Hotel Orly

2008

Valt tegen

Bart en Sylvia
30-9-2008

Helaas gedwongen door volgeboekt favoriet hotel 1 nacht verbleven Kamers zijn gedateerd en niet echtt schoon. Je kunt echt beter ontbijt aanbieden voor dit geld. Geen echte aanrader. Ligging net buiten Menton centrum. Geen eigen strand. Buren hebben het dan echt beter voor elkaar!

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orly in Menton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.