Bed and Breakfast L'Eté Indien

Meer bedandbreakfast info

14 reviews over Bed and Breakfast L'Eté Indien

• 9Nicole en Dirk13-05-2017

Als god in Frankrijk

Vriendelijke onthaal, nette en ruime kamers. Lekker eten en een uitgebreid ontbijt. Kortom alles is aanwezig voor een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Kris & Bart25-09-2015

Super B&B

Wij hebben een rustig aangenaam verblijf gehad. Eigenaars Sandra en Christophe zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De B&B is een goede uitvalbasis voor mooie uitstappen in de nabije omgeving. Kamer en badkamer zijn heel netjes. Ontbijt is dik in orde, table d'hôtes wordt met dagverse producten bereid door Sandra. Op het terrein zelf kan je heerlijk ontspannen naast het zwembad of in een schaduwrijk hoekje. L'été Indien is absoluut een aanrader, wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2015

• 9patrick van rumste31-08-2014

Wij keren zeker terug

Al vanaf de ontvangst heb je echt het gevoel dat je welkom bent, de goede zorgen van Sandra en Christophe maken van je vakantie een echte topper. Behulpzaam om gelijk welk probleempje op te lossen, de humor en de tips voor fietstochten en wandelingen en het lekkere eten zorgden ervoor dat wij beslisten om volgend jaar terug te keren.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Thierry Degrave22-08-2013

Genieten aan de voet van de Ventoux

Een zeer mooie locatie, rustig en zeer centraal gelegen. De ontvangst door Christophe en Sandra is steeds zeer hartelijk. Men voelt er zich dadelijk thuis. Ruime kamers, en mooie tuin, waar men zowel kan genieten van het zwembad, als dat men rustig een boek kan lezen. Op culinair gebied verzorgd Sandra haar gasten als geen ander. Men eet hier beter dan in de meeste Franse restaurants. Prijs kwaliteit : top.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9areferee01-07-2013

Super! Voor herhaling vatbaar.

De ligging is erg rustig niet ver van het dorpje monteux. Het zicht vanuit de tuin is super je ziet de mont ventoux mooi liggen. Ook mooie fietsroutes in de buurt. Het eten is er super en het ontbijt meer dan voldoende. Ook de tuin en het zwembad zijn meer dan in orde. De mensen zelf zijn zeer behulpzaam en staan altijd klaar. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Anita Jos25-06-2013

aangenaam verblijven nabij de mont ventoux

L'été Indien is rustig gelegen, een ideale plaats om te ontspannen. Sandra en Christophe zijn ideale gastvrouw en gastheer. Ze zorgen ervoor dat iedereen het naar zijn zin heeft en kennen de streek zeer goed zodat ze je leuke uitstappen kunnen aanreiken. Kamers zijn zeeeeeer netjes en ruim, dit heb ik in Frankrijk al wel eens anders meegemaakt.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Familie Van de Steen11-04-2013

Logeren bij belgen met kids van alle leeftijden

Wij zijn voor de derde maal in rij tijdens de Paasvakantie gaan logeren in L'été Indien, bij Sandra, Christophe, Stijn en Ine. Voor ons al bijna een 2e thuis! Het weer was dit jaar wat minder, Pasen viel vroeg, maar dit liet niet uit dat wij een superweek achter de rug hebben. Sandra haar kookkunsten zijn de moeite en Christophe en de kids zorgen voor de animatie en gemoedelijke sfeer. Hier moet je echt komen, voor ieder wat wils. Lees je graag een boek in alle rust zoals ik, geen probleem, zalig gewoon chillen aan het zwembad. Ben je sportief, vergeet dan vooral je fiets niet want fietsen kan je er naar harte! 's avonds vind iedereen elkaar terug aan de Apero om bij te praten om dan te genieten van de Tables D'hôtes van Sandra. De kamers zijn groot, mooi en heel verzorgd. Slapen doe je er als een roosje in de zeer rustige omgeving en de comforabele bedden. Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

• 10Petra & Fred07-04-2013

Logeren en eten bij Sandra & Christophe

Voor sfeer en gezelligheid geven wij een dikke 10. Voor de tables d’hôtes geven wij een meer dan verdiende 11/10. Sandra kan ontzettend lekker eten op tafel toveren en bovendien houdt zij rekening met de voorkeuren van haar gasten. Wat in mijn geval zeer geapprecieerd wordt! Ondertussen zorgen Christophe en hun kinderen voor een ongedwongen en gezellige sfeer waardoor iedereen zich onmiddellijk thuis voelt. De gîte is ruim en zeer goed onderhouden, bij het minste probleem of bij vragen staan Sandra & Christophe onmiddellijk ter beschikking. Met spijt in het hart moesten wij weer vertrekken.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 10Ann22-07-2011

Leven als God in Frankrijk!

Wij waren ook bij de gelukkige 2de week van juli.Alles was perfect.Denk er ook sterk aan om terug te boeken.Dikke proficiat voor Christophe, Sandra en ook de lieve kinderen Ine en Stijn.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10P & H18-07-2011

Pas terug en al geboekt voor volgend jaar!

En wij die dachten dat 'tables d'hôtes' niet voor ons zou zijn. Met Sandra als gastvrouw en Christophe als gastheer kan de vakantie niet stuk! Zeer verzorgde kamers, een prachtig onderhouden tuin met zwembad, een ontbijt en menu met verse streekprodukten ..... en dan nog super gasten aan tafel! Philippe, Johnny, Pol, Patrick en partners, tafelgenoten uit Zele en St Job, dank voor de leuke momenten!

Gereisd met partner in juli 2011

Bed and Breakfast L'Eté Indien info