Camping Tohapi Le Coteau de la Marine

Camping Tohapi Le Coteau de la Marine
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tohapi Le Coteau de la Marine voor je op een rij gezet:

29 reviews over Camping Tohapi Le Coteau de la Marine in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeer gastvrije camping!

Femke Swinkels
31-7-2017

Fijne camping met gratis busverbinding naar het strand. Erg gastvrij ontvangen. Met veel leuke bezienswaardigheden in de omgeving en fantastische natuur. Maar zorg dat je wel goede muggenspray bij hebt!

Nooit meer

S
29-8-2016

Voor velen zal het een prachtige omgeving zijn voor ons veel te ver afgelegen van de bewoonde wereld. Je hebt op de camping geen mobiel netwerk dus houd er rekening mee dat je niet kunt bellen en niet gebeld kunt worden. Je kunt wel Wifi kopen. Even boodschappen doen, lekker uit eten of een terrasje pakken is niet bepaald om de hoek, om iets leuks te vinden ben je gemiddeld een half uur onderweg. Het hoognodige kun je uiteraard wel op de camping krijgen.

Eten in het restaurant is ok, het vrouwelijke personeel ontzettend onvriendelijk. Wc's en douches onder de maat, geen wc bril, geen wc papier, regelmatig echt vies vind ik niet passen bij een 4* camping. Animatie alleen op Fransen gericht, nederlandse kinderen worden hier niet bij betrokken. Mijn dochter van 10 heeft er in ieder geval niets aan gehad.

Verder wel een mooie omgeving, aanraders in ieder geval Lac de Sainte-Croix, Gorges du Verdon en Moustiers-Sainte-Marie. Ik vond 2 weken op deze camping echt te lang, enorme tegenvaller.

we like it very much, we like the landscape , people here are very friendly but the animation it,s only in french not goodfor the children. we like pizza

Zon, zon en nog eens zon!

sandrachar
3-9-2015

Erg fijne vakantie in het zuiden van Frankrijk, lekker uitrusten en zonnebaden, de streek ontdekken en mensen ontmoeten, allemaal heerlijke momenten.

Wat de camping zelf betreft: professionele en hulpvaardige mensen, die het welzijn van de vakantiegangers ter harte nemen. De gemeenschappelijke delen zijn goed onderhouden, er zijn enkel ecolodge tenten, minder duur dan stacaravans maar zeker even comfortabel. We waren bang dat we niet genoeg ruimte zouden hebben, maar het is super goed ingericht, zodat we zelfs bijna vergaten dat we in een tent zaten.

leuke tijd

Boy
24-8-2015

Camping is een prima uitvalsbasis voor het Lac St Croix. De Gorges du Verdon zijn wel een stukje rijden 35min. De camping is mooi opgezet met een prima restaurant. Sanitair kan wel wat onderhoud gebruiken ondanks dat het regelmatig schoongemaakt wordt. Camping kent veel stacaravans en tenten en relatief weinig eigen tenten / plaatsen. Wij hebben er een prima tijd gehad door verschillende strandjes te bezoeken. Animatie is erg actief en divers. Zwembad is groot genoeg maar mag wel een opknapbeurt gebruiken. En ja de mannen / jongens moeten een zwembroek aan. Een zwemshort is niet toegestaan...

Drukke, overvolle stacaravan camping

Stam fam
11-8-2015

Wij kwamen op de bonnefooi op deze camping. We konden 4 dagen op een prachtig plekje aan het water staan. Schitterend uitzicht en gelukkig een vrij rustig plekje want verder is het een hele drukke camping, vol met stacaravans. Volop vermaak, muziek en entertainment. Goed winkeltje en behulpzame medewerkers. De toiletgebouwen liggen voor kampeerders op een 's nachts onbereikbare plek. Je moet echt klimmen in het donker. Sanitair is slecht onderhouden en vies. Het restaurant is iedere avond vol, dus wij hebben afgehaald en de pizza was heerlijk! We hadden een prachtig plekje, door het uitzicht. Maar van een camping kun je niet praten, echt een mobile home park.

Alles is hier perfect voir o s gezin alles he ben we hier Wat we no dig hebben

Zon, zon en nog eens zon!

Theotran
15-7-2015

Goede vakantie gehad

nadinevangils
25-5-2015

Zijn hier 10 dagen buiten het hoogseizoen geweest. Het was erg rustig op de camping.

Er zijn in totaal maar een stuk of 20 kampeerplekken, de rest is bungalowtent en stacaravan. In het hoogseizoen zou ik dus wel boeken.

Plekken zijn over het algemeen klein, er waren er maar een paar die groot waren (222). De plekken zaten veel aan een afgrond (wel met hek ervoor) dus uitkijken met kleine kinderen.

Het zwembad was groot genoeg voor de camping, het kikkerbadje stelt niet veel voor en het is nog een klim om er als klein kind zelf uit te komen.

We hebben daar een keer pizza gegeten op de camping en die waren lekker en groot.

De receptie spreekt matig Engels maar je komt er altijd uit.

Het sanitair zat nog voor een groot deel op slot, ik moest bij de receptie vragen of het babybadje open mocht. Het was wel schoon en goed. Geen toiletbrillen en wc-papier.

Er is genoeg te doen in de omgeving op minder dan een half uur rijden. Voor boodschappen is er op 15 km een grote supermarkt.

2 weken vakantie in een sta caravan, (afgelegen) camping tussen de lavendel velden in,prachtig.De camping is gelegen in een mooie omgeving en je kunt zo uitkijken over de kloof.Een Erg groot nadeel vonden wij dat er 6 avonden in de week erg hard muziek werd gedraaid tot 23:55 .(ECHT)

Leuke muziek, maar de kinderen werden wakker uit hun slaap en wij kwamen niet in slaap.

Na 4 dagen heb ik bij de receptie aangegeven hoe ik dacht over de muziek.

Na 6dagen heb ik gevraagd om van caravan te kunnen verwisselen, verderop het terrein zou t minder hard moeten zijn.

gelukkig was de camping niet vol en de dame van de receptie wel willend en vriendelijk.

de volgende dag mochten we verhuizen.

veel werk, maar daarna waren onze avonden rustiger en konden we 100% genieten!

de ligging is mooi en de sfeer op de camping is fijn, prima zwembad, kinderen vonden het kinderbadje heerlijk! Wel uitkjken waar je loopt vanwege de vele wespen.

vanaf camping kayak gehuurd, schitterend richting dam gevaren,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tohapi Le Coteau de la Marine in Montagnac Montpezat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tohapi Le Coteau de la Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tohapi Le Coteau de la Marine scoort een 8.41 uit 10 op basis van 452 reviews.