Hotel Ibis Budget Aix Sainte Victoire

1 review over Hotel Ibis Budget Aix Sainte Victoire

Alla larga!!

alfonsa armeli
19-4-2011

Pessima accoglienza alla reception, scarsa pulizia, insufficiente la biancheria da letto, brutta doccia di plastica, puzza di fumo nelle camere. Dalle 21 non c'è personale alla reception; impossibile lamentare disguidi o problemi fino al mattino seguente. Piccola sala per la colazione, pochi posti, lunga attesa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Aix Sainte Victoire in Meyreuil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Aix Sainte Victoire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Budget Aix Sainte Victoire scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.