Appartement Les Bastides des Chaumettes

AppartementWeer vandaag33°21°
Appartement Les Bastides des Chaumettes
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bastides des Chaumettes voor je op een rij gezet:

19 reviews over Appartement Les Bastides des Chaumettes in het Nederlands

Appartementen liggen aan de voet van het bergdorp Montauroux hebben meer dan voldoende parkeer gelegenheid en een lekker zwembad , het terrein is met een hek

afgesloten. Goede wifi ontvangst airco op de begane grond.

4 supermarkten en 2 bakkers op 1 km afstand. Iets verder op ligt Fayence ook een leuk bergdorp met regelmatig een provencaalse markt.

Een aanrader !

raes
21-10-2015

De site is zeer verzorgd. De woningen net en alles werkte! Uitbaatster correct en vriendelijk.

Wondermooie omgeving met steden met namen met wereldfaam. Monaco Nice Fregus Cannes, Alles binnen bereik. We kochten internet voor 29 euro voor 14 dagen. Jammer maar eerste week bijna geen ontvangst. Na interventie technieker werkte het wel weliswaar traag.

Wij hebben een kleine hond. 44 euro per week vinden wij aan de hoge kant. Reken voor 3 weken toch een aardige som!!

Ligging zeer goed voor winkels. Montauroux op een berg, niet voor slechte chauffeurs!!

Mooie uitvalsbasis!

netplaces
8-8-2015

Wij verbleven hier een week en dit is een geschikte uitvalsbasis om de Provence en de cote d'Azur te verkennen. Alle comfort is aanwezig om een prachtig verblijf te ervaren. Zwembad is zeer klein! Supermarkt en bakker binnen een straal van 1 km. Montauroux is iets hoger gelegen en is een rustig dorpje. De ontvangst aan de receptie is heel goed, de zeer vriendelijk en behulpzame dame maakt dat dit een perfect verblijf is. Dit was ons 2de verblijf in deze residentie.

Fantastische en rustige locatie

Vlaar
15-8-2012

In augustus 2012 voor 14 dagen geboekt via Belle Villa. Park is erg rustig met klein zwembad. Het is een uistekende locatie om van hieruit met de auto de omgeving te bezoeken. Cannes, Saint Tropez, monaco en natuurlijk de kleine dorpen in de bergen. Tevens zwem meer op 15 minuten en de middelandse zee op 30 minuten rijden. Het enige minpunt was de bedbank in de kamer. Het zou beter zijn met 4 personen en 1 goede zitbank. Vriendelijke gastvrouw en grote supermarkt op 5 minuten rijden! Wij gaan nooit terug naar eenzelfde locatie, echter hier komen wij zeker een keer terug! Ook onze zoons (21 en 13) waren enthousiast.

aanrader

geen
21-9-2011

Leuk klein park, omgeven door pitoreske eeuwenoude dorpjes.

Vriendelijke beheerdster zorgt voor goede service en geeft leuke omgevings-tips.

Geliefd park, veel gebruikt om even een paar dagen bij te komen. In september zeker een aanrader voor degenen die lekker rustig willen genieten van al t moois wat dit parkje en z`n omgeving te bieden heeft. Wel zorgen voor een goed muggenwerend middel, want de muggen zorgen voor grote rode bulten die 3 dagen last geven.

Verder vele fijne stranden in de omgeving, waaronder Frejus.

Kustwegen richting Nice en richting Sant Tropee beslist doen. Eigenlijk zelf gaan oordelen!

Klein vakantiedomein, maar toch heel luidruchtig gelegen. Naast een camping en een zeer drukke baan. Zelden kan je daar met je ramen open slapen. Wij hebben daar 2 weken verbleven met 2 kleine kinderen en een hond. De tuin was zeer gevaarlijk, diepe afgrond, zeker niet geschikt voor kinderen onder de 5 jaar. De tuin was ook niet afgesloten enkel met struiken waar je hond zo kan ontsnappen. Daarbij krijg je ook andere dieren van andere mensen in de tuin.

We hadden wel het voordeel dat we de zondag konden toekomen. Maar bij afrekening moesten we 20 euro extra betalen, omdat ze onze huissleutel in een kluisje buiten hadden moeten leggen. Een ligstoel was ook niet aanwezig in de tuin, wel bij betaling van 40 euro per week. een bbq op gas ook niet aanwezig enkel bij betaling, internet enkel bijbetaling 7 euro per dag... alles op betaling. In de totaalprijs van 2500 euro mag er toch iets extra inbegrepen zijn. Totaal ook geen privé, een houten afsluiting van 1,5m breed.

Prima appartement

frankenmarina
21-6-2011

Mooie huisjes, ruime tuin. Eigen parkeerplaats en afgesloten terrein. Vriendelijke receptie, weinig kennis van de Engelse taal.

Voor Franse begrippen goed onderhouden.

tolle Anlage - aber mit Mängeln ...

Martin Römer
21-11-2010

Die Anlage sowie die gut ausgestatteten Häuser sind in Ordnung (neuwertig, Bj 2008). Man wohnt aber etwas außerhalb der eigentlichen Ortschaft in der Nähe einiger Gewerbebetriebe und hat keinerlei Anreize die Anlage zu Fuß zu verlassen - alles spielt sich mit dem Auto ab. Als ruhige Basisstation für Ausflüge in die Berge oder an's Meer aber durchaus zu empfehlen.

Im [*]-Reisen-Katalog war allerdings eine Tischtennisplatte angekündigt, die war jedoch leider schon vor einem Vierteljahr kaputtgegangen und nicht ersetzt worden!

Viel schlimmer: Obwohl der Pool bei schönem Wetter bis Ende Okt. geöffnet sein sollte, wurde er - angeblich aufgrund eines techn. Defektes - bereits am 11.Okt. geschlossen. Und damit bereits am 3. Tag unseres 2-wöchigen Aufenthaltes, und nicht nur die Kinder nur die Kinder schoben also Langeweile und umsomehr trieb es uns an die Cote d'Azur runter.

Im Katalog war ein Flachbild-TV versprochen, deutsche Programme aber Fehlanzeige - das hatten wir erwartet

Mooie residentie!!

Gudrun Van Poeck
8-8-2010

Vrij klein vakantiepark(42 huisjes), waardoor er familiale sfeer is.

De huisjes zijn ruim, met alle comfort(wij hadden wel een huisje van 8 pers en waren eigenlijk maar met 5)

Winkels als aldi, lidl en Leclercq in de onmiddellijke nabijheid. Goede uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers.

Het park is afgesloten met een hekken(je krijgt de code), ieder heeft eigen parkeerplaats. Veilig gevoel!!

Leuke vakantie gehad, zeker een aanrader!!

proper, maar weinig info bij de receptie

Haspeslagh
21-7-2009

Een mooi en proper park, huisjes prima in orde, we hadden een huis van 8 personen en we waren maar met 4 ideaal van grootte.

Niets van informatie aan de receptie, geen uitleg, geen tips voor uitstappen,geen info over lokale marktjes met specialiteiten, alhoewel deze er waren,...

Weinig sportfaciliteiten, omgeving in het park wat te klein, er mag gerust meer ruimte zijn.

Wel een goeie vakantie gehad en veel zon !

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Bastides des Chaumettes in Montauroux (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Bastides des Chaumettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Bastides des Chaumettes scoort een 7.89 uit 10 op basis van 19 reviews.