Hotel Ibis Budget Menton

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Menton voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Menton in het Nederlands

2008

Een etap-hotel van de eerste generatie, maar nog altijd o.k. met airco, douche, tv.Lift. Beperkte privé-parking(betalend), maar ruime openbare parking. Prachtig gelegen langs de middellandse zee. Centrum op max. 10 min. wandelafstand. De 64 kamers zijn vaak allen bezet. Vroeg boeken dus(via internet). 60 euro voor 2-persoonskamer. Ontbijt: 5 euro.

Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Menton in Menton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Menton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.