Hotel Quality Menton Mediterranee

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMenton

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Quality Menton Mediterranee voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Quality Menton Mediterranee

• 6Gonnie10-06-2012

Smerig hotel

Dit hotel heeft een gunstige ligging, je bent zo in het centrum, bij het station en op het strand. Het hotel is wat ouderwets en niet alle kamers zijn gerenoveerd. De kamer is ruim, maar niet schoon. Het is duidelijk dat mijn kamer al lange tijd geen stofzuiger gezien had. De lakens zijn tijdens mijn verblijf geen enkele keer verschoond. Ook de badkamer werd nooit schoongemaakt en het wc papier werd nooit bijgevuld. Kluisje te huur voor € 2 per dag. De vloer, stoelen en tafels in de eetzaal lagen bezaaid met etensresten en zag er vies uit. Er werd in de eetzaal nooit schoongemaakt. Ook het bestek en serviesgoed was niet altijd schoon. Het avondeten is goed. Het ontbijtbuffet bestaat vooral uit afbakbroodjes, jam en vleeswaren; kaas is er niet. Het personeel aan de receptie spreekt Engels. In het restaurant wordt alleen Frans gesproken en de serveersters vergeten regelmatig bestellingen. Let op de afrekening aan het eind van je verblijf: deze klopt vaak niet!

• 7fiekecoomans11-01-2012

OK Hotel voor een paar dagen

Kamer: ouderwets maar voorzien van al wat nodig is. Hotel had wel rekening gehouden met onze vereisten en dat is een dikke plus. Was de enigste kamer aan die kant van het hotel dus hadden wij geen last van de buren. Groot balkon! Ontbijt: niet zo uitgebreid maar kwaliteit wel OK. Zitplaatsen in ontbijtruimte zijn beperkt en het is dicht op mekaar zitten. Lawaaierige Italianen zijn er ook bij te nemen :-( Ligging: alles op wandelafstand: winkels, restaurants, strand, musea (Cocteau aanrader!), station. Monaco, Nice en Italië kan je allemaal bezoeken. Trein doet deze steden aan en prijs valt mee.

Hotel Quality Menton Mediterranee info

• VerzorgingHalfpension