Hotel Bastide du Calalou

8.9Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Moissac-Bellevue

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Bastide du Calalou voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Bastide du Calalou

• 2019
    9Tonny Bos-Metselaar20-04-2019

Voor herhaling vatbaar!

Hartelijke ontvangst, schitterende ligging en heerlijk eten. Het personeel is heel vriendelijk en voorkomend.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

10Luc & Chantal26-07-2013

TOP AANRADER !!!

Een waar charmehotel, met supervriendelijk personeel, mooie kamer, gezellige tuin met verdoken 'zen' plekjes tussen de olijfbomen, prachtig zwembad, superlekker eten met vooraf tapenades van de streek (om de vingers af te likken !), romantisch terras en gezellig restaurant waar men kan genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet... gewoonweg "zalig" !!! Aan de receptie krijgt men wegwijs over de verschillende bezienswaardigheden en routes. Wij hebben enorm genoten van de lavendelroute !

Gereisd met partner in juni 2013

• 9marcel18-09-2012

gezellig en rustig gelegen hotel !

gezellig en prachtig gelegen hotel met verzorgde kamers, vriendelijk personeel en lekkere maaltijden!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Ron en Gil12-09-2011

Schitterend

Wij zijn hier eind augustus geweest voor 5 dagen. Top ligging met prachtig uitzicht en rust. Zeer verzorgde kamers. Eten zeer goed en iedere dag ander 5 gangen diner. Het buitenterras waar ontbeten wordt en gedineerd is zeer sfeervol. Hotelinrichting ook prachtig. Echt een aanrader voor een ieder die naar de Var in de Provence gaat

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8depuydt05-05-2011

Charmant hotel

Heel mooi en verzorgd hotel, met rustige ligging. Mooie tuin met zwembad en prachtig zicht op de omgeving. Het avondeten en ontbijt waren heel verzorgd. Aan te bevelen voor mensen die houden van een landelijke omgeving.

Gereisd met partner in april 2011

• 8Nevo16-08-2010

Zeer verzorgd, maar toch....

Met veel liefde en zorg van de Belgische eigenaar is dit hotel aangelegd, en we hebben het 8 van de 10 dagen die we er verbleven bijzonder naar ons zin gehad. Er was echter een serieus probleem met het eten, waarvan we de 2e dag en de 9e dag hebben moeten herstellen. Er werd op die dagen biefstuk geserveerd en waarschijnlijk was het vlees iets te bestorven... We waren niet de enigen met dit ongemak. Houd rekening met relatief hoge bijkomende kosten bij half pension. Flesje wijn vanaf 35 euro etc. Toch heeft dit de prima sfeer van dit hotel niet verpest. Integendeel, het is absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Frank Weijers19-09-2009

Voor een relaxte vakantie

We zijn eind augustus hier 15 dagen op vakantie geweest. Heel mooi hotel! Er is een nu ook een lift die een week in gebruik was. We kregen een korte rondleiding door het hotel. Eten is afwisselend en heerlijk. Veel lokale gerechten zoals Fromage de Chevre (geitenkaas). Ook de kamer was netjes en schoon. Airco misten wij helemaal niet ondanks 30 graden. Kortom: een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2009

• 9Marleen Vercauteren03-06-2009

We komen zeker nog terug!

We hebben een zalig verblijf gehad in het hotel! Ontbijt was super,ook het avondmaal viel goed mee,wel gastronomisch,zijn nooit met honger van tafel gegaan,elke avond 5 gangen menu,sommige gerechten waren kleine schilderijtjes! De tuin,het zwembad een oase van rust! Dit hotel is echt voor genieters! Hebben veel uitstappen gemaakt,Ste.-Maxime,St.-Tropez,Moustiers-Ste.-Marie,Gorges du Verdon,Aix-en-Provence

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9J. Bouten23-04-2009

Een echte aanrader

Dit hotel is een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel, verzorgde kamers (geen airco) maar was voor ons in deze periode geen probleem. Het eten is zeer verzorgd en lekker, zelfs culinair/gastronomisch. Porties zijn voldoende. Zijn natuurlijk geen hopen eten aangezien dit culinair is. Wie grote porties wil moet natuurlijk nooit een culinair hotel boeken. Wijn is prijzig maar komt omdat er kwaliteiswijnen geserveerd worden. Wij hebben zelfs 2 leveranciers van hun wijnen bezocht op het domein zelf (dus prijs van de wijn is prijzig maar correct). Ligging is heel centraal en veel te bezichtigen in de streek. Een echte aanrader voor een culinaire vakantie in een streek waar veel te zien valt.

Gereisd met partner in april 2009

• 7P. Lemmens16-07-2008

Inderdaad, heel erg weinig !

Op het het hotel an sich is weinig aan te merken. Wat betreft de service, de ligging, de kamers, ... voldoet het aan een drie-sterren niveau. De eigenares (belgische) is een heel vriendelijke en behulpzame dame. De kamers zijn proper, doch beetje ouderwets. Op warme dagen verandert de kamer in een sauna wegens ontbreken van airco. Tot daar aan toe... Het eten dan: je stapt van tafel met erg gemengde gevoelens: enerzijds zeer verzorgd en lekker, anderzijds BITTER weinig. Gelukkig stond er ook een mandje brood op tafel... Voor slecht zienden is het even zoeken naar het eten op je bord. Met andere woorden een aanrader voor mensen die op dieet zijn ! De ligging en de charme van het hotel maken dan weer heel wat goed. Tip: goed voor kort verblijf van enkele dagen want wie langer blijft, valt hier kilo's af.

Gereisd met partner in juni 2008

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats