Vakantiehuis Villa La Cigale

• 6.5Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

4 Reviews over Villa La Cigale

• 6Gerard05-10-2012

Geen aanrader

Het is een groot huis op een groot omheind terrein. Helaas heb je geen echt uitzicht door de vlakke omgeving en de omheining. Het grote zwembad is prachtig maar helaas onverwarmd, in de tweede helft van september was het ijskoud. Privacy heb je niet echt want de eigenaar woont direct naast de villa gescheiden door slechts een tuindeur, en die houdt alles in de gaten. Het tuinmeubilair bestaat naast een 6 tal ligbedden (zonder kussens) uit simpele klapstoeltjes, hetgeen niet past bij een villa van deze klasse. Wij hebben de vrijheid maar genomen om de zithoek van de huiskamer buiten neer te zetten, zaten we toch nog lekker op het terras. De eigenaren waren niet bepaald vriendelijk, hierbij werd mijn vooroordeel tegenover de Fransen weer eens bevestigd. Men klaagde dat we s'nachts de buitenverlichting eens hadden laten branden, een spaarlamp van 11watt, waar heb je het over!!

• 9Bjorn26-08-2009

Dit wordt onze stek !

La Cigale is een echte aanrader. Wij hebben daar zeer mooi weer gehad, iedere morgen lekker ontbeten op het terras, met uitzicht op de prachtige tuin. Schommel voor de kinderen, mooi groot en goed onderhouden zwembad, BBQ buiten ... Ligging buiten het centrum in een rustige omgeving.

• 9L. Visser26-07-2007

Heerlijk huis met een mooie veranda, prachtig zwembad en ruime tuin. Veel privacy. Altijd schaduw ook bij het zwembad. Mooie omgeving. Leuke oude stadjes met gezellige markten. Echt een aanrader zeker met kinderen.

• 9F.J.M. van der Borght05-02-2006

uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Ruime villa op een ruim perceel. Vriendelijke ontvangst/goede service. Prachtig zwembad. Zeer ruim terras/veranda. In de buurt van bezienswaardigheden. Mooie omgeving.

Vakantiehuis Villa La Cigale info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij