Vakantiehuis Villa Var

1 review over Vakantiehuis Villa Var in het Nederlands

Top - Leven als God in Frankrijk

vrienden Leuven
14-9-2011

Een prachtig gelegen huis midden in de groene Provence met ruime kamers, elk met eigen badkamer. In en rond de woning is er voldoende aanwezig voor rust en amusement voor groot en klein, zoals de talrijke goed gemeubileerde en schaduwrijke terrassen met prachtige uitzichten, een verwarmd zwembad , biljarttafel , pingpongtafel , mooi aagelegde petanquebaan ... Zeer mooie omgeving, en uitstapmogelijkheden naar provencaalse dorpen als Fayence, Seillans, Callian, Montauroux... maar ook een uitstap naar de Corniche de l'Esterel en Cannes zijn aan te bevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Var in Montauroux (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Var zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Var scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.