Camping Mon Repos

3 reviews over Camping Mon Repos in het Nederlands

Repos

goupil
17-7-2013

Camping familial et calme, sans fioritures, avec un maximum de liberté tant pour les parents que pour les enfants et géré par deux formidables hautalpines. Pour une étape, ou mieux, pour un séjour, nous le recommandons.

mooi

A janssen
3-2-2011

Erg gezellig en goed vertoeven en alles aanwezig wat men zo willen

Heerlijke camping

Koen
21-2-2010

Prachtige camping, waar je prachtige wandelingen kunt maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mon Repos in Montmaur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mon Repos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mon Repos scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.