Bed and Breakfast Les Glycines

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Les Glycines

23 reviews over Bed and Breakfast Les Glycines in het Nederlands

Ontzettend gastvrij, schattig huisje met heerlijke

John Zonneveld
14-10-2018

Heel gastvrij, lief klein huisje met alles erop en eraan, eigen tuin met veel zitjes om lekker te relaxen, op loopafstand van Vidauban. Perfect om lekker uit te rusten met z'n tweeën.

Heerlijke plek, voor herhaling vatbaar!

Petra
3-7-2018

Een heerlijke lokatie, prachtig oud huis, smaakvol ingerichte kamers.

Heerlijke badkamer met douche en bad. Lekker ontbijt, zonder al te veel poespas.

Alles is superschoon en ziet er verzorgt uit.

Sheila en Remko zijn fijne mensen, je voelt je er meteen thuis. Prachtige tuin met grote overkapping waar auto's en motoren perfect kunnen staan.

Lekker zwembad om aan het eind van de dag in te plonzen.

Drankjes staan koud in de koelkast, aan alles is gedacht.

Ik zou eigenlijk niks weten wat beter kan.

Aanrader, wij gaan zeker nog een keertje terug!

Sheila, Propriétaire / gérant, 7-7-2018
Hoi Petra en Mark, dank voor jullie beoordeling! We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen.

Om elk jaar terug te komen .Vooral in de nazomer

Hannette
22-10-2017

Heerlijk !

Gewoon gaan , genieten en fijn ontspannen.

Je laten verwennen door de lieve en vriendelijke eigenaren Sheila en Remco

Top!

Linda de Jong
8-7-2017

Begin juli 2017 hebben wij een heerlijke week gehad in chambre d'hotes Les Glycines. Wij kunnen deze accomodatie echt aanbevelen. Waarom? Het huis staat aan de rand van het dorpje Mison waar vanuit je de prachtige streek kunt gaan ontdekken. Dit mede dankzij de goede tips van eigenaren Remko en Sheila. Zij zorgen ervoor dat je je welkom voelt en je er snel thuis voelt. Bij aankomst waren we onder de indruk van het geweldige terras onder de blauwe regen en het huis zelf. Zoooo sfeervol en smaakvol verbouwd en ingericht....echt geweldig. En, heel belangrijk, ontzettend schoon. Ook de ruime tuin met mooie beplanting, oude bomen en verschillende zitjes, die je gerust kunt verplaatsen naar een zon- of schaduwplek, is echt heerlijk, zowel overdag als 's avonds. En tot slot het zalige zwembad met ligstoelen en parasols er omheen. Wij hebben er heel wat uurtjes van genoten! En dan het eten...wat een verwennerij. Bij de chambre d'hote hoort een ontbijt. Dit staat, als je beneden komt 's ochtends, vers voor je klaar op het terras. Dat voelt luxe. Verder hebben wij één keer mee gedaan met de table d'hote en twee keer van het Plat du jour genoten. Remko kan heerlijk koken, veel met verse producten, zo mogelijk uit eigen tuin. De overige avonden hebben wij gebruik gemaakt van de buitenkeuken en zelf een eenvoudige maaltje gemaakt. Het is ideaal dat je deze keuze hebt en niet gedwongen bent alle avonden uit eten te hoeven gaan. Kortom: ik kan niks negatiefs bedenken over Les Glycines, het is een echte aanrader!!

Sheila, Propriétaire / gérant, 11-7-2017
Hoi Linda, hartstikke bedankt voor deze mooie beoordeling. Goed te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Wellicht tot ziens!

Heerlijke oase in een prachtig stukje Frankrijk.

Sheila en Remko hebben er alles aan gedaan om ons een heerlijke vakantie te bezorgen.

We hebben ook een paar keer genoten van de table d'hotes; in éen woord verrukkelijk!

Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 27-11-2016
Dank voor jullie mooie review, we hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Het was thuis enorm omschakelen doordat Remko en Sheila het je helemaal naar je zin maken.

Uitgebreid ontbijt, aan te bevelen table d'hote en super schone kamer.

De perfecte gastheer en gastvrouw.

Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 27-11-2016
Dank jullie wel voor deze veer! Goed te horen dat jullie je zo vermaakt hebben bij ons in Les Glycines.

Fantastisch verblijf

Tukkertje
3-8-2016

Les Glycines is een hele fijne locatie en ons verblijf in de gites is enorm goed bevallen. Sheila en Remko zijn heel gastvrij en hebben heerlijk voor ons gekookt.

Teleurstelling!

Karel Wilders
1-8-2016

Mooie locatie,maar slechte gastvrouw en gastheer. Niet geschikt voor kinderen! Zeer streng! Ook zeer gierig!

Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 2-8-2016
Ha Stefanie en Kurt, dat moeten jullie wel geweest zijn ipv Karel Wilders (grappig gevonden trouwens). Dankzij jullie en vooral jullie kinderen hebben we besloten de minimum leeftijd op te schroeven naar 18 jaar. Natuurlijk zijn jongens van 12 en 15 jaar af en toe wat wild, maar het gaat wel ver als zij de vloer als glijbaan gebruiken en daarbij de passpiegel "inkoppen". Dankzij het veiligheidsglas is er gelukkig niemand gewond geraakt. Blijkbaar mochten we niet boos worden en hebben jullie ons daarom op deze laffe wijze "terecht gewezen". Tja, via dit medium kun je altijd wel je gelijk halen, maar anoniem is beneden alle peil. Jullie hebben ons op punten onderuit gehaald, die met het incident niets van doen hebben. We hebben jullie goed ontvangen, jullie vonden ons plateau HP smakelijk en voldoende, we hebben kano's en een restaurant voor jullie gereserveerd, waarschijnlijk vinden jullie ons gierig omdat we de spiegel op de factuur hebben gezet. Gefeliciteerd met deze overwinning!

fantastische plek ,met vele mogelijkheden.

Dorine Koopman
5-7-2016

Heel aardige mensen, zeer betrokken bij hun bb, goede tips voor uitjes en zeer schone en keurig ingerichte gite.

Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 27-11-2016
Dankjewel voor je mooie commentaar en waardering Dorine.

Leuke relaxte plek om te verblijven, nette en schone kamer met badkamer en een prima ontbijt! Hele vriendelijke mensen met tips over de bezienswaardigheden in de omgeving. Schitterende omgeving om met de motor te toeren!

En het af en toe mee kunnen eten is lekker en erg gezellig. Het ontbreken van een douchegordijn vergt wat dweilen, maar daar is wel mee te leven. Zeker een bezoekje waard wat ons betreft.

Sheila, Propriétaire / gérant, 20-6-2016
Dankjewel voor je waardering Sabrina! Goed om te horen dat jullie het hier zo naar je zin hebben gehad. We hebben de douches in onze kamers juist zo gebouwd (inloopdouche), dat een douchegordijn niet nodig is. Er is geen dweil aanwezig, maar een trekker om na het douchen de douchevloer even na te trekken. De badkamervloer is daarna in een kwartier droog.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Glycines in Mison, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Glycines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.