Hotel Grand des Ambassadeurs

Hotel Grand des Ambassadeurs

Kleine hotelsWeer vandaag16°13°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Grand des Ambassadeurs voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Grand des Ambassadeurs

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan
  • Check-outTot  10:00

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesKrant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand des Ambassadeurs in Menton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand des Ambassadeurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.