Vakantie in Montgenèvre

vakanties Montgenèvre

We hebben een aantal aanbieders voor Montgenèvre voor je op een rij gezet:

Reviews over Montgenèvre

• 10Nicolas Colomina15-08-2015

Mongenevre et les Alberts SUPER !!!

Lieu magique et fantastique pour toute la famille de 0 à 100 ans.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

januari 2015

• 7stéphanie26-01-2014

Mooi rustig skigebied voor gemiddelde skiër

Heel veel blauwe en rode pistes, is dus ideaal voor de gemiddelde skiër, de gevorderde moet zich op het volledige voie lactee wagen. In laag seizoen, geen volk. Weinig hutten en geen apres-ski.

• 6Sfeer in stad
    • 3Uitgaanslevenn

januari 2014

• 9Laura05-07-2013

Da visitare e scoprire

Posti bellissimi! Preferisco le piccole frazioni come les Alberts rispetto al passo del monginevro perché quest'ultimo e' troppo turisticizzato !

Gereisd met partner in januari 2013

• 8michael24-07-2012

Paysage de Carte postale

Le village club est excentré de la station donc il est difficile de donner un avis objectif. Un seul peut-être, c'est beau! Bien noter aussi que la station s'aggrandit très vite...

• 7Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 7Omgeving

februari 2012

• 9Robert14-07-2012

polecam

W Mongenevre byliśmy w lutym tego roku. Jest to nieduża alpejska wioska ale bardzo dobry ośrodek narciarski,wiekszosc stokow ma armatki śnieżne. Lezy blisko granicy z Włochami. Wybralismy to miejsce zeby nasze pociechy doszkalały sie w jeździe na nartach, mielismy bardzo sympatycznego instruktowa ktora zajmowal sie dzieciakami, a i trasy sa idealnie przygotowane dla poczatkujacyh i sredniozaawansowanych. Po calym dniu na nartach mozna wybrac sie na wycieczke saniami czy wyprawe na rakietach snieznych

• 9Sfeer in stad
    • 10Après ski
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

januari 2012

• 9dordtboy06-11-2011

een zeer mooi skigebied

Montgenevre heeft een heel mooi skigebied zowel voor beginners als ook voor gevorderen. Wij zijn hier een dagje geweest toen wij op huwelijks reis waren.

• 8Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners

Gereisd met partner in februari 2006

• 9Jeroen vd Coolwijk29-12-2010

Zeker de moeite waard!!!

Ga al vele jaren op wintersport en ben in ongeveer 35 gebieden geweest en dit is een echte topper. Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Het skigebied is modern uitgerust en heeft heerlijke en goed verzorgde pistes. Met onze drie kinderen( 9, 11 en 13 jaar) iedere middag heerlijke tochtjes over de verschillende bergen gemaakt. De 2 jongste hadden s'ochtends skiles en konden daarna lekker hun gang gaan. Zeer goede en vriendelijke skischool!!!

Het is iets verder, 1200 kilometer, maar ik rijd ze volgend jaar weer met veel plezier.

We hadden perfecte skicondities, iedere dag een vers laagje sneeuw. 1850 meter hoog gelegen dorp waardoor zeer sneeuwzeker. Heel weinig Nederlanders en dat mag van mij wel zo blijven. Het beste zou ik niet kunnen schrijven maar ik wel de liefhebbers dit niet laten ontgaan.

• 10Skigebied gevorderden
    • 9Après ski

december 2010

• 7anoniem19-09-2009

simply the best

bij het binnenrijden van Montgenèvre heb je misschien een magere indruk maar wacht maar tot je op de piste staat.

• 6Sfeer in stad
    • 10Skigebied gevorderden
    • 7Après ski

september 2009

• 9Marc05-04-2009

Uitgebreid skigebied met veel zonuren

Dorp is stuk verder dan andere skigebieden, voordeel: zuidelijk en veel zon. Vlots bereikbaar via Chambery en tunnel Fréjus (35 euro tol). Skigebied top 5 in Frankrijk. Het dorp ligt wel in een uithoek van het skikgebied. Zonder wagen neem je best een skipas voor 6 dagen Mntg. waarbij je één dag gratis het ganse gebied (Via Lattea) mag verkennen. Je kunt dan eventueel mits toeslag nog een dag Via Lattea bijnemen. Gezien het in een uithoek ligt moet je immers steeds dezelfde tour doen om naar Italie te kunnen skien en je haasten om tijdig terug te zijn. Wij namen 6 dagen Via Lattea (prijs= skipas 6 dagen Montgenevre met 4 dagen toeslag), skieden twee dagen in Montgenevre zelf en namen de andere dagen de auto en parkeerden ons aan de bobsleepiste in Italie (15 min met auto) en skieden dan rond Chateau d'Oeux, wat beste gebied is en goedkoop. Middagrestaurant Ciao Panis = ok. Koffie in Ital. 2euro in Frankr dubbele. 1 dag gratis geskied in Serre Chevalier met zelfde skipas (op 15 min)

• 7Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners