Camping La Pinède en Provence

20 reviews over Camping La Pinède en Provence in het Nederlands

Ik kom zeker terug

vanuytrecht
26-10-2017

De camping is in volle renovatie. Wij stonden op het nieuwe gedeelte en daar viel niets op aan te merken. Ruime plaatsen met electriciteit 10A en water. Het sanitair was picobello en steeds proper (kuisploeg 2x per dag). Het onthaal is warm met een luisterend oor. Enig minpunt: het water in de douche is niet regelbaar. Dat maakt dat je soms behoorlijk heet water over je krijgt.

Gun deze eigenaars nog wat tijd en de camping kan naar 4 sterren evolueren.

Mooi gelegen camping met goed zwembad

Jeroen
5-8-2017

Momenteel is de eigenaar bezig met het verbeteren van het sanitair. Nu is het nog wat mager. Aan de rest van de camping is weinig aan te merken. Lekker zwembad, mooie omgeving, speeltuintje met springkussen....

nooit meer!

Rien van Engelen
16-10-2014

Deze camping bezochten wij op weg naar onze overwinteringscamping in Spanje. De campingplaats ging nog wel maar dat sanitair!!!!!!!!!!!!!!!!! Nog nooit zo'n bende meegemaakt op een camping. In de overige opmerkingen zie je dat er sinds februari 2006 helemaal niets is veranderd!!!!

nooit meer overnachten

Harry Wijnbergen
20-9-2014

Onderweg richting St Maxime hier overnacht staat in het onderweg overnachtings camping boekje van de Anwb, dus je denk prima voor elkaar daar staan ze toch voor daar bij de anwb. Niets van dat alles veel lawaai van de bar op de camping,de plaatsen gingen nog maar het sanitair laat je nog geen hond plassen te vies om te komen.

ongeschit

Prima voor maximaal 2 nachtjes

mtien
11-9-2013

Mooie standplaats, prima zwembad met glijbaan en genoeg te spelen voor kleintjes, simpel restaurant (maar erg lekker gegeten), heerlijk brood te bestellen bij het "winkeltje", vriendelijk volk, leuke omgeving.

Helaas was het sanitair vreselijk. Vies, oud, vervallen... Platgooien en nieuw bouwen! De grond was kurkdroog en lag vol lange naalden van de bomen, maar dat stoorde ons weinig. Evenals het leger krekels dat er gevestigd was.

Jammer van dat sanitair, want we hadden ons hier best langer kunnen vermaken.

Een mooi gelegen camping

W.Dijkstal
23-8-2012

Wij waren op door reis naar Spanje. Wij zijn zelfs langer gebleven want de omgeving is heel mooi.

De eigenaar was heel vriendelijk. Wij kregen zelfs de toegangscode voor internet gratis.

Omdat hij er niet was waren wij zelf al op een plaats gaan staan.

De toiletten werden met een slang schoon gespoten zodat alles heel erg nat was.

Voor ons is 1 nacht genoeg

rna89
28-8-2011

Goed genoeg om 1 nacht te slapen en neem je het niet echt mooie sanitair op de koop toe. Ik zou er niet gaan douchen, maar toiletbezoek en wastafel is goed te doen. Wij hebben er lekkere pizza gegeten. De eigenaar was erg vriendelijk. Koop geen water in het restaurant, dat is erg duur als je vergeten bent dit bij de recptie te kopen. Je kunt er brood bestellen. De mensen die er staan zijn vriendelijk. De camping is echt goedkoop, dus kun je niet luxe verwachten.

voor 1 nacht

jolandaverdonk
25-8-2011

Echt op z'n Frans.Toen we aankwamen was de receptie gesloten!!Via andere gasten te horen gekregen dat we maar ergens moesten gaan staan.Het zwembad is wel lekker voor een frisse duik en netjes.Het sanitair is niet wat wij gewend zijn.Klein en oud en vies.Wel vrij makkelijk vanaf de snelweg te bereiken, alleen op de camping zelf valt t niet mee om met caravan op je plek te komen.Goed voor 1 nacht, alleen niet meer voor ons.

Overnachting naar Spanje te doen.

Bos
24-8-2011

Leuke camping in mediteraine klimaat in de nabijheid van Orange A9-A7

Voor een doorreis naar Spanje is deze camping OKE.

Personeel vond ik heel slecht het duurde heel erg lang voordat we een plek kregen. Op die plek was ook nog geen stroom. Het eten was waardeloos . Zonde dat je er zo veel voor betaald. Sanitair slechte staat. Verder een prachtige omgeving!

waar wordt een camping op beoordeeld? door de nederlanders op het sanitair. nu is frankrijk een land waar bijna alles met de franse slag gedaan wordt. dus ook sanitair, dat is overal. ga dan naar je eigen porta potti in je caravan of ga niet kamperen. slippers aan met douchen doet wonderen, en een vieze toiletbril heb ik nog niet gezien bij de pinedes! (wist u dat de gast ervoor zorgt hoe het sanitair er bij ligt en niet de camping?) kortom een geweldige camping, flora, fauna, plaatsen, stroom, vriendelijkheid en behulpzaamheid. het restaurantje is niet erg je van het. de kookkunst laat zeker te wensen over. jammer! de grill platen mogen wel eens goed worden schoongemaakt en het frite vet vervangen worden. verder prima afkoel zwembad. geen friet van piet camping, geen discotheek, geen omroepinstallatie voor animatie. ook beslist niet gemist! mooie en ruime plaatsen. ook voor de tent!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pinède en Provence in Mondragon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pinède en Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.