvangen. We mochten zelf een plaatsje kiezen en vreemd genoeg stonden er maar een handjevol kampeerders, hoofdzakelijk Nederlanders, een paar Fransen en een Engels stel. De camping heeft een prachtig zwembad waar je bijna altijd alleen in ligt! Het uitzicht van de lager gelegen kampeerplaatsen is prachtig! Op 10 minuten rijden in Regusse is een grote supermarkt. Het sanitairblok beneden is wat verouderd maar werd keurig schoongehouden en er was zelfs toiletpapier (geen hurktoiletten). Centraal gelegen ten opzichte van de meren 34 km afstand, lac de Sainte Croix, Esparron de Verdon. Er is geen animatie maar dat zoeken wij ook niet meer. Wij vonden dit een pareltje en vreemd dat het er zo rustig was...

Met oudere kinderen

• 8Fam.van der Velden31-08-2013

Kleine,rustige camping met prachtig uitzicht!

Een schitterend en centraal gelegen kasteelcamping. Wij stonden op het onderste terras met een prachtig uitzicht over de omgeving. De plek was ruim en schaduwrijk. Het grote vernieuwde toiletgebouw ziet er netjes en schoon uit. Een terras hoger was een kleiner, maar ook vernieuwd toiletgebouw. Het kasteel geeft een extra dimensie aan de camping. De beheerder is actief bezig om het kasteel te renoveren. In een bijgebouw van het kasteel zijn appartementen gevestigd. Het zwembad is ruim, schoon en open van zonsopgang tot zonsondergang. De ligstoelen langs het zwembad en de prachtig bloeiende oleanders geeft je het mediterrane gevoel. Elke dag kan er stokbrood e.d. besteld worden. Wij gingen elke ochtend lopen naar het dorpje Montmeyan om brood en beleg te halen. Tegenover de camping is een kiosk, cafetaria en pizzeria. Hier is ook de krant verkrijgbaar. Klein nadeel: Er is geen afvalbak aanwezig bij de afwasgelegenheid. Er is geen gescheiden afvalinzameling.

• 7Eetgelegenheden

• 8Fam. van der Meer13-08-2013

Prachtige camping

Camping Château de L'Eouviere in Montmeyan is een mooie rustig gelegen camping. Bij aankomst mochten we zelf een plaats uitzoeken. De plaatsen zijn ruim opgezet. Wij stonden onderaan met een prachtig uitzicht! De eigenaresse en haar zoon zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Het sanitair was simpel, maar schoon. Er hing zelfs toiletpapier. Het water uit de kraan was drinkbaar, wat erg handig is. Er is een heerlijk zwembad, met verschillende stahoogtes. Er zijn genoeg activiteiten te ondernemen in de omgeving. Ondanks dat er geen animatie op de camping is, hebben onze kinderen (13, 11 & 9 jr) zich prima vermaakt. Brood kun je halen bij restaurant of bij het bakkertje in het dorp, wat wij graag deden. Het afwas water was lauw, dat was iets minder. Voor ons zeker een camping om nogmaals naar toe te gaan!

• 6Eetgelegenheden

5 tips over Camping Château de l'Eouvière

• Jet, 01-09-2013

Door de Grand Canyon du Verdon per waterfiets of bootje, in het hoogseizoen is reserveren soms handig, wij hadden geluk en konden meteen een waterfiets huren. Sillans la Cascade, een mooie wandeling die ook met kinderen goed te doen is. Esparron de Verdon, daar zijn ook prachtige plekken aan het water te vinden.

• C. de B., 22-12-2012

Brood halen in het dorp is een aanrader. Lekker even wandelen en de plaatselijke bevolking (soms al in de bar) zien (zitten).

De zee is inderdaad ook een goede tip. Je bent er zo, dus je kunt er makkelijk een dagje heen.

• Fam.van der Velden, 31-08-2013

Boodschappen deden wij in Regusse bij de Super U. Dit was ong.15min vanaf de camping. In Aups is een Intermarche. Dit is ong.30min vanaf de camping. Tips: Bezoek aan de Gorges du Verdon. Langs de kloven kun je een prachtige autoroute rijden of met een waterfiets/kano de kloven in varen. Zwemmen kan in het prachtige blauwe Lac de St.Croix. De Gorges du Esparron zijn ook prachtig, maar voor kinderen is het lastiger om het water in te gaan. Leuke stadjes zijn Aups, Contignac, Lorgues, Quinson,

2 vragen over Camping Château de l'Eouvière

• Hans , 09-06-2016

Voetbalveld

Heeft de camping een voetbalveld en is de camping geschikt voor kinderen van 12-15 jaar?

• salaheddin, 18-08-2012

tent de luxe ottawa

Zijn er dekens inbegrepen bij zo'n tent de luxe ottawa als ik vragen mag. Hoop zo spoedig mogelijk wat van u te horen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras