Weer vandaag17°-1°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village L'Etoile des Neiges voor je op een rij gezet:

61 reviews over Camping Yelloh! Village L'Etoile des Neiges in het Nederlands

Fantatisch

Manders/Nooijen,
22-6-2018

Prettige ontvangst, schoon en netjes verblijf, vriendelijk, behulpzaam, en vroeg in het seizoen alle aandacht om toch een goed programma te hebben.

Gereisd met partner in juni 2018

Nice Week on nice camping

Marco HENGEVELD,
13-8-2017

Twee aandachtspunten:

Verplichting in ons huisje was beperkt, we konden niet lezen binnen. Omdat het erg koud weer was, waren we wel veel binnen te vonden...

Gereisd anders in augustus 2017

Rustige camping

Bart LYPHOUT,
13-8-2017

Avonden te koud

Binnenzwembad ok buitenzwembad ook aan de frisse kant

Gereisd anders in augustus 2017

Fantastische camping

Hanneke Schuiling
24-8-2015

Een sfeervolle familiare camping in een prachtige omgeving vlak naast de kabelbaan .

Voldoende mogelijkheden voor jong en oud. Met onder andere een overdekt zwembad voor kleine kinderen, een buiten zwembad en een wellness gelegenheid voor 18+

Werknemers zijn vriendelijk en altijd bereid te helpen.

In de omgeving zijn allerlei leuke aktiviteiten zoals parapente, rafting, waterskiën etc. te doen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Keurige camping

A. Karkdijk
8-8-2015

Prima camping in bijzonder mooie omgeving. Minpuntjes (in mijn beleving) zijn het niet altijd even vriendelijke personeel ('s morgens vroeg bij het brood ophalen) en de staat van het terras voor onze mobile-home (grindtegels die alle kanten opstaan) en het ontbreken van een luifel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Leuke, kleine camping! Wel koud 's nachts :-)

ralphpeters
4-9-2014

Leuke, kleinschalige camping! Mooi gelegen op een helling in de Alpen. Koelt wel flink af 's avonds en 's nachts! Niet altijd even kindvriendelijk voor echte kleintjes: kampeerplaatsen liggen trapsgewijs zonder hekjes, geen kinderstoelen, elke avond hoorbare minidisco tot 23:00 uur (sliepen onze kinderen overigens gewoon doorheen). Wij hadden een tent bij ons, de huuraccomodatie zag er soms wat troosteloos uit. Binnen- en buitenzwembad is eenvoudig maar erg mooi! Vooral binnenglijbanen zijn schitterend voor kleine kinderen. Speeltuin ligt aan de zijkant van de camping, alleen drie aangrenzende kampeerplaatsen kunnen daarop kijken (waaronder plaats #1 waar wij zaten). Sanitair is verouderd, geen wc-brillen, maar verder schoon. Omgeving is mooi, niet heel veel te doen maar wij vonden dat prima. Montclar is een leuk skidorpje, er is een mooi stuwmeer met strandje in de buurt, flinke supermarkt dichtbij. We hebben een fantastische vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie kinder-Alpen-camping maar weinig zon

Jeroen Feelders
2-8-2014

L'etoile des Neiges is een mooie camping in een bosrijke omgeving op loopafstand van Montclar (alt. 1200m). Er is een open buitenbad met ligstoelen en een binnenbad met glijbaantjes en ligstoelen. Een derde (binnen)bad is voor sauna-gangers.

De camping heeft stacaravans en losse plekken en is met name geschikt voor actieve vakanties (wandelen, mountainbiken, wintersport). De stacaravans via touroperrator zijn eenvoudig met indeling zoals op de plattegrond aangegeven. Wel de helft buitenruimte in vergelijking met andere stacaravans.

Er is geen camping-winkel; wel kan elke dag brood besteld worden. Er is een kleine restaurant/bar. Wifi is goed bij de receptie/bar. Voor kinderen is er een goede speeltuin/springkussen en Nederlands animatieteam.

Tenslotte: wij hebben 9 vd 14 dagen regen/bewolking gehad en 's nachts was het fris. Geen camping voor zonaanbidders!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Nette, kindvriendelijke camping

Judith
31-7-2014

Deze camping van ong. 150 plaatsen is prima overzichtelijk. We hadden een mobilehome van de camping welke erg schoon was. De veranda was heerlijk, jammer genoeg niet overdekt ivm de regen. We hadden in onze week twee 'koude' dagen (18 graden) met af en toe fikse regen. De andere dagen heerlijk warm (rond 26 graden). Er is een mooie gratis tennisbaan waarvoor je moet reserveren. Zwembad was leuk voor onze kids van 9, 7 en 4, vooral het binnenbad was prettig bij koudere dagen. Animatie geen gebruik van gemaakt, maar deze was ook in NL, over de hele dag verdeeld. Helaas om 21 uur pas minidisco en daarna vaak een optreden. In de omgeving zijn veel mogelijkheden om te gaan wandelen. Met kabelbaan naar boven is een aanrader, prachtig uitzicht!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Leuke kleinschalige camping, mooi gelegen

Christine
27-7-2014

Leuke kleinschalige camping, leuk van opzet. Ligging prachtig.

Personeel heel vriendelijk, spreken ook behoorlijk Engels. Veel animatie vooral voor kleine kinderen in verschillende talen. Geen uitgebreide kaart in restaurant maar wel genoeg, prima gegeten. Afhaalpizza's en friet ook in orde. Zwembad prima, voor kleine kinderen het binnenzwembad ook erg leuk. Welness ok, beetje klein maar leeftijdgrens van 18 zijn ze heel streng in en als je 1 dochter hebt die net geen 18 is, is dat beetje flauw. Er loopt constant mannetje daar rond die de polsbandjes checkt.

Winkeltje boven aan steile helling in hoogseizoen elke dag geopend, wel duur. In Seyne is een Carrefour en Intermarché.

Camping heeft broodjesservice s morgens, erg makkelijk.

In de buurt leuke plaatsjes te bezoeken, veel leuke plekjes aan het meer om te zwemmen. Markt in Cuneo, Italië op dinsdag erg leuk maar ver rijden (130 km enkele reis, incl. haarspeldbochten)

Een nadeel: niet zo zeker w.b. weer, kan er soms veel regenen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooie camping met veel zwemmogelijkheden

Frank Opdam
31-8-2013

Camping heeft mooie zwembaden en speelgelegenheden voor kinderen. Goede camping om de racefiets mee te nemen. Groot nadeel geen campingwinkeltje, deze is 500m lopen (steile helling) en was zelfs niet altijd open. Seyne heeft een prima supermarktje en wat winkeltjes.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village L'Etoile des Neiges in Montclar (Alpen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village L'Etoile des Neiges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.