Hotel Riva

4 reviews over Hotel Riva in het Nederlands

nooit meer

west
28-12-2011

Bij check out om 11.00 kregen we te horen dat we tot 17.00 van onze kamer gebruik konden blijven maken. Prima, handig zo'n late check out. Lopend verlieten we om 12.00 het hotel voor een lunchafspraak. Telefoontje onderweg: uw kamer had wel om 12.00 leeg moeten zijn! Misunderstanding. No way, dus. We kwamen om 16.15 terug in het hotel en daar stond onze complete bagage, ingepakt en wel. Kamer zou weer bezet zijn, maar de bezetting was nog geen 30%. Slechte zaak, geen spoor van enig excuus.

Gereisd met partner in december 2011

Goed hotel

Wendy en Frank
23-6-2009

Dit hotel was onze eindbestemming in Menton en het was goed.

Personeel stond steeds klaar om je te helpen. Kamer was ruim genoeg met ruime badkamer met bad met handdouche en een drooglijn, lavabo en apart de wc.

Mooi terras met uitzicht op de zee. Fantastisch

Ontbijt was zoals gekend in Frankrijk maar er was ook hesp/kaas/hespenworst/ honing , yoghurt, koekjes , gekookt eitje(niet voor extra betalen). Je kon steeds bijvragen.

Op het dak is er een zonneterras met twee jacuzzi's.

Er is tegen betaling ook een ondergrondse garage waar je de auto kan parkeren

Aanrader

Gereisd met partner in juni 2009
2008

fijn hotel

veertigers
18-10-2008

Goed gelegen mooi hotel

Kamers perfect in orde, niet te groot maar met leuk balkon (aan kant van de zee)

Beperkt maar verzorgd ontbijt(kon wel bijvragen)

Vriendelijk personeel

Een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2008

Uitzicht op zee

D.J.Das
21-8-2008

Mooi hotel. Een kleine kamer met balcon,airco en uitzicht op zeezijde. Parkeer mogelijkheid onder het hotel (reserveren/betaald)of om de hoek(betaald). Standaard echt frans ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2008

• Adres600 Promenade Du Soleil 06500
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riva in Menton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.