Appartement Les Bastides des Chaumettes

7.7Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Montauroux (Var)

Op vakantie geweest naar Les Bastides des Chaumettes?

7.7Goed

• 7.7Inrichting
  • 7.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bastides des Chaumettes voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

19 reviews over Appartement Les Bastides des Chaumettes

• 8Gilbert26-09-2016

Lekker Zwembad en mooie Zuid Franse Bergdorpen

Appartementen liggen aan de voet van het bergdorp Montauroux hebben meer dan voldoende parkeer gelegenheid en een lekker zwembad , het terrein is met een hek afgesloten. Goede wifi ontvangst airco op de begane grond. 4 supermarkten en 2 bakkers op 1 km afstand. Iets verder op ligt Fayence ook een leuk bergdorp met regelmatig een provencaalse markt.

Gereisd met partner in september 2016

• 9raes21-10-2015

Een aanrader !

De site is zeer verzorgd. De woningen net en alles werkte! Uitbaatster correct en vriendelijk. Wondermooie omgeving met steden met namen met wereldfaam. Monaco Nice Fregus Cannes, Alles binnen bereik. We kochten internet voor 29 euro voor 14 dagen. Jammer maar eerste week bijna geen ontvangst. Na interventie technieker werkte het wel weliswaar traag. Wij hebben een kleine hond. 44 euro per week vinden wij aan de hoge kant. Reken voor 3 weken toch een aardige som!! Ligging zeer goed voor winkels. Montauroux op een berg, niet voor slechte chauffeurs!!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8netplaces08-08-2015

Mooie uitvalsbasis!

Wij verbleven hier een week en dit is een geschikte uitvalsbasis om de Provence en de cote d'Azur te verkennen. Alle comfort is aanwezig om een prachtig verblijf te ervaren. Zwembad is zeer klein! Supermarkt en bakker binnen een straal van 1 km. Montauroux is iets hoger gelegen en is een rustig dorpje. De ontvangst aan de receptie is heel goed, de zeer vriendelijk en behulpzame dame maakt dat dit een perfect verblijf is. Dit was ons 2de verblijf in deze residentie.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 8Vlaar15-08-2012

Fantastische en rustige locatie

In augustus 2012 voor 14 dagen geboekt via Belle Villa. Park is erg rustig met klein zwembad. Het is een uistekende locatie om van hieruit met de auto de omgeving te bezoeken. Cannes, Saint Tropez, monaco en natuurlijk de kleine dorpen in de bergen. Tevens zwem meer op 15 minuten en de middelandse zee op 30 minuten rijden. Het enige minpunt was de bedbank in de kamer. Het zou beter zijn met 4 personen en 1 goede zitbank. Vriendelijke gastvrouw en grote supermarkt op 5 minuten rijden! Wij gaan nooit terug naar eenzelfde locatie, echter hier komen wij zeker een keer terug! Ook onze zoons (21 en 13) waren enthousiast.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 8geen21-09-2011

aanrader

Leuk klein park, omgeven door pitoreske eeuwenoude dorpjes. Vriendelijke beheerdster zorgt voor goede service en geeft leuke omgevings-tips. Geliefd park, veel gebruikt om even een paar dagen bij te komen. In september zeker een aanrader voor degenen die lekker rustig willen genieten van al t moois wat dit parkje en z`n omgeving te bieden heeft. Wel zorgen voor een goed muggenwerend middel, want de muggen zorgen voor grote rode bulten die 3 dagen last geven. Verder vele fijne stranden in de omgeving, waaronder Frejus. Kustwegen richting Nice en richting Sant Tropee beslist doen. Eigenlijk zelf gaan oordelen!

Gereisd met partner in september 2011

• 5Montauroux30-07-2011

Niet voor kinderen en duur voor wat het maar is

Klein vakantiedomein, maar toch heel luidruchtig gelegen. Naast een camping en een zeer drukke baan. Zelden kan je daar met je ramen open slapen. Wij hebben daar 2 weken verbleven met 2 kleine kinderen en een hond. De tuin was zeer gevaarlijk, diepe afgrond, zeker niet geschikt voor kinderen onder de 5 jaar. De tuin was ook niet afgesloten enkel met struiken waar je hond zo kan ontsnappen. Daarbij krijg je ook andere dieren van andere mensen in de tuin. We hadden wel het voordeel dat we de zondag konden toekomen. Maar bij afrekening moesten we 20 euro extra betalen, omdat ze onze huissleutel in een kluisje buiten hadden moeten leggen. Een ligstoel was ook niet aanwezig in de tuin, wel bij betaling van 40 euro per week. een bbq op gas ook niet aanwezig enkel bij betaling, internet enkel bijbetaling 7 euro per dag... alles op betaling. In de totaalprijs van 2500 euro mag er toch iets extra inbegrepen zijn. Totaal ook geen privé, een houten afsluiting van 1,5m breed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8frankenmarina21-06-2011

Prima appartement

Mooie huisjes, ruime tuin. Eigen parkeerplaats en afgesloten terrein. Vriendelijke receptie, weinig kennis van de Engelse taal. Voor Franse begrippen goed onderhouden.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Gudrun Van Poeck08-08-2010

Mooie residentie!!

Vrij klein vakantiepark(42 huisjes), waardoor er familiale sfeer is. De huisjes zijn ruim, met alle comfort(wij hadden wel een huisje van 8 pers en waren eigenlijk maar met 5) Winkels als aldi, lidl en Leclercq in de onmiddellijke nabijheid. Goede uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers. Het park is afgesloten met een hekken(je krijgt de code), ieder heeft eigen parkeerplaats. Veilig gevoel!! Leuke vakantie gehad, zeker een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Haspeslagh 21-07-2009

proper, maar weinig info bij de receptie

Een mooi en proper park, huisjes prima in orde, we hadden een huis van 8 personen en we waren maar met 4 ideaal van grootte. Niets van informatie aan de receptie, geen uitleg, geen tips voor uitstappen,geen info over lokale marktjes met specialiteiten, alhoewel deze er waren,... Weinig sportfaciliteiten, omgeving in het park wat te klein, er mag gerust meer ruimte zijn. Wel een goeie vakantie gehad en veel zon !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8Roel28-06-2009

Te kleine huisjes niets voor kinderen

kleine huisjes, weinig kinderfaciliteiten. Weinig info op park voor omgeving etc. etc.

wel schoon en leuke huisjes maar geen aanrader voor kinderen die willen klimmen en klauter.

Klein zwembad met geen kinderfaciliteiten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Appartement Les Bastides des Chaumettes info