Hotel Bastide du Calalou

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMoissac-Bellevue

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bastide du Calalou voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 23 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 23 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

23 Reviews over Bastide du Calalou

• 8Betty31-10-2021

Goed voor enkele dagen

Mooi en onderhouden gebouw in een klein dorpje, privéparking die 's nachts afgesloten wordt. Kamers op de verdiepingen hebben een prachtig uitzicht op de vallei en de zonsopkomst. Nogal ouderwets ingericht maar alles wat je nodig hebt is er. Jammer genoeg wel een muf ruikende badkamer, schimmel op de draad van de haardroger, schimmel aan de aflopen van de wastafel(heb ik zelf verwijderd..dat zou de poetsvrouw toch moeten zien????). En stof (van lange tijd) op de lampen naast het bed. Maar..het uitzicht, het uitgebreide ontbijt...maakten veel goed. Supervriendelijk en gedienstig personeel, er was zelfs een dienster die na 1 dag al wist wat we graag bij ons ontbijt dronken. Een aanrader voor enkele dagen.

• 9Tonny Bos-Metselaar20-04-2019

Voor herhaling vatbaar!

Hartelijke ontvangst, schitterende ligging en heerlijk eten. Het personeel is heel vriendelijk en voorkomend.

• 10Luc & Chantal26-07-2013

TOP AANRADER !!!

Een waar charmehotel, met supervriendelijk personeel, mooie kamer, gezellige tuin met verdoken 'zen' plekjes tussen de olijfbomen, prachtig zwembad, superlekker eten met vooraf tapenades van de streek (om de vingers af te likken !), romantisch terras en gezellig restaurant waar men kan genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet... gewoonweg "zalig" !!! Aan de receptie krijgt men wegwijs over de verschillende bezienswaardigheden en routes. Wij hebben enorm genoten van de lavendelroute !

• 9marcel18-09-2012

gezellig en rustig gelegen hotel !

gezellig en prachtig gelegen hotel met verzorgde kamers, vriendelijk personeel en lekkere maaltijden!

• 10Ron en Gil12-09-2011

Schitterend

Wij zijn hier eind augustus geweest voor 5 dagen. Top ligging met prachtig uitzicht en rust. Zeer verzorgde kamers. Eten zeer goed en iedere dag ander 5 gangen diner. Het buitenterras waar ontbeten wordt en gedineerd is zeer sfeervol. Hotelinrichting ook prachtig. Echt een aanrader voor een ieder die naar de Var in de Provence gaat

• 8depuydt05-05-2011

Charmant hotel

Heel mooi en verzorgd hotel, met rustige ligging. Mooie tuin met zwembad en prachtig zicht op de omgeving. Het avondeten en ontbijt waren heel verzorgd. Aan te bevelen voor mensen die houden van een landelijke omgeving.

• 8Nevo16-08-2010

Zeer verzorgd, maar toch....

Met veel liefde en zorg van de Belgische eigenaar is dit hotel aangelegd, en we hebben het 8 van de 10 dagen die we er verbleven bijzonder naar ons zin gehad. Er was echter een serieus probleem met het eten, waarvan we de 2e dag en de 9e dag hebben moeten herstellen. Er werd op die dagen biefstuk geserveerd en waarschijnlijk was het vlees iets te bestorven... We waren niet de enigen met dit ongemak. Houd rekening met relatief hoge bijkomende kosten bij half pension. Flesje wijn vanaf 35 euro etc. Toch heeft dit de prima sfeer van dit hotel niet verpest. Integendeel, het is absoluut een aanrader.

• 9Frank Weijers19-09-2009

Voor een relaxte vakantie

We zijn eind augustus hier 15 dagen op vakantie geweest. Heel mooi hotel! Er is een nu ook een lift die een week in gebruik was. We kregen een korte rondleiding door het hotel. Eten is afwisselend en heerlijk. Veel lokale gerechten zoals Fromage de Chevre (geitenkaas). Ook de kamer was netjes en schoon. Airco misten wij helemaal niet ondanks 30 graden. Kortom: een aanrader!!

• 9Marleen Vercauteren03-06-2009

We komen zeker nog terug!

We hebben een zalig verblijf gehad in het hotel! Ontbijt was super,ook het avondmaal viel goed mee,wel gastronomisch,zijn nooit met honger van tafel gegaan,elke avond 5 gangen menu,sommige gerechten waren kleine schilderijtjes! De tuin,het zwembad een oase van rust! Dit hotel is echt voor genieters! Hebben veel uitstappen gemaakt,Ste.-Maxime,St.-Tropez,Moustiers-Ste.-Marie,Gorges du Verdon,Aix-en-Provence

• 9J. Bouten23-04-2009

Een echte aanrader

Dit hotel is een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel, verzorgde kamers (geen airco) maar was voor ons in deze periode geen probleem. Het eten is zeer verzorgd en lekker, zelfs culinair/gastronomisch. Porties zijn voldoende. Zijn natuurlijk geen hopen eten aangezien dit culinair is. Wie grote porties wil moet natuurlijk nooit een culinair hotel boeken. Wijn is prijzig maar komt omdat er kwaliteiswijnen geserveerd worden. Wij hebben zelfs 2 leveranciers van hun wijnen bezocht op het domein zelf (dus prijs van de wijn is prijzig maar correct). Ligging is heel centraal en veel te bezichtigen in de streek. Een echte aanrader voor een culinaire vakantie in een streek waar veel te zien valt.

Hotel Bastide du Calalou info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)