Appartement Résidence Hippocampe

Appartement Résidence Hippocampe

Appartement

1 review over Appartement Résidence Hippocampe in het Nederlands

Donkere studio voor prima prijs.

overwinteraars
12-2-2012

Appartement gehuurd van particulier (nl) voor een zeer redelijke prijs. Voor ons als kampeerders was het prima te doen, maar verwacht geen luxe of een schitterend uitzicht. Met het strand op 25 meter, de binnenstad van Menton binnen 10 min. lopen, een prima supermarkt aan de overkant en uitstekend openbaar vervoer komen wij hier zeker terug.

Er zijn voldoende eetgelegenheden, schitterende tuinen, goede wandelmogelijkheden in de omgeving en zelfs in januari een heerlijke temperatuur.

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Hippocampe in Menton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Hippocampe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.