Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

26 Reviews over Les Glycines

• 10Ron Wolgen10-08-2021

Een fantastisch verblijf.

Als vijf sterren een maximum is dan verdienen Sheila en Remko er zes. We hebben veertien dagen mogen logeren in gite Jouere. De gite was erg schoon en van alle gemakken voorzien. We hebben genoten van de prachtige tuin en het mooie zoutwater zwembad. Een feestje! Daarnaast een aantal maal aangeschoven bij de table d' hotes en heerlijk gegeten. De service van Sheila en Remko is top! Kortom een vakantie om nooit meer te vergeten en zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Joyce17-08-2020

Aanrader!

Als je Les Glycines hebt gevonden en er is een chambre of gite vrij, twijfel geen seconde & boek direct! Sheila & Remko weten met hun 15 jaar ervaring hoe je gasten een fijne vakantie bezorgd:

mooie chambres met luxe badkamers en uitstekend bed; een fijne tuin met zwembad; ruim voldoende zon- en of schaduwplekken voor alle gasten om te zitten of te liggen; een buitenkeuken voor als je even geen zin hebt om buiten de deur te lunchen; een goed gevulde koelkast met (fris)drank; prima verzorgd ontbijt; en goede kookkunsten tbv de table d’hotel ( beter dan de restaurants in de buurt, zegt manlief :) ); O, en had ik al gezegd dat het schoon is? Brandschoon!

• 9Natasja Kampshoff07-07-2019

Fantastische gastvrijheid

Les Glycines is een prachtige Chambre d'hote , met 3 kamers en 2 gites, gerund door twee schatten van mensen, Sheila en Remco. Wij verbleven in de gite Malaup, gezellig ingericht, heel schoon en alles wat je maar nodig hebt is aanwezig .In de grote mooie tuin, met een heerlijk zwembad is het goed vertoeven. Schuif vooral aan voor een plat du jour, bereid door Remco en Sheila, lekker eten en vooral veel gezelligheid. Laat ook eens reserveren voor een heerlijk restaurant in de omgeving, ze hebben goede tips. Helaas waren wij allebei niet zo mobiel, waardoor wij veel niet hebben kunnen doen, maar daarom zeker een reden om nog eens terug te komen bij dit prachtige adres.

Sheila, Propriétaire / gérant, 10-07-2019

Hoi Natasja en Frits, wat een lief bericht. Dank jullie wel! We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen.

• 9Petra03-07-2018

Heerlijke plek, voor herhaling vatbaar!

Een heerlijke lokatie, prachtig oud huis, smaakvol ingerichte kamers. Heerlijke badkamer met douche en bad. Lekker ontbijt, zonder al te veel poespas. Alles is superschoon en ziet er verzorgt uit. Sheila en Remko zijn fijne mensen, je voelt je er meteen thuis. Prachtige tuin met grote overkapping waar auto's en motoren perfect kunnen staan. Lekker zwembad om aan het eind van de dag in te plonzen. Drankjes staan koud in de koelkast, aan alles is gedacht. Ik zou eigenlijk niks weten wat beter kan. Aanrader, wij gaan zeker nog een keertje terug!

Sheila, Propriétaire / gérant, 07-07-2018

Hoi Petra en Mark, dank voor jullie beoordeling! We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen.

• 9Hannette22-10-2017

Om elk jaar terug te komen .Vooral in de nazomer

Heerlijk ! Gewoon gaan , genieten en fijn ontspannen. Je laten verwennen door de lieve en vriendelijke eigenaren Sheila en Remco

• 10Linda de Jong08-07-2017

Top!

Begin juli 2017 hebben wij een heerlijke week gehad in chambre d'hotes Les Glycines. Wij kunnen deze accomodatie echt aanbevelen. Waarom? Het huis staat aan de rand van het dorpje Mison waar vanuit je de prachtige streek kunt gaan ontdekken. Dit mede dankzij de goede tips van eigenaren Remko en Sheila. Zij zorgen ervoor dat je je welkom voelt en je er snel thuis voelt. Bij aankomst waren we onder de indruk van het geweldige terras onder de blauwe regen en het huis zelf. Zoooo sfeervol en smaakvol verbouwd en ingericht....echt geweldig. En, heel belangrijk, ontzettend schoon. Ook de ruime tuin met mooie beplanting, oude bomen en verschillende zitjes, die je gerust kunt verplaatsen naar een zon- of schaduwplek, is echt heerlijk, zowel overdag als 's avonds. En tot slot het zalige zwembad met ligstoelen en parasols er omheen. Wij hebben er heel wat uurtjes van genoten! En dan het eten...wat een verwennerij. Bij de chambre d'hote hoort een ontbijt. Dit staat, als je beneden komt 's ochtends, vers voor je klaar op het terras. Dat voelt luxe. Verder hebben wij één keer mee gedaan met de table d'hote en twee keer van het Plat du jour genoten. Remko kan heerlijk koken, veel met verse producten, zo mogelijk uit eigen tuin. De overige avonden hebben wij gebruik gemaakt van de buitenkeuken en zelf een eenvoudige maaltje gemaakt. Het is ideaal dat je deze keuze hebt en niet gedwongen bent alle avonden uit eten te hoeven gaan. Kortom: ik kan niks negatiefs bedenken over Les Glycines, het is een echte aanrader!!

Sheila, Propriétaire / gérant, 11-07-2017

Hoi Linda, hartstikke bedankt voor deze mooie beoordeling. Goed te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Wellicht tot ziens!

• 9AJ&J22-11-2016

Fantastische plek voor een heerlijke vakantie!

Heerlijke oase in een prachtig stukje Frankrijk. Sheila en Remko hebben er alles aan gedaan om ons een heerlijke vakantie te bezorgen. We hebben ook een paar keer genoten van de table d'hotes; in éen woord verrukkelijk!

Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 27-11-2016

Dank voor jullie mooie review, we hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

• 9C&C13-09-2016

Wow, wat hebben wij een super verblijf gehad!

Het was thuis enorm omschakelen doordat Remko en Sheila het je helemaal naar je zin maken. Uitgebreid ontbijt, aan te bevelen table d'hote en super schone kamer. De perfecte gastheer en gastvrouw.

Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 27-11-2016

Dank jullie wel voor deze veer! Goed te horen dat jullie je zo vermaakt hebben bij ons in Les Glycines.

• 10Familie Grosch19-08-2016

Immer wieder gern.

Wir fühlten uns ab der ersten Minute an sehr wohl. Die beiden Gastgeber, Sheila und Remko sind auf eine sehr angenehme weise immer da. Man merkt an der liebevollen Einrichtung der Zimmer, des Außenbereiches oder an Remkos kochkünsten, dass sie lieben was sie tun. Vielen Dank für die schöne Zeit. Wir kommen wieder.

Sheila und Remko, Propriétaire / gérant, 27-11-2016

Danke schön Familie Grosch! Wir haben ihre Gesellschaft als sehr angenehm erfahren.

• 9Tukkertje03-08-2016

Fantastisch verblijf

Les Glycines is een hele fijne locatie en ons verblijf in de gites is enorm goed bevallen. Sheila en Remko zijn heel gastvrij en hebben heerlijk voor ons gekookt.

Bed & Breakfast Les Glycines info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne