Hotel Inter Hôtel Méditerranée

Hotel Inter Hôtel Méditerranée

We hebben een aantal aanbieders voor Inter Hôtel Méditerranée voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Inter Hôtel Méditerranée in het Nederlands

2006

Wij komen al 15 jaar in dit hotel

Michael Toorop
14-7-2006

Wij komen al 15 jaar in dit hotel. Uitstekend gelegen in het centrum en dicht bij het strand. Vriendelijke mensen en zeker waar voor je geld. De kamers zijn keurig ingericht. Onlangs is alles opnieuw gedecoreerd, nieuwe matrassen enz. Huisdieren toegestaan. Parkeergarage.

Gereisd familie in juli 2006
2005

Professionele vriendelijk behupzame ontvangst en service.Voor de prijs goed ingerichte en onderhoude kamer met een kleine zitbalcon.Op het dak een solarium en een bar/lounge.

Geluidsisolatie van de kamer laat te wensen over.

Goede prijs/kwaliteits verhouding

Gereisd anders in april 2005

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inter Hôtel Méditerranée in Menton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inter Hôtel Méditerranée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.