Hotel Napoleon

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag15°6°
Hotel Napoleon

We hebben een aantal aanbieders voor Napoleon voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Napoleon in het Nederlands

2005

Het hotel doet jaarlijks aanpassingen en vernieuwingen die echt ten goede komen van het klienteel.

Ieder jaar vernieuwt er wel iets.

Zijn strandaccomodatie is perfect en geeft blijk van goede smaak. De keuken op het strand is prima en zeer aangenaam.

De mensen die de ontvangst verzorgen zijn vriendelijk en staan steeds voor u klaar.

Dit hotel is aan te bevelen.Misschien niet al te goedkoop maar je hebt waar voor uw geld.

Gereisd anders in september 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Napoleon in Menton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Napoleon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.