Bed and Breakfast Les Glycines

24 reviews over Bed and Breakfast Les Glycines

• 2019
    9Natasja Kampshoff07-07-2019

Fantastische gastvrijheid

Les Glycines is een prachtige Chambre d'hote , met 3 kamers en 2 gites, gerund door twee schatten van mensen, Sheila en Remco. Wij verbleven in de gite Malaup, gezellig ingericht, heel schoon en alles wat je maar nodig hebt is aanwezig .In de grote mooie tuin, met een heerlijk zwembad is het goed vertoeven. Schuif vooral aan voor een plat du jour, bereid door Remco en Sheila, lekker eten en vooral veel gezelligheid. Laat ook eens reserveren voor een heerlijk restaurant in de omgeving, ze hebben goede tips. Helaas waren wij allebei niet zo mobiel, waardoor wij veel niet hebben kunnen doen, maar daarom zeker een reden om nog eens terug te komen bij dit prachtige adres.

Sheila, Propriétaire / gérant, 10-07-2019

Hoi Natasja en Frits, wat een lief bericht. Dank jullie wel! We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Petra03-07-2018

Heerlijke plek, voor herhaling vatbaar!

Een heerlijke lokatie, prachtig oud huis, smaakvol ingerichte kamers. Heerlijke badkamer met douche en bad. Lekker ontbijt, zonder al te veel poespas. Alles is superschoon en ziet er verzorgt uit. Sheila en Remko zijn fijne mensen, je voelt je er meteen thuis. Prachtige tuin met grote overkapping waar auto's en motoren perfect kunnen staan. Lekker zwembad om aan het eind van de dag in te plonzen. Drankjes staan koud in de koelkast, aan alles is gedacht. Ik zou eigenlijk niks weten wat beter kan. Aanrader, wij gaan zeker nog een keertje terug!

Sheila, Propriétaire / gérant, 07-07-2018

Hoi Petra en Mark, dank voor jullie beoordeling! We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Hannette22-10-2017

Om elk jaar terug te komen .Vooral in de nazomer

Heerlijk ! Gewoon gaan , genieten en fijn ontspannen. Je laten verwennen door de lieve en vriendelijke eigenaren Sheila en Remco

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Linda de Jong08-07-2017

Top!

Begin juli 2017 hebben wij een heerlijke week gehad in chambre d'hotes Les Glycines. Wij kunnen deze accomodatie echt aanbevelen. Waarom? Het huis staat aan de rand van het dorpje Mison waar vanuit je de prachtige streek kunt gaan ontdekken. Dit mede dankzij de goede tips van eigenaren Remko en Sheila. Zij zorgen ervoor dat je je welkom voelt en je er snel thuis voelt. Bij aankomst waren we onder de indruk van het geweldige terras onder de blauwe regen en het huis zelf. Zoooo sfeervol en smaakvol verbouwd en ingericht....echt geweldig. En, heel belangrijk, ontzettend schoon. Ook de ruime tuin met mooie beplanting, oude bomen en verschillende zitjes, die je gerust kunt verplaatsen naar een zon- of schaduwplek, is echt heerlijk, zowel overdag als 's avonds. En tot slot het zalige zwembad met ligstoelen en parasols er omheen. Wij hebben er heel wat uurtjes van genoten! En dan het eten...wat een verwennerij. Bij de chambre d'hote hoort een ontbijt. Dit staat, als je beneden komt 's ochtends, vers voor je klaar op het terras. Dat voelt luxe. Verder hebben wij één keer mee gedaan met de table d'hote en twee keer van het Plat du jour genoten. Remko kan heerlijk koken, veel met verse producten, zo mogelijk uit eigen tuin. De overige avonden hebben wij gebruik gemaakt van de buitenkeuken en zelf een eenvoudige maaltje gemaakt. Het is ideaal dat je deze keuze hebt en niet gedwongen bent alle avonden uit eten te hoeven gaan. Kortom: ik kan niks negatiefs bedenken over Les Glycines, het is een echte aanrader!!

Sheila, Propriétaire / gérant, 11-07-2017

Hoi Linda, hartstikke bedankt voor deze mooie beoordeling. Goed te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Wellicht tot ziens!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9AJ&J22-11-2016

Fantastische plek voor een heerlijke vakantie!

Heerlijke oase in een prachtig stukje Frankrijk. Sheila en Remko hebben er alles aan gedaan om ons een heerlijke vakantie te bezorgen. We hebben ook een paar keer genoten van de table d'hotes; in éen woord verrukkelijk!

Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 27-11-2016

Dank voor jullie mooie review, we hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in september 2016

• 9C&C13-09-2016

Wow, wat hebben wij een super verblijf gehad!

Het was thuis enorm omschakelen doordat Remko en Sheila het je helemaal naar je zin maken. Uitgebreid ontbijt, aan te bevelen table d'hote en super schone kamer. De perfecte gastheer en gastvrouw.

Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 27-11-2016

Dank jullie wel voor deze veer! Goed te horen dat jullie je zo vermaakt hebben bij ons in Les Glycines.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Tukkertje03-08-2016

Fantastisch verblijf

Les Glycines is een hele fijne locatie en ons verblijf in de gites is enorm goed bevallen. Sheila en Remko zijn heel gastvrij en hebben heerlijk voor ons gekookt.

Gereisd met partner in juli 2016

• 3Karel Wilders01-08-2016

Teleurstelling!

Mooie locatie,maar slechte gastvrouw en gastheer. Niet geschikt voor kinderen! Zeer streng! Ook zeer gierig!

Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 02-08-2016

Ha Stefanie en Kurt, dat moeten jullie wel geweest zijn ipv Karel Wilders (grappig gevonden trouwens). Dankzij jullie en vooral jullie kinderen hebben we besloten de minimum leeftijd op te schroeven naar 18 jaar. Natuurlijk zijn jongens van 12 en 15 jaar af en toe wat wild, maar het gaat wel ver als zij de vloer als glijbaan gebruiken en daarbij de passpiegel "inkoppen". Dankzij het veiligheidsglas is er gelukkig niemand gewond geraakt. Blijkbaar mochten we niet boos worden en hebben jullie ons daarom op deze laffe wijze "terecht gewezen". Tja, via dit medium kun je altijd wel je gelijk halen, maar anoniem is beneden alle peil. Jullie hebben ons op punten onderuit gehaald, die met het incident niets van doen hebben. We hebben jullie goed ontvangen, jullie vonden ons plateau HP smakelijk en voldoende, we hebben kano's en een restaurant voor jullie gereserveerd, waarschijnlijk vinden jullie ons gierig omdat we de spiegel op de factuur hebben gezet. Gefeliciteerd met deze overwinning!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Dorine Koopman05-07-2016

fantastische plek ,met vele mogelijkheden.

Heel aardige mensen, zeer betrokken bij hun bb, goede tips voor uitjes en zeer schone en keurig ingerichte gite.

Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 27-11-2016

Dankjewel voor je mooie commentaar en waardering Dorine.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Sabrina19-06-2016

Prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen

Leuke relaxte plek om te verblijven, nette en schone kamer met badkamer en een prima ontbijt! Hele vriendelijke mensen met tips over de bezienswaardigheden in de omgeving. Schitterende omgeving om met de motor te toeren! En het af en toe mee kunnen eten is lekker en erg gezellig. Het ontbreken van een douchegordijn vergt wat dweilen, maar daar is wel mee te leven. Zeker een bezoekje waard wat ons betreft.

Sheila, Propriétaire / gérant, 20-06-2016

Dankjewel voor je waardering Sabrina! Goed om te horen dat jullie het hier zo naar je zin hebben gehad. We hebben de douches in onze kamers juist zo gebouwd (inloopdouche), dat een douchegordijn niet nodig is. Er is geen dweil aanwezig, maar een trekker om na het douchen de douchevloer even na te trekken. De badkamervloer is daarna in een kwartier droog.

Gereisd met partner in juni 2016

4 tips over Bed and Breakfast Les Glycines

• FK, 14-09-2012

De pizzeria in Ribiers is zeer goed. Grote, in de houtoven gemaakte pizza's met meer dan genoeg 'beleg'. De eigenaren van Les Glycines kunnen er een tafeltje voor je reserveren.

• Jan, 13-09-2012

Eten in Ribiers. De vesting in Mison en Sisteron bezoeken.

• Lucy, 19-09-2012

tip voor andere bezoekers: neem het vliegtuig naar Marseille en huur een auto, je bent er snel en het is comfortabel.

0 vragen over Bed and Breakfast Les Glycines

Bed and Breakfast info